Stel je persoonlijke vraag #28

Allemaal niet

Ik zou 'm meerkeuze maken

Verwijderd want teveel gedoe en ik ben lui vandaag hahaha

3 likes

Zo ver komt het niet eens want ik keur de accountaanvraag gewoon af zodat ik nergens heen hoef :woman_shrugging:t4:

26 likes

Ga maar vast op een bankje voor je voordeur zitten, dan komen wij jouw kant wel op

Wow @Xiomara, nooit gedacht dat jij zo desperate zou zijn voor een account!

6 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het tanden/tandarts topic

Stel je gaat nu een uur lang ergens zonnen, met welke factor smeer je jezelf dan overwegend in?

  • Niks
  • 15
  • 20
  • 30
  • 50

0 stemmers

1 like

Hahaha olijfolie!! Wel heel goedkoop, money mindset hee.

Maar factor 50 voor gezicht ben ik nu ook mee begonnen idd. Lichaam 30 of niet, ik vind dat zo’n gedoe eigenlijk. Om dezelfde reden doe ik ook niet aan bodylotion. Ik ben een luie smeerder. Maar ik verbrand wel snel dus moet me er echt overheen zetten

2 likes

Ik vind insmeren echt zo veel gedoeeehoeeeeee, ik doe het wel maar pff. Het plakt altijd en je kunt daarna niks doen want het moet intrekken en na een uur moet je het weer herhalen want anders ben je niet meer goed beschermd. Het enige voordeel is dat het lekker ruikt, maar dat is ook het enige. Mijn gezicht smeer ik wel altijd in met factor 50, maar dat vind ik anders dan mijn lichaam ofzo.

9 likes

Ik zon niet, heb echt een hekel aan in de zon liggen bakken, en ik verbrand ook nog eens heel snel dus ik blijf wel lekker in de schaduw.

4 likes

Heeft je moeder ook zo’n reflector ding?
Heb hem nog nooit ergens gespot, maar echt een standaard in 80/90s series en films in combinatie met de olijfolie.
Screenshot_2021-05-31-13-31-27-1

8 likes

Hahaha nee maar ze is wel iemand die bij 15 graden plus zon al helemaal klaar ligt om te bakken.

9 likes

Ik ben Spaarlamp niet, maar ik vind een spray altijd zo’n vieze substantie, dan voel je helemaal vettig. Dat heb ik met zo’n crème spray ook al een beetje, maar echt zo’n deodorant bus vind ik nog erger.

3 likes

Doe ik ook! Idd wat George zegt, voelt zo vies. Een gewone crème vind ik nog erger voelen dus een spray is dan het beste van het slechtste zeg maar.

Volgens mij kan ze beter Croma bakken en braden gebruiken voor een extra krokant korstje.

7 likes

Voor de thuiswerkers, het ziet er naar uit dat we in september weer naar kantoor mogen

  • Ik werk sowieso niet thuis
  • Yes ik kan niet wachten!
  • Ik blijf veel liever thuiswerken
  • Ik sta er niet om te springen, maar wat moet dat moet

0 stemmers

N.a.v. het zelfbruiner topic
Vind jij het belangrijk om een zongekleurde huid te hebben?

  • Ja en ik gebruik geen zelfbruiner
  • Ja en ik gebruik zelfbruiner
  • Nee, maar ik gebruik wel zelfbruiner
  • Nee en ik gebruik geen zelfbruiner
  • Ja, ik gebruik geen zelfbruiner maar ik zon wel

0 stemmers

1 like

Die van Jetske Ultee plakt dus écht niet! Voelt gewoon als een lichte bodylotion en aan het einde van de dag kun je niet meer voelen dat je überhaupt zonnebrand hebt gesmeerd.
Niet heel goedkoop, maar ik smeer me nu eindelijk met plezier in.

6 likes

Maar vind het vooral belangrijk zodat ik geen opmerkingen krijg hoe bleek ik wel niet ben

Beetje jammer alleen dat ik of met dezelfde kleur of helemaal rood uit de zon kom

5 likes

Gebruik het wel om opmerkingen over dat ik er ziek uit zie te omzeilen in de winter. Ja ik zie er moe/ziek uit, nee dat ben ik niet.

4 likes

@NInja Gewoon schijt aan die mensen toch, ik ga echt geen vieze troep op mijn lichaam smeren om die opmerkingen te omzeilen

1 like