Ik herken het wel maar geen ideeee meer wat/waarvan dit is
Edit: het kwartje is gevallen!! Daarna viel z’n ijsje en ging ie huilen
Ik herken het wel maar geen ideeee meer wat/waarvan dit is
Edit: het kwartje is gevallen!! Daarna viel z’n ijsje en ging ie huilen
Lekkerste deel van een raketje
0 stemmers
Was dit iets wat je op msn kon sturen?
Ja! Een wink
Een wink
Dit doet me denken aan die tijd dat je lekker op je kamer zat met volume op standje 100 door je boxen en dat iemand je dan een fucking buzzer stuurde
0 stemmers
Ik had geen computer op mijn kamer hoor :o Lekker in de woonkamer met een moeder die in het voorbijgaan heeeel toevallig de richting van je scherm opkeek.
Ja en haar truitje is zeker groen
Val je contactpersoon niet te vaak lastig!!
Als studenten niet opletten zou ik ze best in Microsoft Teams 99595959 buzzers willen sturen.
Omg ik zie nu pas de muur. Dagen lang zitten turen
Heb vandaag al 3 keer hiernaar zitten staren maar ik zie gewoon die muur niet?
Ik heb echt een mindfuck hoe zit dit
Oh ik snap hem, dan staat ze in een soort goot, met haar linkerarm leunend op het muurtje zogenaamd. Dan klopt de foto ook inneens qua schaduw enzo.
Weet niet of dit helpt, maar ter hoogte van die lijn zegmaar is de rand van een muurtje waar dat meisje met haar arm op leunt, en ze staat dus op een pad wat lager ligt. Als je goed kijkt zie je dat het patroon van dat muurtje ook anders is dan het weggetje erachter.
Zit ervoor jou een minimum tijd dat een relatie moet duren voordat je besluit relatietherapie een kans te geven? zeg maar van dat je denkt we gaan pas 6 maanden, ga echt geen therapie met je doen, ik maak het wel uit.
1 jaar
2/3 jaar
4/5 jaar
6/7 jaar
8/9 jaar
0 stemmers
Nope. Gewoon dumpen
Ik had een vriendin die na 6 maanden daten al in relatie therapie ging… had wel zoiets van hoezo maarja nu 2 jaar later hebben ze een baby en een koopwoning dus ergens heeft het geholpen (hoop ik)