Stel je persoonlijke vraag #28

Als m’n baas wilt dat ik een telefoon gebruik voor werk dingen, mag hij een telefoon voor me regelen of me vergoeden. Betaal niet om te werken :joy:

2 likes

ja dus vergoeding vragen voor het aanschaffen van een camera of telefoon met betere camera. Vind het ook raar als werkgever verwacht dat je dit thuis al zou hebben ofzo

1 like

Wij kunnen kiezen tussen een werktelefoon of je privé telefoon gebruiken waar je een vergoeding voor krijgt. Ik heb voor de vergoeding gekozen. Het is bij ons zo ingesteld dat we alleen bellen in teams, ook naar bijvoorbeeld 06 nummers. Mensen die ik bel zien dan altijd mijn werknummer en niks van privé.

2 likes

Waar liggen de vulva’s in jouw supermarkt?

11 likes

Heb jij een geel boekje?

• Ja
  • Nee maar wil ik nog wel
  • Nee en hoef ik ook niet

0 stemmers

Waarom ben ik hier altijd te laat voor :woman_shrugging:t3:

Ik zou niet weten waarom. Nog iets wat ik kwijt kan raken :sob:

2 likes

Hoe vaak was jij je vulva?

Wanneer de gordijnen gewassen worden en de dekbedovertrekken gestreken

2 likes

Gebruik je dan elke keer een schone handdoek?

2 likes

Nee natuurlijk niet!

Ja maar een Duitse :slight_smile:

1 like

Ik weet nog van 1 die altijd echt niet normale zweetplekken had en ik vind dat nou zo zielig als ik eraan terugdenk. Dat die arme man maar elke dag weer zn best deed voor zoveel van die kut puber, hij kwam ook altijd heel nerveus over.

Het is wel lekker vertrouwd <3 beetje de dad jokes van het forum, eigenlijk totaal niet grappig maar we houden nog steeds van ze

3 likes

Ik heb nooit anale seks want vind het te pijnlijk maar ik denk nu direct dat je dan ook met een enorm gapend gat rondloopt voor de rest van je leven. :joy: en het lijkt me dat het dan nooit echt spontaan kan enzo. Nee ik moet er nietttt aan denken. :exploding_head: de keren dat ik er voor open stond (lol) was het al zo’n pijnlijk gedoe nee dan laatmaar.

Is jouw buik meer opgeblazen als je ongesteld bent?

• Ja duidelijk
  • Een beetje
  • Nee
  • N.v.t.

0 stemmers

Vandaag heb ik echt een niet normale opgeblazen buik ik sta er echt versteld van. Heb maar een broek met elastiek aangedaan. What the hell.

Nee.

18 likes

Nee juist leeggelopen van alle schijterij

@monkeyslut :cry:

Ik ben vandaag ongesteld geworden en mijn buik is sinds gisteren niet normaal opgezwollen! Had gisteren een cropped blouse aan en ging ook steeds onbewust over mijn blote bolle buik aaien. :relieved:

1 like

Ik vind het altijd maar een kutgevoel, het is ook dan zo hard. En wat zit er eigenlijk in? Zit ik vol gas ofzo?

1 like