Stel je persoonlijke vraag #28

Wat vind je daar dan goor aan?

1 like

Moet het samen 100 zijn? Dat dacht ik maar zie veel reacties van bv 100/100 of 60/80 dus misschien heb ik het verkeerd begrepen

2 likes

Nee jij begreep het goed hoor. Maar miss beetje onduidelijke poll.

1 like

Hou vol! Ooit ga je het muurtje zien

1 like

Wij lopen op werk ook vaak op onze sokken omdat we vaak stalen neuzen aan moeten doen om de fabriek in te gaan! En die zitten gewoon niet zo lekker als je achter je computer zit :stuck_out_tongue:

Normaal is het behoorlijk 50/50, nu ik zwanger ben meer 20/80. Maar het wisselt bij ons in periodes, net welke persoon het tijdelijk drukker heeft.

1 like

Dit laatste. Omg dit zie ik zo vaak. Of dat ze hun kinderen op blote voeten laten lopen in het vliegtuig op dat gore tapijt of meenemen naar de wc. Echt, m’n nekharen gaan overeind.
Volwassenen moeten het lekker zelf weten, maar als een volwassene een kind op blote voeten/sokken laat lopen (wat kleine kinderen daarna in hun mond stoppen) wijs ik ze er wel op. Zo onhygiënisch.
En volwassenen die hun schoenen uittrekken (of zelfs met schoenen) en dan hun voeten tegen de ‘muur’ voor zich, als er geen stoel voor hen zit, omhoog doen. Asociaal en goor, ik doe m’n voeten bij jou thuis ook niet tegen de muur??
/frustratie uit :grimacing:

5 likes

Ik wil het liefst elke illusie dat ik met collega’s in mijn woonkamer zit vermijden :stuck_out_tongue:

1 like

Weet jij wat cheugy betekent?

• Ja, ik ben het
  • Ja, ik ben het niet
  • Gewoon ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Kan jij “luisteren naar je lichaam” op het gebied van slaap, rust, lichaamsbeweging, voeding etc

• Ja, mijn lichaam geeft aan wat het nodig heeft en ik kan het interpreteren
  • Nee, mijn lichaam geeft dat niet goed aan
  • Nee, ik kan die signalen niet goed interpreteren
  • Op sommige vlakken wel, op andere niet

0 stemmers

Oh god is dit een Gen Z ding want dan wil ik het weten. Want moet jong blijven.

4 likes

Ik weet t niet?? Ik denk het, zag het net op tiktok voorbij komen. Volgens mij iets als uit de mode. Skinny jeans zijn cheugy.

1 like

Volgens mij is het de Gen Z variant van een basic bitch.

1 like

Lekker tot je je schoenen niet meer aankrijgt als je het vliegtuig weer uit moet :joy: :sob:

4 likes

Ik kan het best goed aanvoelen, ernaar luisteren is een tweede

20 likes

Haha ja dat is kut, vaak de veters wat losser :stuck_out_tongue:

1 like

Weet wel pas sinds kort wat het betekent, dankzij @Echo

Haha ik gebruik het sindsdien ook wel eens terwijl ik het eigenlijk echt een stom woord vind. Maar het dekt wel de lading.

@Whistle het is wel anders want basic bitch kunnen dingen zijn die wel in de mode zijn maar die dus basic zijn. Cheugy zijn meer dingen die niet (meer) trendy zijn.

1 like

Ik vind bijgewerkt/kaal wel het prettigst en meest hygiënisch (al hangt dat natuurlijk van meerdere factoren af). Mijn man is zo lief dat hij het altijd voor mij bij houd😄

Geef jij vaak ongevraagd advies?

• Ja eigenlijk wel
  • Nee nooit
  • Heel af en toe, als ik het belangrijk vind

0 stemmers

En wat vind jij ervan als je het krijgt?

• Prima, ga je gang
  • Ja fijn, behalve bepaalde onderwerpen dan
  • Heel irritant bemoei je ergens anders mee

0 stemmers

1 like