Stel je persoonlijke vraag #28

Welke variant zeg jij
  • Gadverdamme
  • Gadver
  • Getverdemme
  • Getver

0 stemmers

Als ik iets letterlijk vies vind (gore wc ofzo) zeg ik gadver, en als ik iets een vervelende gebeurtenis of een smerige streek oid vind zeg ik gadverdamme, volgens mij

9 likes

Ieueuwuwue jakkiebah

5 likes

Ja dat is m’n lievelingsvariant denk ik!

1 like

Aansluitend: zeg jij wel eens ‘(helemaal) naar de getver gaan’?

• Ja, dat zeg ik wel eens
  • Ja, maar alleen sarcastisch
  • Nee, dat zeg ik nooit
  • Ik ken wel mensen die dit zeggen
  • Ik weet niet wat dat betekent
  • Anders

0 stemmers

tyfussmerig :blush:

5 likes

Getver gebruik ik ook echt alleen maar in die context.

2 likes
  • deze ken ik
  • deze ken ik niet
  • maybe

0 stemmers

1 like

Hahahaha dit is de botste grap die ik hier in tijden gelezen heb en i :heart: it

3 likes

Hahaha love it

3 likes

Het idee klinkt leuk maar lijkt me ongemakkelijker dan ‘de handdoek’ hahah

3 likes

Klinkt ook een beetje als wat prostituees vroeger gebruikten in de hoop om een zwangerschap te voorkomen.

4 likes

Hoezo ter voorkoming van ‘genante momentjes’? Sperma hoort erbij (bij heteroseks) dus waarom is het ineens genant zodra de piemel uit je is. Ik ga me niet schamen voor andermans sperma hoor.

45 likes

Ik zou het niet altijd gebruiken maar wanneer je eens ergens bent zonder handdoek ofzo zou ik het best willen gebruiken

2 likes

Oh ja zo ver dacht ik ook nog niet. Dacht meer aan het praktische gedeelte haha

2 likes

Ah zo Amerikaans dit. Dat preutse over alles wat maar met hun eigen vagina en wat erin (en uit) gaat te maken heeft meteen maar vies vinden. Alsof het iets is om je voor te schamen ofzo.

Werd daar ook echt heel raar aangekeken toen ik uitlegde ‘gewone’ tampons te gebruiken en niet met een inbrenghuls. ‘Dan ga je dus met je vinger in je vagina om die tampon in te doen!!?!’ :grimacing:

5 likes

Wie zegt dat ze nu niet allemaal al in een glitterstring spelen? :smirk:

18 likes

Ik liep met bebloede handen het wc-hokje uit dus ze vroegen wat er was gebeurd.

Nee, even serieus: ik was 18, deed daar een jaar high school, kon daar nergens ‘gewone’ tampons vinden, toen kwam het een keer ter sprake met wat meisjes daar op school. Vonden een gewone tampon ook wel heel fascinerend haha, maar dus ook wel vies.

2 likes

Omdat ik pas in sept vakantie heb HA HA en dan ga ik sowieso.

image
Als je dit plaatje ziet, herken je het?

• Huh, nee?
  • Ja omg throwback

0 stemmers