Nou echte lieffie. Hij vindt het okay om wilde dieren in huis te hebben (omdat ze niet meer in de natuur voorkomen ?)
Hierboven ging het over je privé telefoon voor werk gebruiken qua bellen.
Stel je hoeft niet te bellen met je eigen telefoon voor werk, maar je gebruikt deze wel voor filmen/fotograferen etc voor werk (met name elke dag insta stories en reels etc).
Zou je daar een vergoeding voor vragen? Ik wil een nieuwe telefoon oa om betere kwaliteit foto’s en video’s te leveren voor werk.
- Ja
- Nee
- Anders…
0 stemmers
Die taken horen toch bij je werk? En je baas wil lijkt me scherpe foto’s en geen vage filmpjes? Dus ja, zeker vergoeding vragen. Ik zou geen geld uitgeven aan iets waar vooral je werk van profiteert. Waarom twijfel je hier over?
Het is niet dat ik nu slechte kwaliteit lever, maar een stap van iPhone 7 naar 12 zou de foto’s wel mooier maken natuurlijk!
Ik twijfel omdat ik de telefoon natuurlijk voornamelijk privé gebruik en ‘maar’ een paar uur per week voor werk.
Misschien dan 20/30% in aanschafkosten terug vragen? En het vooral brengen als voordeel voor je werkgever. Mooier werk → betere promotie → meer moneys.
Edit; wat worden die pijltjes hier mooi
Prima als het niet jouw ding is toch. Ik snap alleen de attitude niet zo naar mensen die er wel van houden.
Ja naast je hoofd! Niet met zn hoofd half in de kroeg toch
Jongens ik wil helemaal niet dat mijn kroeg afbrandt
Als m’n baas wilt dat ik een telefoon gebruik voor werk dingen, mag hij een telefoon voor me regelen of me vergoeden. Betaal niet om te werken
ja dus vergoeding vragen voor het aanschaffen van een camera of telefoon met betere camera. Vind het ook raar als werkgever verwacht dat je dit thuis al zou hebben ofzo
Wij kunnen kiezen tussen een werktelefoon of je privé telefoon gebruiken waar je een vergoeding voor krijgt. Ik heb voor de vergoeding gekozen. Het is bij ons zo ingesteld dat we alleen bellen in teams, ook naar bijvoorbeeld 06 nummers. Mensen die ik bel zien dan altijd mijn werknummer en niks van privé.
Waar liggen de vulva’s in jouw supermarkt?
Waarom ben ik hier altijd te laat voor
Ik zou niet weten waarom. Nog iets wat ik kwijt kan raken
Hoe vaak was jij je vulva?
Wanneer de gordijnen gewassen worden en de dekbedovertrekken gestreken
Gebruik je dan elke keer een schone handdoek?
Nee natuurlijk niet!
Ja maar een Duitse