Black mamba phantasialand
- Ik word al misselijk als ik ernaar kijk
- Saai
- Ja lijkt me wel leuk
- Ben ik ingeweest
0 stemmers
Black mamba phantasialand
0 stemmers
Schoolreisje naar Florida dan maar met tussenstop bij een heerlijk hamburgerrestaurant .
Ja klopt… Was helaas nog niet zo woke op m’n zestiende
En jaaa dit is moonlight, we deden ook wel eens wedstrijdje, dus met zn 2en tegelijk de 1 dan in die star en de ander in deze:
Denk jij dat diegene die hun benen laten bungelen ipv bij zich klemmen meer lef/plezier hebben?
0 stemmers
Ik word gewoon panisch bij het idee van al die gevaarlijke glijbanen :o dat zoiets ooit mocht bestaan zeg.
Omg ja die enge turbotol
Het enige wat ik me van deze nog kan herinneren is dat ik moest huilen toen ik er weer uit kwam
Super vet, alleen krijg er vette koppijn van. De Taron vind ik dan beter.
Maar besef even, we zijn gewoon gegaan van een beetje jagen, verzamelen en onszelf in leven houden naar dit. Een wereld waarin we plastic buizen bouwen met water, om gillend doorheen te glijden.
Ik vraag me echt af, stel dat er aliens zijn die ons observeren, wtf zouden die van ons denken?
Aliens zijn toch veel verder dan wij. Ik denk niet dat zij gek opkijken van ren glijbaan.
Maar denk je dat die ook bezig zijn met het ontwikkelen van amusement om hun tijd te vullen? Of zouden die zich met hele andere dingen bezig houden?
Ik word altijd een beetje ongeduldig bij het idee aan aliens enz. Dat ik denk; ja hallo neem gewoon even contact op. Laat wat horen ipv ons te bespieden. Tenminste als t zo is dan.
Ja heb je hun ufos gezien. Daar gaan ze sws mee dood de mc fly
Haha ik ben toevallig afgelopen weekend met mijn 7-jarige zoontje hierheen geweest. Hij heeft paar maanden geleden zijn zwemdiploma gehaald en mocht eindelijk weer een keer ‘voor de leuk’ zwemmen. Hij is van elke glijbaan geweest maar vond dit ‘de engste’.
Haha maar ik denk dat een jager/verzamelaar dit geniaal zou vinden om zijn tijd te vullen. Ze hadden nl. veel meer vrije tijd dan wij nu.
Stel je voor dat de mieren op een dag besluiten dat ze geen zin meer hebben om de hele dag op te ruimen. En vanaf dan de halve dag een beetje gaan mozaïeken met takjes. En dat wij dat dan zien en denken huhhhhh?
Nouja, dat beeld dus. Dat heb ik wel vaker bij alle dingen die mensen in hun vrije tijd doen. Als iemand ons van een afstandje in de gaten houdt, dan moet dat er toch fucking raar uitzien allemaal. We bouwen en bedenken de gekste dingen om de tijd te verdrijven. Dat moet toch een grappig gezicht zijn.
Ik had zoooooo’n zin in broccoli dat ik net om 22u30 nog broccolisoep heb gemaakt. Love broccoli.
Ja dat zei ik ook. Burger wel, alleen mogelijk sappen (sporen) van de grill. Meer juist zodat je minder bang hoeft te zijn dat het verwisseld is. Hangt per persoon af of ze dat wel of niet fijn vinden natuurlijk, sommigen vonden het weer vervelend om niet te weten omdat het meeweegt in hun keuze.
Ohhh dit wil ik ook