Stel je persoonlijke vraag #28

De kervel is bij mij ook echt ontploft, love it!

1 like

Het lijkt me echt leuk om je eigen groente te zien groeien en eten, maar ik ben er veel te lui voor. Zie het mijn vriend ooit nog wel doen, hem lijkt het erg leuk. Voor mij top, wel de lusten en niet de lasten

4 likes

Vind het jammer dat trimmen nog net zoveel of meer werk is als kaal maken. Kaal vind ik dan weer zo standaard schoonheidsideaal. Ben niet tegen haar ofzo maar soms haal ik het gewoon weg en soms maanden niet. Met een scheermes, epileerapparaat of ontharingscrème krijg je het nou eenmaal kaal helaas

1 like

Heh, gewoon nooit. Tenzij je het voor je kinderen doet. Anders ga aub uit elkaar. Een relatietherapeut an sich vind ik al vreselijk.

Gelijk op de eerste date.

6 likes

Het allerliefst Amsterdamse selderij. Zo lekker in soep.

• Ik ben de persoon die een mooie foto maakt en lelijke foto krijgt (van jezelf)
  • Ik ben de persoon die een lelijke foto maakt en een mooie foto krijgt (van jezelf)
  • Ik maak mooie foto’s en krijg ook mooie foto’s
  • Ik maak lelijke foto’s en krijg ook lelijke foto’s

0 stemmers

Contant geld

• Gebruik ik dagelijks
  • Gebruik ik af en toe
  • Heb ergens een verdwaald muntje liggen

0 stemmers

Een geldbedrag achter de hand hebben heb ik

• Niet
  • Wel

0 stemmers

1 like

70 cent voor de pot :sob:🥲

1 like

Mensen die hun schoenen uitdoen in de UB

• Kan gewoon
  • Vind ik goor/raar
  • Boeit me niks

0 stemmers

Ik zie dit best wel vaak, maar ik vind het goor elke keer als ik het zie denk ik ugh nee waarom.

Mijn collega doet altijd zijn schoenen uit op kantoor :cry:
Nee ik vind dat niet normaal om te doen op openbare plekken.

Haha ik wilde er nog bij zetten van dat doe je toch ook niet op kantoor bijvoorbeeld. Maar blijkbaar soms wel dus.
Stel je voor dat hij tegenover je zit en dan met per ongeluk met zijn voet tegen jouw been aankomt ofzo :cry: (ja ik vind dat nog goorder dan een schoen).

Ik geef mensen gewoon aanwijzingen. Gelukkig zijn mn vrienden wel goed in fotos maken haha.

1 like

Hoe is jouw relatie nu verdeeld qua tijd/energie/geld in elkaar stoppen, voor elkaar zorgen etc? Ideale is natuurlijk volgens de meesten 50/50 maar het kan variëren omdat de ene meer energie/tijd/geld op een bepaald moment heeft te geven dan de ander. Wat komt het dichtst in de buurt bij jouw relatie op dit moment? Moet elkaar aanvullen

Ik geef…

• 0
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • heb geen relatie

0 stemmers

Ik krijg

• 0
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • heb geen relatie

0 stemmers

En mensen die hun schoenen uitdoen in een vliegtuig?

• Kan gewoon
  • Boeit mij niet
  • Vind ik goor/raar

0 stemmers

2 likes

Waarom is 50/50 geen poll optie? :sweat_smile:

7 likes

Heerlijk tijdens een lange vlucht. Heb echt het idee dat m’n voeten uit m’n schoenen knappen na x aantal uur in de lucht :joy: Neem altijd van die dikke sokken mee die ik dan aandoe

6 likes

Ik doe ook vaak m’n schoenen uit, vooral bij een lange vlucht. Heerlijk!

4 likes

Nu moet ik er wel bij zeggen dat het bij ons wisselend 40/60 en 60/40 en 50/50 is. We schommelen een beetje omdat we samen een zware tijd hadden en soms 1 de ander beter kon steunen en oppeppen en soms andersom. Op het moment mis ik wat energie en hij geeft dus nu meer dan ik. Ik weet ook dat dit gauw weer gaat bijtrekken.

4 likes

Lange vlucht waarbij het licht uit gaat en iedereen gaat slapen vind ik ok maar vaak heb je van die slippers ook (dus ligt eraan hoe lang), maar anders vind ik het wel vreemd.
En mensen die zonder schoenen ook naar de plee gaan is helemaal :cry:

2 likes