Maar da was nieeee
Haha aahh dit is zowel
als 
Ok nog 1 poll dan, weet jij wat ‘maar da was nieeee’ betekent?
- Ja
- Nee
0 stemmers
2 personen! Je kunt zelf kiezen hoeveel maaltijden je wilt, vorige week hadden wij er bijvoorbeeld 3 gedaan om eens uit te proberen (hadden een kortingscode dus dat scheelt). Staan dan verschillende recepten waar je uit kunt kiezen, wij waren de laatste tijd een beetje inspiratieloos en hierdoor hoef je er gewoon niet over na te denken. Zijn echt lekkere recepten!
Ik ben geen Brabander maar je kun zelf toch ook wel bedenken wat dat zou kunnen betekenen?
Maar dat was niet zo?
Nee dus, en een retorische vraag. Heb het gegooglet en het gaat waarschijnlijk over zo’n kind die jaren geleden is geinterviewd.
Maar had je zonder context echt niet kunnen bedenken dat het iets betekent als “maar dat was niet zo”?
Nee. En ik voel alsof ik me daarvoor moet verontschuldigen, wat natuurlijk al stom is. Nee ik kan dat er echt niet uithalen. Oja, MET context misschien wel. Maar dat heb ik nog niet gezien volgens mij.
Heb jij net als Jumpsuit ook altijd een cultuurshock in brabant.
- Ja
- Zedde nouw goaw gek
0 stemmers
Doe is ekkes normaal
Himmel nie
Ik kom nooit in Brabant
Een wc binnen?? Ik ben net naar de schuur gelopen…
Brabant is voor mij alleen de Efteling al van kinds af aan, toen bijv. Van amstelveen of Haarlem naar kaatsheuvel rijden. Is een teringeind hoor. En ja ik weet die cultoer in Brabant niet. Blijf gewoon patat zeggen. Ik heb wel het gevoel dat over zo’n 20 jaar alleen de asociale mensen nog patat zeggen en het is dan allemaal friet, frit.
Wadde?
Frieten? Je weet mn spelfouten.
Dacht hier toevallig gisteren nog aan. Nog nooit een peuk rokende buschauffeur gezien, achter het stuur dus, handje uit het raam, behalve in Brabant.
Hahha dat is 100 kilometer
Ik dacht dat jij altijd een gat ging graven?