Stel je persoonlijke vraag #28

Classic Jumpsuit poll dit. Something just had to go wrong :joy:

5 likes

Ik las nagels vond het zo random hahaha

1 like

Gister (was het gister) de poll over innies of outties met betrekking tot schaamlippen. Nu een poll over innies/outties met betrekking tot je navel.

Wat voor navel heb jij?

• Innie, altijd al geweest
  • Innie, vroeger een outtie
  • Outtie, altijd al geweest
  • Outtie, vroeger een innie (kan dit?)
  • Ik heb geen navel

0 stemmers

Ik heb zoveel goeds gedaan, maar niemand ziet dat! Alleen maar die negativiteit. Ik snap ook die presidenten. It’s never enough .

5 likes

Was ook een serieuze optie en niet om te trollen of iets! Volgens mij zijn er best veel redenen waardoor iemand niet echt meer een navel kan hebben.

2 likes

Ik was een outside, omdat ik destijds als kind zo weinig vet/huid had door veel training etc dat dat ding er zo uitplopte. Heel naar eigenlijk.

1 like

Ja, hier hetzelfde. Nu nog steeds wel een ‘bolletje’ en niet echt een heel diep gaatje, maar zit dat bolletje wel een stuk dieper in mn huid haha waardoor hij niet meer eeuit komt. Vage beschrijving maar goed.

3 likes

Je kan als je zwanger bent (tijdelijk) een outie krijgen!

2 likes

@anon50301661 poll is niet anoniem hè. Waarom wil je de Viva mensen hier?

2 likes

Ja het bolletje kon ik er nog jaren uithalen,aar daarom vind ik het zo iewl. Ik ben ook met een navelbreuk geboren (wat dat ook precies mag zijn) maar mn navel deed vaak veel pijn. Ik vind het echt hele nare dingen en nee, ik wil die koop op je buik niet zien meiden.

Oo wow je kon hem er zelf uithalen ook, hoe dan?? Door te trekken?

Ja explain yoself @anon50301661, zure citrusvrucht

8 likes

Die meid trolt elke poll :joy:

9 likes

@anon50301661 ademt Viva toch

5 likes

mijn navel is inderdaad gepopt, vroeger wilde ik altijd een bolle navel hebben maar nu ik er een heb vind ik het eigenlijk niet zo mooi

1 like

Ja dat hebben de viva-ers niet door dus die vallen allemaal door de

image

14 likes

Ik kom er nu achter dat ik navels echt naar vind. Kweenie, heb nooit bij navels stil gestaan maar dat wil ik blijkbaar ook graag zo houden.

9 likes

Door zwangerschap? Of andere reden? (Als je dat wil vertellen)

1 like

Ho ho! @anon50301661 een troll noemen kan ik me helemaal in vinden, maar een VIVA-meid gaat te ver!

Ik vind het leuk dat je zo trollt @anon50301661, maakt de obvious polls weer wat wilder. Anders blijven we juist zo op VIVA niveau toch?

2 likes

nee door andere reden, ja hoe leg ik dit uit, ik dialyseer via mijn buikvlies, dus er zit constant 1,5 liter vocht in mijn buik. En dat drukt wel door op mijn navel denk ik ?