Stel je persoonlijke vraag #28

Voor altijd???

1 like

Maccie kennende wss niet

Nee waarschijnlijk niet :sob:

Iel wie heeft nou gestemd dat je daar als man een grap over mag maken. Het enige wat een man moet doen is klaarkomen. En dan werkelijk waar zulke smakeloze grappen maken. Sowieso een knip erin.

@Electric ja zoals in de poll van @Nachtburgemeester , dus dat hij echt naar je kut kijkt als het kindje eruit komt. Ik denk zelf van, nou ik kan het toch niet zien, mn partner heeft dan waars toch al zovaak mn vagina gezien. Dan lijkt het me best bijzonder om ook echt te zien hoe het ter wereld komt.

3 likes

Het was mij!

1 like

Karl we kennen je een beetje. Als jouw man een grap maakt als jouw kroeg afbrand heeft hij wss niet lang meer te leven.

3 likes

oh kut ik dacht dat dit anoniem was en kan mijn stem niet aanpassen

5 likes

Man, ik kan zo gefrustreerd raken als ik bedenk dat vrouwen alle ellende moeten dragen van menstruaties, zwangerschappen, bevallingen etc. En dat mannen dat dan lekker mogen bagataliseren en lollig over doen en zeggen, ach het zal allemaal wel meevallen, ben je weleens in je ballen getrapt? Nee hĂš? Nou dĂĄt doet pas pijn!

:triumph:

30 likes

Als ie daarna met mooi baar goud over de brug komt vind ik alles goed

11 likes

Dit doet me denken aan dit filmpje:

Nachtmerrie.

7 likes

Ik heb nu al 3x een vega gehad terwijl ik een gewone had besteld (en vond het prima. Opgegeten)

1 like

Huh wat ben je dan continue onder water??

4 likes

Deze vond ik toch wel bijzonder. Super hoog en steil. En aan het einde ga je door een aquarium heen.

13 likes

Omg ik word helemaal panisch bij het idee. Dat dit mocht bestaan :sweat_smile:

27 likes

Mijn vriend zegt altijd “als ik had moeten bevallen, waren we kinderloos gebleven. Ik zou het gewoon echt niet kunnen”

Op reddit is er een subreddit over dit park, volgensmij ging echt alles daar mis wat er mis kon gaan! Deze glijbaan had onderin een luikje om mensen eruit te halen want veel bleven hangen geloof ik, of kwamen echt gewond eruit!

2 likes

Ja, je weet toch dat dit uiteindelijk een keer mis gaat? Ben echt in shock!

Ja omg, dat weet ik nog. Zo naar. Ik heb trouwens in het tikibad een keer gehad dat ik uit die trechter zegmaar moest worden gehaald, mn rug klapte dubbel en ik kon slecht ademhalen daarna. Die glijbanen, 9 van de 10 zou ik nu nooit meer af gaan.

1 like

De ervaringen hierbij in de comments ook dumpert.nl - Tikibad andere tijden brrrrrrr

1 like

Ik vond deze zo tegenvallen :joy: Ben een paar keer in Siam park geweest en elke keer dacht ik Omg neeeee durf ik écht niet. Uiteindelijk toch gegaan en in de wachtrij was ik super zenuwachtig en boven ook nog, maar toen kwam ik weer beneden en dacht ik nou is dit het nu. Gaat zo snel en je ziet niet eens wat dus het slaat nergens op haha.

1 like