Stel je persoonlijke vraag #28

Je kan als je zwanger bent (tijdelijk) een outie krijgen!

2 likes

@anon50301661 poll is niet anoniem hè. Waarom wil je de Viva mensen hier?

2 likes

Ja het bolletje kon ik er nog jaren uithalen,aar daarom vind ik het zo iewl. Ik ben ook met een navelbreuk geboren (wat dat ook precies mag zijn) maar mn navel deed vaak veel pijn. Ik vind het echt hele nare dingen en nee, ik wil die koop op je buik niet zien meiden.

Oo wow je kon hem er zelf uithalen ook, hoe dan?? Door te trekken?

Ja explain yoself @anon50301661, zure citrusvrucht

8 likes

Die meid trolt elke poll :joy:

9 likes

@anon50301661 ademt Viva toch

5 likes

mijn navel is inderdaad gepopt, vroeger wilde ik altijd een bolle navel hebben maar nu ik er een heb vind ik het eigenlijk niet zo mooi

1 like

Ja dat hebben de viva-ers niet door dus die vallen allemaal door de

image

14 likes

Ik kom er nu achter dat ik navels echt naar vind. Kweenie, heb nooit bij navels stil gestaan maar dat wil ik blijkbaar ook graag zo houden.

9 likes

Door zwangerschap? Of andere reden? (Als je dat wil vertellen)

1 like

Ho ho! @anon50301661 een troll noemen kan ik me helemaal in vinden, maar een VIVA-meid gaat te ver!

Ik vind het leuk dat je zo trollt @anon50301661, maakt de obvious polls weer wat wilder. Anders blijven we juist zo op VIVA niveau toch?

2 likes

nee door andere reden, ja hoe leg ik dit uit, ik dialyseer via mijn buikvlies, dus er zit constant 1,5 liter vocht in mijn buik. En dat drukt wel door op mijn navel denk ik ?

Ja het was dus zon bolletje, die ik eruit kon halen, niet lang hoor, precies waar het is afgeknipt waarschijnlijk. maar ik heb nooit echt een navel gehad als een soort hol. Volgens mij zijn er zelfs enorm veel atleten die hun navel er wel zo uit kunnen halen. Klinkt wel heel naar.

1 like

Ahh oké, klinkt wel alsof je navel dan ook vrij gevoelig is door die druk, of valt dat wel mee?

1 like

Ik haat het als iemand aan mn navel zit haha. Ik kan me niet voorstellen dat dat voor iemand als een fijne plek voelt? Maarja who knows?

4 likes

ja ik heb hem eigenlijk niet echt meer aangeraakt maar ik vond dat vroeger ook altijd heel naar, als je je navel aanraakt om schoon te maken. Echt zon heel onbehagelijk gevoel.

2 likes

@Pierlala

Nee vind ik idd ook niet fijn. Voelt niet alsof je op een normaal plekje buik drukt ofzo, echt gek.

3 likes

Same. Ik vind navels een beetje als voeten. Ze bestaan, (bijna) iedereen heeft ze maar ik word er liever niet mee geconfronteerd.

6 likes

Hoe spreek jij Amazon uit?

• Emazun
  • Emazon
  • Amazon
  • Jeff Bezos Duivel 666

0 stemmers

Nav reclame van Amazon waarbij de voice-over Emazun zegt

6 likes