Sws naar een kwal toe zwemmen ben je gek.
Ja kunnen een reactie veroorzaken waardoor het dodelijk is, meestal als je er op tijd bij bent niet hoor… maar zijn idd geen onschuldige kwalletjes.
Jij bent wel gek ook op zo’n eng ding willen afzwemmen
Wow wat een fantastisch dier! Als iemand hier een docu over tegenkomt, let me know. Echt fascinerend.
Je hebt trouwens ook de bluebottle, lijkt heel erg op Portugees oorlogschip maar is niet dodelijk!
Oh nou dan gaan we daar maar lekker mee kroelen.
Ben een x gestoken door een lullig kwalletje in vlissingen vond ik al heftig genoeg.
Ik lag hier gisteravond in bed nog even over na te denken, maar is dit inderdaad hoe het wordt veranderd, zonder onderwerp? In het Nederlands zou dat grammaticaal niet correct zijn. Ipv ‘vrouwen’, zou je ‘zwangeren’ kunnen zeggen: probleem opgelost. (Of richt de boodschap zich ook op personen die nog niet zwanger zijn maar het overwegen? Dan wordt het lastiger.)
Ah oké, interessant!
Zou je in het Nederlands kunnen zeggen: ‘Velen zijn nerveus voor hun bevalling?’, dat klinkt in mijn oren wel grammaticaal
Ben jij nu sneller geneigd dan normaal om in de winkels te shoppen dan bij een webshop? Nu het weer kan?
- Ja winkels
- Nee toch webshops
0 stemmers
Ik merk dat het sinds 1 a 2 weken veel rustiger is en probeer te achterhalen waar het aan ligt, had juist alles opgeschaald dus even balen.
Ik haat winkelen (want mensen, druk, veel prikkels en nu zeker krijg ik stress met covid), dus ik blijf sowieso bij webshops. Maar als ik van winkelen had gehouden dan was ik zeker nu, na zo’n tijd alles online, naar fysieke winkels gegaan. Ik denk dat veel mensen het ook gebruiken als een uitje. Zal wel weer minder worden!
Het is dat ik het nog niet echt prettig vind qua drukte, zal wel door de heropening en de vakantie komen, maar als het iets rustiger is ga ik zeker weer naar de winkels. Ik slaag online bijna nooit, ik wil gewoon de stofjes voelen en meteen passen.
Haha ik weet nog een keer dat ik in de zee aan het zwemmen was aan de oostkust van australië en toen zei opeens iemand: ‘pas op hoor, er zijn heel veel bluebottles’. Keek ik om me heen, zag ik opeens tientallen van die dingen waaaah haha. Sommige mensen hadden toen echt zieke striemen op hun lichaam van die tentakels, alsof ze zweepslagen hadden gekregen
Ja dit voor mij ook. Het is nu echt verschrikkelijk arelaxt qua drukte en rijen en ellende, maar online is een tergende stroom aan pakketjes in volledigheid terugsturen omdat het nergens op lijkt. Dus dat liever ook niet
Nee precies, ik wil ook niet steeds iets retour hoeven sturen… Voel me dan zo schuldig naar de webshop en de uitstoot van die koeriers.
Ik twijfel al jaren over de Suitsuit koffer. Nu sta ik op het punt hem aan te schaffen en krijg ik weer twijfel. Hoorde dat hij snel beschadigd, maar er kan evt een beschermhoes om en daarnaast; het is maar een koffer. Maar ben benieuwd of er hier ervaringsdeskundigen zijn. Oja, het gaat om de grootste variant dus niet het handbagagekoffertje
Suitsuit
- Doen!
- Slechte ervaring mee
- Suit wat?
- Anders… (toelichting)
0 stemmers
Ik heb een kleine paarse en ben zoooo blij ermee. Er zitten wel wat gebruikssporen op, maar niet dat de kleur echt weg is maar gewoon van die doorzichtige krasjes. Er gaat zoveel in! En ik vind m zo mooi! ben elke keer weer helemaal happy als ik ermee vertrek.
Zie hier foto van doorzichtige krasjes na 4 jaar gebruik
Ja maar zorg dat je een herkennings ding erop hebt zitten. Een label of een sticker ofzo.
Ik heb wel eens gehad dat iemand dezelfde koffer had en dat ze verwisseld waren
Ik ben altijd beetje anti koffers met dit ritssysteem. M.i. kan dat nooit zo stevig zijn als een helemaal harde samsonite/oid zonder rits. Ben altijd bang dat zo’n stof waar die rits aan vast zit loslaat. Heb dat ook wel eens vaker van anderen gehoord met een koffer met zo’n sluiting.
Mijn vriend heeft een Samsonite, maar nog zo’n oud model die je moet trekken😑. Zelf heb ik een koffer van de Action die al meer dan 10 jaar en 20+ vliegreizen heeft overleefd mét rits! Blijkbaar toch stevig genoeg. Nu we voor ons kind geen luiers en andere rotzooi mee hoeven wil ik proberen met 1 lichtgewicht koffer (die ook nog mooi is) het te redden.
Ik heb de kleine en de grootste en vind het echt fijne koffers! Rollen fijn en 0 problemen gehad qua ritssluting, ook niet met vorige koffers. Ik heb ook nog geen krasjes zoals hierboven na iets van 8 tripjes, maar heb ook een ander model (Caretta).
Via ING rentepunten kan je trouwens sommige modellen krijgen met korting mocht je dat hebben