Stel je persoonlijke vraag #27

Ik vind die dingen Chill voelen, maar vanwege de vorm en de hoeveelheid stof vind ik het vies omdat het slecht droogt en je niet kan zien hoe schoon de binnenkant is. En eenmalig gebruiken en dan dumpen is ook weer zoiets.

Maar gebruik wel altijd een washandje. Kan echt niet zonder douchen.

Washandje?

• Altijd
  • Nooit
  • Soms (waarom?)

0 stemmers

1 like

Meestal was ik me gewoon met m’n handen maar als m’n huid droog/flaky is vind ik een washandje fijn als soort van milde scrub

4 likes

Ja bij mij werd er altijd echt ingestampt hoe vies zo’n sponsding wel niet was. Een washandje heb ik altijd gebruikt toen ik nog thuis woonde. Nu echt al jaren niet meer en ik ken ook niemand die met zoiets douchen. Btw dit is echt grappig om te zien:

Ik moest hier zo hard om lachen.

En en mn vader is dus een washandjes fan en mn moeder niet. En er ging altijd een zweetlucht in hangen. :cry:

6 likes

Washandje is voor als ik extra schoon moet worden of zonnebrand op heb gehad ofzo
Heb van die scrubhandschoenen als washandjes dus voor dagelijks is dat een beetje too much

3 likes

Ik keek laatst een Amerikaanse reality serie en daar gebruikte niemand dat, behalve de zwarte mensen en die vonden het heel raar dat de witte mensen niet wisten wat het was.

Maar neem aan dat ze elders dan sponzen ofzo gebruiken? Met je hand ben je toch niet echt schoon vind ik. Maargoed heel veel mensen doen ook niet specifiek hun benen, voeten of rug wassen en dat snap ik ook nooit. Ik zeep alles in met m’n washandje, van schoonste naar vieste lichaamsdeel zeg maar.
Anders voel ik me alsnog vies na de douche.

5 likes

Haha nouja de mensen die ik ken, douchen zich gewoon met zeep en dan gebruiken ze hun handen.

1 like

Ik gebruikte deze altijd totdat ik een tepelpiercing nam. Auw… :confounded:

4 likes

Ben je vandaag verbrand?

• Standje kreeft
  • Redelijk
  • Een beetje
  • Amper
  • Nee
  • Nee ik ben lekker binnen gebleven

0 stemmers

2 likes

Ja ik voel me ook vies als ik geen washandje gebruik. Ik neem ze dus ook mee als ik ergens ga logeren of op vakantie, vindt mijn man hilarisch. Als ik mijn vulva schoonmaak met alleen water wordt het ook niet echt goed schoon.

Zo’n ding is multifunctioneel want ik scrub ook mijn gezicht ermee (ik heb wel een huid van staal, niet geschikt voor de gevoelige huid).

7 likes

Vind jij dat er meer voorlichting moet komen als het gaat om zonnebrand?

• Ja
  • Nee dit is prima zo

0 stemmers

Ik heb dus wel eens mensen gehad die aan mij vroegen van, ja verbranden mensen nu of? En ja weetikveel ik heb zelf niet een huid dat snel verbrand.

1 like

Aspergetijd!

Asperges?
  • Witte asperges
  • Groene asperges
  • Witte en groene asperges
  • Geen asperges
  • Uit pot
  • Vers
  • Gekookt
  • Gebakken
  • In een andere vorm

0 stemmers

Ei?
  • Zachtgekookt ei
  • Medium gekookt ei
  • Hardgekookt ei
  • Gebakken ei
  • Geen ei

0 stemmers

Saus?
  • Uit een pakje/zakje
  • Zelfgemaakt
  • Botersaus
  • Andere saus

0 stemmers

Toevoegingen?
  • Beenham
  • Achterham
  • Parma/serranoham
  • Gerookte zalm
  • Gebakken zalm
  • Krieltjes
  • Iets anders?

0 stemmers

Ja en vooral dat mensen met een donkere huidskleur ook zonnebrand nodig hebben!

3 likes

Geen saus :nauseated_face:

2 likes

Oooh :frown: vergeten sorry

Liefst met gepocheerd ei! Met eigeel wat lekker over de asperges stort

9 likes

Groene asperges gegrild en met wat citroensap, zout en peper :heart_eyes:

16 likes

Geen asperges :nauseated_face::sweat_smile:

5 likes

Witte asperges met verse peterselie, en groene asperges gegrild :yum:

5 likes

Jaaa graag gepocheerde zalm. Ik bestel dat altijd als het kan.

Oooh hier had ik helemaal niet aan gedacht, had nu met gerookte zalm maar volgende keer ga ik met gepocheerde doen :heart_eyes::heart_eyes:

1 like