Stel je persoonlijke vraag #28

Een spin in het web anders???

image

24 likes

Sinds ik in Brabant werk, heb ik ‘da is’ overgenomen.

12 likes

Aahhww die arme Wilco met z’n moeder die zei dat hij een waterhoofd had :sob::sob:

5 likes

Auto alleen, maar die geld niet echt voor mij.
Ik ben altijd heel benieuwd naar die hello fresh boxen, ik wil het proberen maar ook weer niet. Maar misschien dat ik daar een abbonement op neem.

Heb je wel eens een maaltijd van hello fresh gegeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb gekozen voor deze 2 poll opties om verdere verwarring en/of discussies te voorkomen.

24 likes

Ik heb toevallig sinds 2 weken hellofresh en ik ben er echt super blij mee

1 like

Met hoeveel personen eet/bestel je dat dan?

Maar da was nieeee

6 likes

Haha aahh dit is zowel :laughing: als :sob:

1 like

Ok nog 1 poll dan, weet jij wat ‘maar da was nieeee’ betekent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 personen! Je kunt zelf kiezen hoeveel maaltijden je wilt, vorige week hadden wij er bijvoorbeeld 3 gedaan om eens uit te proberen (hadden een kortingscode dus dat scheelt). Staan dan verschillende recepten waar je uit kunt kiezen, wij waren de laatste tijd een beetje inspiratieloos en hierdoor hoef je er gewoon niet over na te denken. Zijn echt lekkere recepten!

1 like

Ik ben geen Brabander maar je kun zelf toch ook wel bedenken wat dat zou kunnen betekenen?

5 likes

Maar dat was niet zo?

Nee dus, en een retorische vraag. Heb het gegooglet en het gaat waarschijnlijk over zo’n kind die jaren geleden is geinterviewd.

Maar had je zonder context echt niet kunnen bedenken dat het iets betekent als “maar dat was niet zo”?

5 likes

Nee. En ik voel alsof ik me daarvoor moet verontschuldigen, wat natuurlijk al stom is. Nee ik kan dat er echt niet uithalen. Oja, MET context misschien wel. Maar dat heb ik nog niet gezien volgens mij.

Heb jij net als Jumpsuit ook altijd een cultuurshock in brabant.

• Ja
  • Zedde nouw goaw gek

0 stemmers

Doe is ekkes normaal

8 likes

Himmel nie

12 likes