Ik heb 1 collega en zij is echt by far mijn favo om roddels en nieuwtjes uit te wisselen. Alleen nu werken we niet meer op dezelfde afdeling, dus wordt het wel minder, want we kennen minder dezelfde mensen daardoor.
Maar laatst zag ik iets op fb waardoor ik dacht dat een oud collega van ons uit elkaar is, dat appte ik haar natuurlijk METEEN en binnen 3 dagen de detective uithangen hadden we het bevestigd gekregen. Toen vond ik mezelf heel scherp dat ik die situatie zo snel opgemerkt had
Ja het is fantastisch. Ik had er nog 1, en daar besprak ik dan weer andere mensen mee haha en die wist ook weer andere dingen. Zo besprak ik ongeveer met collega 1 de helft van de afdeling en met collega 2 de andere helft. En als ik echt interessante info kreeg, dan deelde ik de info van 1 met 2 en andersom.
Ik woon al lang niet meer in een studentenhuis maar voor degenen die dit hebben gedaan of nog steeds doen. In het geval jullie wel eens samen kookten, had je dan wel eens ruzie om hoe eten bereid moest worden? Wat je dan uiteraard samen at.
- Ja wel eens
- Nee zelden
- N.v.t.
0 stemmers
Mijn vriendin had altijd ruzie om hoe aardappelpuree gemaakt moest worden hahaha. Maar echt ook helemaal pissed.
Ik heb nergens geduld voor qua koken
Woon je in een studentenhuis? Naja ik vond altijd, als je besluit samen te koken, dan weet je alvast dat je misschien niet op 1 lijn ligt. Ik vond het eigenlijk altijd wel prima want eten interesseerde me eigenlijk niet. Er was wel altijd ruzie over aardappelpuree hahaha. Dat er dan WEL melk in moest. En WEL nootmuskaat. Etc. Ik moet wel zeggen dat ik mn vriendin destijds al gelijk gaf en nu nog steeds want die chick wilde gewoon droog gestampte aardappelen.
Ja ik woon zeker in een studentenhuis! We koken en eten vaak met 3, maar ik het minst vaak want ben dus het meest ongeduldig/slordig
Ik roddelde met een collega over de werkgever en andere collegaâs hehe zo juicy was dat altijd
Naja, ik was eigenlijk denk ik in jouw geval ook zo. Maar neem aan dat je dan ook niet over het eten klaagt?
Nee ik zelf niet maar de anderen wel als ik kook, haha. Dan moet ik kleiner snijden, meer/minder kruiden en ga zo maar door
Samen eten prima maar samen koken staat voor mij gelijk aan het begin van WO III
Argghh, stuur je ze dan niet weg? Ik kreeg 1 keer de domste tip ooit, ik kon beter de paprika met de rechterhand snijden.
Ik ben linkshandig. Ik ga jou ook niet als advies geven om de paprika met de linkerhand te snijden.
Bedankt! Heb hem gelijk ingevuld. Probeer me ook al tijden uit te schrijven. Hopelijk ben ik er nu snel vanaf!
Ik had in het studentenhuis waar ik woonde een kamer met eigen keuken, mega chill! In het studentenhuis van een vriendin van me (11 man) gingen er een of twee koken voor de rest en dan bemoeide de rest zich er ook niet mee, dus als ik daar hielp met koken was het ook altijd prima!
Hebben jouw buren nu bezoek in de tuin?
- Nee beide niet
- We hebben geen tuinen
- Ja de buren aan een kant
- Ja de buren van beide kanten
0 stemmers
En je eigen privĂ© zaken? Ik vind een aantal roddelaars bij ons op kantoor toevallig wel de gezelligste mensen, maar heb wel moeite om met hen echt te âboundenâ en privĂ© dingen te delen. Niet per se heel spannende info maar meer âoh hoeft ook weer niet heel kantoor straks te wetenâ en dat gevoel heb ik wel als je het met hen deelt, want ze zijn dus verre van discreet (aangezien ze alles van iedereen doorvertellen en zo nieuwsgierig zijn en achter alles iets zoeken qua motief etc)
Bij een vorige baan had ik ook echt hele chille roddelcollegaâs. Mis ze nog steeds
Waren ook van die vet domme dingen. Dat bijvoorbeeld één iemand een banaan had en voor de helft had gegeten en daarna weggegooid en dat een ander iemand die halve banaan uit de prullenbak had gehaald en opgegeten omdat ze het zonde vond.
Ik mis mijn roddelcollega ook echt! Als een van ons nieuws had, boekte diegene altijd een vergaderruimte en kwam er een telefoontje dat er NU VERGADERD MOET WORDEN. En dan gingen we samen in de veeeel te grote meetingroom alles tot in detail doorspreken
Koop/Draag jij wel eens kleding van:
- Kinderafdeling
- Herenafdeling
- Petite-afdeling
- Tall-afdeling
- Plus Size afdeling
- Reguliere afdeling
- Zwangerschapsafdeling
0 stemmers
Afdeling kan ook volledige winkel zijn natuurlijk
Basic hoodies en vesten van de mannenafdeling.
Jonge hahaha, kan jij een opslag maken met tennis? Zoals zegmaar ook bij volleybal wordt gedaan en dan moet je over het net heen meppen heel hard.
- Ja
- Nee
- Ik weet niet wat je bedoelt
0 stemmers