Stel je persoonlijke vraag #28

Ik vind insmeren echt zo veel gedoeeehoeeeeee, ik doe het wel maar pff. Het plakt altijd en je kunt daarna niks doen want het moet intrekken en na een uur moet je het weer herhalen want anders ben je niet meer goed beschermd. Het enige voordeel is dat het lekker ruikt, maar dat is ook het enige. Mijn gezicht smeer ik wel altijd in met factor 50, maar dat vind ik anders dan mijn lichaam ofzo.

9 likes

Ik zon niet, heb echt een hekel aan in de zon liggen bakken, en ik verbrand ook nog eens heel snel dus ik blijf wel lekker in de schaduw.

4 likes

Heeft je moeder ook zo’n reflector ding?
Heb hem nog nooit ergens gespot, maar echt een standaard in 80/90s series en films in combinatie met de olijfolie.
Screenshot_2021-05-31-13-31-27-1

8 likes

Hahaha nee maar ze is wel iemand die bij 15 graden plus zon al helemaal klaar ligt om te bakken.

9 likes

Ik ben Spaarlamp niet, maar ik vind een spray altijd zo’n vieze substantie, dan voel je helemaal vettig. Dat heb ik met zo’n crème spray ook al een beetje, maar echt zo’n deodorant bus vind ik nog erger.

3 likes

Doe ik ook! Idd wat George zegt, voelt zo vies. Een gewone crème vind ik nog erger voelen dus een spray is dan het beste van het slechtste zeg maar.

Volgens mij kan ze beter Croma bakken en braden gebruiken voor een extra krokant korstje.

7 likes

Voor de thuiswerkers, het ziet er naar uit dat we in september weer naar kantoor mogen

• Ik werk sowieso niet thuis
  • Yes ik kan niet wachten!
  • Ik blijf veel liever thuiswerken
  • Ik sta er niet om te springen, maar wat moet dat moet

0 stemmers

N.a.v. het zelfbruiner topic
Vind jij het belangrijk om een zongekleurde huid te hebben?

• Ja en ik gebruik geen zelfbruiner
  • Ja en ik gebruik zelfbruiner
  • Nee, maar ik gebruik wel zelfbruiner
  • Nee en ik gebruik geen zelfbruiner
  • Ja, ik gebruik geen zelfbruiner maar ik zon wel

0 stemmers

1 like

Die van Jetske Ultee plakt dus écht niet! Voelt gewoon als een lichte bodylotion en aan het einde van de dag kun je niet meer voelen dat je überhaupt zonnebrand hebt gesmeerd.
Niet heel goedkoop, maar ik smeer me nu eindelijk met plezier in.

6 likes

Maar vind het vooral belangrijk zodat ik geen opmerkingen krijg hoe bleek ik wel niet ben

Beetje jammer alleen dat ik of met dezelfde kleur of helemaal rood uit de zon kom

5 likes

Gebruik het wel om opmerkingen over dat ik er ziek uit zie te omzeilen in de winter. Ja ik zie er moe/ziek uit, nee dat ben ik niet.

4 likes

@NInja Gewoon schijt aan die mensen toch, ik ga echt geen vieze troep op mijn lichaam smeren om die opmerkingen te omzeilen

1 like

Woon jij op een plek waar je McDonalds’s thuis kan laten bezorgen?

• Ja en ik woon in Nederland
  • Ja en ik woon niet in Nederland
  • Nee en ik woon in Nederland
  • Nee en ik woon niet in Nederland

0 stemmers

Oeh dat klinkt goed! Is dat deze?

3 likes

Ik gebruik die van Biodermal om dezelfde reden. Prijzig, maar voelt niet vies en plakkerig aan! Ik kijk wel eens skincare filmpjes op YouTube en een van die mensen zei ooit “je moet gewoon zorgen dat je een zonnebrand vindt die je daadwerkelijk fijn vindt om aan te brengen, want pas dan doe je het ook echt.” Vond ik wel solid advice :ok_hand:t2:

4 likes

Liever deze want daar zitten witte zoenen tussen

40 likes

Vroeger bij de Droomshow had je een onderdeel waarin de kinderen zoveel als ze konden van deze moesten opeten. Was echt mijn droom!

Even in de magnetron is ook lekker trouwens.

32 likes

Haha ik moet daar ook altijd aan denken bij choco zoenen! Maar ze moesten ze toch inpakken, toch niet allemaal opeten?

4 likes

Een toevoeging aan de opties: bij ons mag je thuis werken en naar kantoor komen wanneer je wilt en ik denk dat dat zo gaat blijven :slight_smile: althans dat hoop ik!

5 likes

Ik had deze altijd van Dickmans en dan even kort in de magnetron toen tot ze ‘groeide’, zo vies lekker.

6 likes