Wie kunnen er beter dansen?
- Vivavrouwen
- FFāers
- Volkszangers
0 stemmers
WIe zou jij wel een keer in een King Louie jurkje willen zien?
- Linda de Mol
- Chantal van die musicals
- Een bepaalde forummer. Naam graag
0 stemmers
Wie kunnen er beter dansen?
0 stemmers
WIe zou jij wel een keer in een King Louie jurkje willen zien?
0 stemmers
Stel er zouden 2 jongens naar je toe lopen en aan je vragen of je wat vragen over je outfit wil beantwoorden voor hun youtube account. Zou je meedoen?
0 stemmers
Wie is king louie
Wat vinden jullie van een koude douche.
0 stemmers
Ik vind het dus heerlijk, maar sinds wij een vernieuwde badkamer hebben, hebben ze iets fout gedaan waardoor we geen koud water meer in de douche hebben. Zo jammer.
Ja heel aso. Waarom moet ik luisteren naar iemands muziek? En stel je voor iedereen zou dat doen en je hoort 200000 verschillende liedjes door elkaar
Een kledingmerk dat vooral gedragen wordt door randstad bakfietsmoeders die vaak gekleed gaan in kenmerkende jurkjes maar soms wel leuke dingen hebben.

Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd en wil ik jungle book kijken.
0 stemmers

Ik vind het echt zo verschrikkelijk aso. Kan me haast niet voorstellen dat je het normaal vindt. Je veroorzaakt echt overlast door jouw muziek voor anderen hoorbaar af te spelen
En wat vind jij nou van navels?
0 stemmers
Lees jij wel eens het Viva forum?
0 stemmers
Heb jij daar een account?
0 stemmers
Hoe leuk zou jij het vinden als ze hierheen komen
0 stemmers
Heb jij ons forum daar genoemd als alternatief?
0 stemmers
Classic Jumpsuit poll dit. Something just had to go wrong 
Ik las nagels vond het zo random hahaha
Gister (was het gister) de poll over innies of outties met betrekking tot schaamlippen. Nu een poll over innies/outties met betrekking tot je navel.
Wat voor navel heb jij?
0 stemmers
Ik heb zoveel goeds gedaan, maar niemand ziet dat! Alleen maar die negativiteit. Ik snap ook die presidenten. Itās never enough .
Was ook een serieuze optie en niet om te trollen of iets! Volgens mij zijn er best veel redenen waardoor iemand niet echt meer een navel kan hebben.
Ik was een outside, omdat ik destijds als kind zo weinig vet/huid had door veel training etc dat dat ding er zo uitplopte. Heel naar eigenlijk.
Ja, hier hetzelfde. Nu nog steeds wel een ābolletjeā en niet echt een heel diep gaatje, maar zit dat bolletje wel een stuk dieper in mn huid haha waardoor hij niet meer eeuit komt. Vage beschrijving maar goed.