Ik heb een aantal kledingstukken van de zwangerschapdeling (nog nooit zwanger geweest en staat ook niet op de planning). Als het gewoon stretchy stofjes zijn kan dat echt prima! Heb veel leuke dingen daarvan die ik niet in de normale shop kon vinden. Bonus feature is dat er lekker veel ruimte is voor een foodbaby
Blind met 2 vingers, maar wel agressiever dan op dit gifje
Zo zeker
Ik lees het beutyblogtopic zodat ik zelf die vlogs niet hoef te kijken. Wat anderen erover zeggen is voor mij irritainment genoeg.
Ontbijt als avondeten:
- Vind ik lekkerder dan in de ochtend
- Is wel ok
- Niet lekker
- Doe ik wel eens
- Doe ik nooit
- Doe ik alleen uit gemakzucht
0 stemmers
Ik vind ontbijt in de avond echt lekker. Maar dan niet een kommetje havermout maar gewoon roerei met worstjes en wafel met siroop enzo
Stel, het wordt op dit forum verplicht wordt om met je voor- en achternaam + foto (van je gezicht) lid te zijn. Middels je paspoort wordt van tevoren gecontroleerd of jij het echt bent. Als je dit niet wilt, kun je niet posten en ook niet anoniem meelezen (je kunt het forum niet meer op en je kunt dus ook niet gevonden worden door bekenden via Google oid). Je bent verplicht of een (bescheiden) aantal posts te posten per maand, zodat je niet alleen kunt meelezen. Zou jij blijven?
- Ja en ik zou op dezelfde wijze blijven posten (manier van reageren op anderen en over dezelfde onderwerpen)
- Ja, maar ik zou mijn manier van posten (stijl en onderwerpen) (iets) aanpassen
- Nee, ik zou van het forum af gaan (want ik wil niet posten/ik wil niet met naam+foto op het forum)
0 stemmers
Niet per se omdat ik anoniem wil blijven, want ben vet herkenbaar. Maar ik ga niet mijn paspoort opsturen naar een forum.
Ga er dan vanuit dat opsturen niet hoeft. Er komt bijvoorbeeld een moderator naar je thuis of naar een openbare, afgesproken plek waar je hem even moet tonen zodat ze het kunnen checken. Het is in ieder geval gewoon een veilige optie, de mods zullen ook niet met je gegevens aan de haal gaan.
Alsof zij daar zin in hebben Hhaha
Nog erger 🥲 vet ongemakkelijk
Ligt eraan welke moderator!!!
Allemaal niet
Ik zou 'm meerkeuze maken
Verwijderd want teveel gedoe en ik ben lui vandaag hahaha
Zo ver komt het niet eens want ik keur de accountaanvraag gewoon af zodat ik nergens heen hoef
Ga maar vast op een bankje voor je voordeur zitten, dan komen wij jouw kant wel op
Stel je gaat nu een uur lang ergens zonnen, met welke factor smeer je jezelf dan overwegend in?
- Niks
- 15
- 20
- 30
- 50
0 stemmers
Hahaha olijfolie!! Wel heel goedkoop, money mindset hee.
Maar factor 50 voor gezicht ben ik nu ook mee begonnen idd. Lichaam 30 of niet, ik vind dat zo’n gedoe eigenlijk. Om dezelfde reden doe ik ook niet aan bodylotion. Ik ben een luie smeerder. Maar ik verbrand wel snel dus moet me er echt overheen zetten