Stel je persoonlijke vraag #28

Ik weet nog van 1 die altijd echt niet normale zweetplekken had en ik vind dat nou zo zielig als ik eraan terugdenk. Dat die arme man maar elke dag weer zn best deed voor zoveel van die kut puber, hij kwam ook altijd heel nerveus over.

Het is wel lekker vertrouwd <3 beetje de dad jokes van het forum, eigenlijk totaal niet grappig maar we houden nog steeds van ze

3 likes

Ik heb nooit anale seks want vind het te pijnlijk maar ik denk nu direct dat je dan ook met een enorm gapend gat rondloopt voor de rest van je leven. :joy: en het lijkt me dat het dan nooit echt spontaan kan enzo. Nee ik moet er nietttt aan denken. :exploding_head: de keren dat ik er voor open stond (lol) was het al zo’n pijnlijk gedoe nee dan laatmaar.

Is jouw buik meer opgeblazen als je ongesteld bent?

• Ja duidelijk
  • Een beetje
  • Nee
  • N.v.t.

0 stemmers

Vandaag heb ik echt een niet normale opgeblazen buik ik sta er echt versteld van. Heb maar een broek met elastiek aangedaan. What the hell.

Nee.

18 likes

Nee juist leeggelopen van alle schijterij

@monkeyslut :cry:

Ik ben vandaag ongesteld geworden en mijn buik is sinds gisteren niet normaal opgezwollen! Had gisteren een cropped blouse aan en ging ook steeds onbewust over mijn blote bolle buik aaien. :relieved:

1 like

Ik vind het altijd maar een kutgevoel, het is ook dan zo hard. En wat zit er eigenlijk in? Zit ik vol gas ofzo?

1 like

Denk/geloof jij dat bij plekken zoals kfc/burgerking/mcdonalds soms gewoon echt vlees wordt gegeven omdat het te druk is en ze wel echt vlees hebben liggen? Dit las ik laatst.

• Nee sws niet
  • Ja zou best kunnen
  • Nee maar denk wel dat het soms/vaak per ongeluk gebeurt

0 stemmers

echt vlees tov vleesvervangers?

Ja dat bedoelde ik!

En andersom ook wel eens per ongeluk, ik had laatst een vega mcchicken en mn vriend een normale en we kregen beiden vega.

1 like

En dan met name door de ā€˜terminologie’

Allemaal omdat ik al-tijd in de herfstvakantie jarig ben en ik in het basisonderwijs werk :partying_face:

2 likes

En voor degene die (nog) niet zijn bevallen zou jij willen dat je partner meekijkt?

• Geen mening/maakt me niet uit
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik denk dat ik dat zelf wel graag zou willen. Ik heb trouwens maar 1 man ooit horen praten over de bevalling. En dat hij het echt heel bijzonder en mooi vond, maar wel dat hij de placenta heel goor vond. Hahaha ok, naja kan ik me wel iets bij voorstellen.

Dat denk ik wel eens van de vegan whopper. Die is zo lekker dat het eigenlijk niet echt kan zijn

2 likes

Precies hierop is mijn poll ook gebaseerd :sweat_smile::joy::joy: ik at die net en ik dacht ik geloof dit niet hoor, maar heb mijn bonnetje weggegooid dus kan niet checken

2 likes

Komt mss omdat hij niet 100% vegan is. De burger wel trouwens, maar ze bakken die op dezelfde flamegrilled plaat als de vleesburgers dus je krijgt ook een beetje die ā€˜sappen’ mee. Dat kan mss dat smaakje zijn.

1 like

Ik heb wel eens een vega mcchicken besteld en het smaakte precies zoals een vlees mcchicken. Toen had ik wel ff twijfels of ik nou een vegaburger at of wel echt vlees.

Ik ben niet vega, dus ik vond het geen probleem als het vlees zou zijn, dus niks over gevraagd ofzo

2 likes

Ik baal dus dat ik door de Coronacrisis nauwelijks op CS kom want hier zit nergens een Burgerking in de buurt. Ik vind het zware faal van de Mac dat ze geen vega(n) bigmac hebben de echte smaakt toch al nauwelijks naar vlees. Maar alleen maar shitkipdingen.

2 likes