Stel je persoonlijke vraag #28

Nee dus, en een retorische vraag. Heb het gegooglet en het gaat waarschijnlijk over zo’n kind die jaren geleden is geinterviewd.

Maar had je zonder context echt niet kunnen bedenken dat het iets betekent als “maar dat was niet zo”?

5 likes

Nee. En ik voel alsof ik me daarvoor moet verontschuldigen, wat natuurlijk al stom is. Nee ik kan dat er echt niet uithalen. Oja, MET context misschien wel. Maar dat heb ik nog niet gezien volgens mij.

Heb jij net als Jumpsuit ook altijd een cultuurshock in brabant.

• Ja
  • Zedde nouw goaw gek

0 stemmers

Doe is ekkes normaal

8 likes

Himmel nie

12 likes

Ik kom nooit in Brabant

7 likes

Een wc binnen?? Ik ben net naar de schuur gelopen…

12 likes

Brabant is voor mij alleen de Efteling al van kinds af aan, toen bijv. Van amstelveen of Haarlem naar kaatsheuvel rijden. Is een teringeind hoor. En ja ik weet die cultoer in Brabant niet. Blijf gewoon patat zeggen. Ik heb wel het gevoel dat over zo’n 20 jaar alleen de asociale mensen nog patat zeggen en het is dan allemaal friet, frit.

Wadde?

1 like

Frieten? Je weet mn spelfouten.

1 like

Dacht hier toevallig gisteren nog aan. Nog nooit een peuk rokende buschauffeur gezien, achter het stuur dus, handje uit het raam, behalve in Brabant.

Hahha dat is 100 kilometer

5 likes

Ik dacht dat jij altijd een gat ging graven?

Ik vergeet nooit weer dat ik met de moeder van mn oppaskinderen , daar kon ik echt heel goed mee opschieten. We zaten in de auto op weg naar ikea en het duurde heel lang, zij was sowieso niet gewend om te auto te pakken. Naja we hadden een gesprek over de ikea en zij dacht echt dat er geen ikeas waren in Brabant. Haha alsof dat een hele provincie is vol met zandwegen wtf? Omg haha
@Luzarl ja dat is voor sommige mensen al een hele trektocht die niets anders gewend zijn.

Vroeger wel, maar inmiddels hebben we een put in de schuur dus kunnen we overdekt poepen :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

wow, zo vooruitstrevend zijn ze in Limburg niet hoor.

3 likes

sorry maar randstedelingen kunnen zich zo aanstellen als het om reizen binnen NL aankomt

39 likes

Vond jij dat filmpje van die Wilco met waterhoofd grappig/schattig/leuk

• Ja
  • Nee
  • Nooit gezien

0 stemmers

1 like

Nee zo vooruitstrevend is Friesland nog niet :woozy_face: