Die rentepuntentip was top! Zie alleen dat ie tijdelijk uitverkocht isđ. Qua kleur zou ik trouwens voor de beetle groen gaan dus hopelijk minder zichtbare krassen (de zwarte zou helemaal ideaal zijn, maar love de groene!)
Ik weet wat een SMART doel is:
- Ja, gebruik ik ook (wel eens)
- Ja, maar gebruik ik niet
- Nee, geen idee
- Ik ben meer van de RUMBA of KPI
0 stemmers
Van die mensen die ĂŒberhaupt niet de hele ochtend daar te vinden zijn, pas tegen de middag ergens.
Ik zou helemaal niet op zoân stoel willen liggen, dan blijf ik liever in mn hotelkamer
Ik ook, het liefst bij elkaar op een hoopje in de hoek. Toedels. Free de piepol
Haat aan die smartdoelen. Iedere lesvoorbereiding, iedere weel minimaal 2 x, en dat 4 jaa rlang. Dacht dat ik daar vanaf was toen ik werk had, maar nu moet ik ze schrijven in plannen.Optyfen met je smartdoelen. Ik ga die kinderen leren lezen, of dat nu binnen 4 of 5 weken is en of ze dan 14 of 15 woorden in een minuut lezen, boeiend. Jezus echt
Ik ga op vakantie sowieso niet 's morgens vroeg mijn bed uit. Tegen de tijd dat ik bij t zwembad arriveer is er wel weer iemand opgestapt die 's morgens wel daadwerkelijk vroeg daar was. Ik pak dat bedje wel en anders ga ik naar t strand
Trust me. Ik wil nog niet dood gevonden worden op zon resort.
Ik woon in die regio en vroeger met kinderfeestjes geregeld naar toegeweest en pre-corona wel soms brunchen
Ik ben er een keer heengeweest met deze voorwaarden haha en het was op zich fantastisch maar om 1 uur wordt het dus compleet leeggeveegd en dan moet je naar bed. Dus dat viel wel tegen. En het is wel echt een aftands gebeuren op de kamers en eetzaal (lol) na.
Ik was nog heel klein op de verjaardag van oma. Dat is ook mijn enige excuus.
Ik ken dit helemaal niet? Dus geen idee of ik het wil. Maar zo te zien is dit iets algemeen bekends
Ja precies, om 12 een malibu cola en daarna in de botsautoâs
Ik ken dit alleen door het aso gedeelte van mijn familie en volgens mij zijn dat ook het type mens wat er op af komt.
Wanneer ga je meestal koken/eten klaarmaken?
- Ongeveer op een vast moment, bv op een vast tijdstip of wanneer ik klaar ben met werken
- Als ik voel dat ik trek begin te krijgen, niet eerder
- Ik kook niet
- Anders
0 stemmers
Zoân resort is echt mijn meest ultieme en grootste nachtmerrie. Maar ik ben blij dat ze bestaan. Hoe meer mensen daarheen gaan hoe rustiger het in de natuur is.
Hoe minder mensen ik op vakantie zie, des te meer geslaagd mijn vakantie is.
En elke keer denk ik terwijl mân maag knort âpff was ik maar een halfuur eerder begonnenâ
Altijd te laat :â) Na het werk denk ik âoke even thuis sporten en dan kokenâ. Maar nu lig ik ipv sporten ook weer het forum bij te lezen en kook ik waarschijnlijk pas over twee uur
Ik pas me aan. Zat ooit in een hotel met superveel Britten die dat allemaal deden. Dan doe ik het ook want ik wil een fijn plekje. Maar ik zat om 7:30 aan het ontbijt en lag er om 8 met mijn stapel leesboeken en zij kwamen rond 12 eens aankakkenâŠ