Stel je persoonlijke vraag #28

Ja en ik vind het eigenlijk zo erg op gewone kip mcchicken lijken dat sommigen het niet eens door zullen hebben, en dan is vega natuurlijk alleen maar beter!

Haha klopt het gaat echt suupersnel :rofl: maar vond vooral dat je daarboven staat echt geweldig. Alleen in mijn herinnering?? Of dat was een andere attractie, stond je daarboven in een soort cabine in precies die houding en gleed die vloer van die cabine onder je vandaan.

1 like

Zou je van die blauwe stijl naar beneden glijbaan gaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Maar huh dat ding was toch altijd geel? Brr, het tikibad

1 like

Als kind tiener ben ik erin geweest, niks bijzonders hoor. Net seks een beetje spannend de eerste keer maar daarna is het gewoon een leuke bezigheid.

9 likes

Ik heb die docu gezien, class action park!
Die eigenaar van het park maakte gewoon zelf allemaal rare attracties en er waren echt constant gewonden en ook doden gevallen.

Docu was een beetje raar want aan de ene kant was het allemaal leuk en lachen hoe het er daar aan toe ging en mensen die over hun jeugdherinneringen praten, aan de andere kant een moeder die haar zoon verloren had. Beetje ongepast.

4 likes

De burger is wel 100% vegan maar kan sporen bevatten van. Het zou zonde zijn als mede vegans hierdoor worden afgeschrikt haha. Je betaalt niet voor dode dieren of gebruik van dieren als je de plantbased whopper besteld, in de burger zelf wordt er ook geen gebruik gemaakt van dierlijke producten

6 likes

En beiden duurt het ook slechts 18 seconden?

15 likes

Maar dan is het toch niet 100% vegan als het echt in aanraking komt met rundvleessap enz? Stel je voor je hebt een allergie dan kun je er nog steeds last van krijgen, ondanks dat je denkt dat je helemaal vegan eet.

Jawel dan is het wel vegan maar kan het sporen bevatten van. Net zoals met noten allergie dan kan je ook geen producten eten die sporen kunnen bevatten van.

1 like

Maar is ā€˜kunnen sporen bevatten van’ niet iets anders als in er wordt echt op dezelfde plaat en tussen echt vlees gekookt? Ik eet geen vlees en vind dat toch best heftig om te horen.

Ik ook, als kind, echt jaren geleden maar het was toen een gele glijbaan? En idd je flikkert gewoon in het water. Verder vond ik het vooral geweldig om met die bootjes in moonlight en starlight te gaan. Maar wij werden door onze ouders altijd gewaarschuwd of misschien bang gemaakt? Door dat ongeluk wat jij poste. Dat zo’n glijbaan ooit heeft mogen bestaan? Wtf?

1 like

Ik ben daar een keer vanaf gegaan. Maar in m’n val naar beneden raakte ik in paniek en begon met m’n benen te spartelen, waardoor ik wijdbeens op het water klapte. Ik had daarna blauwe plekken op m’n liezen en m’n vjay.

2 likes

Deze vond ik zo leuk , heb het gevonden, daar ging ik vaak met mn vriendin eindeloos in en in zo’n bootje zit je wel veilig.

18 likes

Tongelreep for the win

6 likes

Ja, die was echt leuk!!

Die daarboven (met dat plateau) lijkt me alleen maar pijn doen, lijkt me geen lol aan.

2 likes

De Manta in Sea World Florida. Daar hang je dus ā€˜op je buik’ in. Dus niet als een normale met losse benen.

Was echt intens. Want als je naar boven wordt getakeld kan je niet anders dan naar beneden kijken. En je gaat dus duikend naar beneden en langs het water…

Edit: dit filmpje is beter

18 likes

Joh mijn partner mag niet eens in dezelfde kamer zinn bij de bevalling. ā€œJa schatje nog even en dan is de baby erā€
Rot ooooop

1 like

Dit lijkt me gewoon heel leuk. :smiley:

3 likes

Was het ook! Vond alleen het omhoog gaan heel heftig hahaha (met dat gekraak zoals altijd). En een vervelende broer naast me :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ooh deze lijkt me wel cool

1 like