Stel je persoonlijke vraag #27

Ik heb zowel een handbagage als de medium koffer van Suitsuit en erg blij mee! Moet wel zeggen dat je snel dingen erop ziet (als er bijvoorbeeld een beetje ruig mee gegooid is dan heb ik wel eens van die zwarte vegen gehad) maar echte beschadiging eigenlijk niet.

Heb wel een hoes voor de grote maar niet heel vaak gebruikt. Blijft toch een gebruiksding, dus heb er gewoon rekening mee gehouden dat ie niet voor altijd mooi blijft. De rentepuntentip wilde ik ook geven, maar zie dat @nightlife me voor was

1 like

Ik vind het zonde, want je koopt hem voornamelijk om z’n uiterlijk (als je voor het praktische zou gaan zou het niet uitmaken of hij grijs oid is). Maar het ding wordt dus snel lelijk en moet je alsnog een hoes nemen.
Nah, dan zou ik idd voor een Samsonite gaan als je echt een dure koffer wilt.

5 likes

Ja dit heb ik ook (heb ook een lila)
Dus zeker als hij in het ruim gaat dan is hij wel snel viezig en bekrast, maar ik vind dat eigenlijk helemaal prima. Ik heb er ook allemaal stickers op van vakanties enzo dus dat boeit me sowieso niet zo.
Ik heb wel toen ik hem ging kopen een aantal nare reviews genegeerd waar die wieltjes en/of hoeken waren gescheurd. Je kan net pech hebben dat iemand er te hardhandig mee omgaat en hij verkeerd terecht komt, dus qua hoogstaande kwaliteit is het misschien niet de beste keuze.
Maar ja lang verhaal kort ik word er nog steeds wel blij van en hij is nog helemaal prima na best wat keren gebruiken, het is net wat je afweging is.

2 likes

Die rentepuntentip was top! Zie alleen dat ie tijdelijk uitverkocht is😭. Qua kleur zou ik trouwens voor de beetle groen gaan dus hopelijk minder zichtbare krassen (de zwarte zou helemaal ideaal zijn, maar love de groene!)

1 like

Ben jij zo’n persoon op vakantie of zou je dit kunnen zijn?

• Oh jazeker
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik weet wat een SMART doel is:

• Ja, gebruik ik ook (wel eens)
  • Ja, maar gebruik ik niet
  • Nee, geen idee
  • Ik ben meer van de RUMBA of KPI

0 stemmers

Van die mensen die überhaupt niet de hele ochtend daar te vinden zijn, pas tegen de middag ergens.

1 like

Ik zou helemaal niet op zo’n stoel willen liggen, dan blijf ik liever in mn hotelkamer

5 likes

Ik ook, het liefst bij elkaar op een hoopje in de hoek. Toedels. Free de piepol

10 likes

Haat aan die smartdoelen. Iedere lesvoorbereiding, iedere weel minimaal 2 x, en dat 4 jaa rlang. Dacht dat ik daar vanaf was toen ik werk had, maar nu moet ik ze schrijven in plannen.Optyfen met je smartdoelen. Ik ga die kinderen leren lezen, of dat nu binnen 4 of 5 weken is en of ze dan 14 of 15 woorden in een minuut lezen, boeiend. Jezus echt

23 likes

Ik ga op vakantie sowieso niet 's morgens vroeg mijn bed uit. Tegen de tijd dat ik bij t zwembad arriveer is er wel weer iemand opgestapt die 's morgens wel daadwerkelijk vroeg daar was. Ik pak dat bedje wel en anders ga ik naar t strand

4 likes
2 likes

Trust me. Ik wil nog niet dood gevonden worden op zon resort.

8 likes

Ik woon in die regio en vroeger met kinderfeestjes geregeld naar toegeweest en pre-corona wel soms brunchen

5 likes

Ik ben er een keer heengeweest met deze voorwaarden haha en het was op zich fantastisch maar om 1 uur wordt het dus compleet leeggeveegd en dan moet je naar bed. Dus dat viel wel tegen. En het is wel echt een aftands gebeuren op de kamers en eetzaal (lol) na.

4 likes

Ik was nog heel klein op de verjaardag van oma. Dat is ook mijn enige excuus.

2 likes

Ik ken dit helemaal niet? Dus geen idee of ik het wil. Maar zo te zien is dit iets algemeen bekends

4 likes

Ja precies, om 12 een malibu cola en daarna in de botsauto’s

7 likes

Ik ken dit alleen door het aso gedeelte van mijn familie en volgens mij zijn dat ook het type mens wat er op af komt.

9 likes

Wanneer ga je meestal koken/eten klaarmaken?

• Ongeveer op een vast moment, bv op een vast tijdstip of wanneer ik klaar ben met werken
  • Als ik voel dat ik trek begin te krijgen, niet eerder
  • Ik kook niet
  • Anders

0 stemmers

1 like