Stel je persoonlijke vraag #28

Op insta heb je verschillende roddelaccounts, met de laatste nieuwtjes over alles en iedereen in love island, ex on the beach etc etc. Gister werden er op die accounts diverse screenshots gedeeld en het viel mij op, dat deze mensen telkens zoveel openstaande whatsapp gesprekken hebben!

Zoals deze:

of deze:

Herken jij dit?

• Nee, ik heb dit nooit.
  • Ja, dit heb ik sporadisch.
  • Ja, dit heb ik vaak.
  • Ja, zo ziet mijn whatsapp er altijd uit.

0 stemmers

Haha ik ging samen met bejaarden…

4 likes

Ik word al zenuwachtig als ik er één of twee open heb staan, dus nee.

5 likes

Ik ken mensen die dit ook altijd hebben (en graag showen), maar als ik een gesprek beëindig met ‘oke’ ofzo, laten ze dat ongelezen zodat ze weer een hoger getal hebben. Best triest.

3 likes

Jaa zal me niks verbazen als ze net voor een screenshot even iets in een hroepschat hebben gepost.

(Die H bij groepsapp was perongeluk maar heb hem laten staan zodat jij me beter kan verstaan)

16 likes

Ik zou dit nooit hebben als ze gedempte groepschats ook echt zouden dempen, nu krijg je alsnog elke keer die kutgetallen te zien 🥲

2 likes

Dit is mijn nachtmerrie

4 likes

Hoe ziet jouw mail eruit?

Stel je mag je hele leven gratis wonen in een woning naar keuze, maar de locatie is wel op Urk. Zou je dat dan doen?

• Twijfel
  • Ja sowieso
  • Nee sowieso niet

0 stemmers

Mag een docent Nederlands taalfouten maken?

• Nee dat kan echt niet
  • Ja kan gebeuren

0 stemmers

Zou je een tattoo laten zetten door iemand zonder tattoos?

• Ik zou sowieso geen tattoo zetten
  • Misschien
  • Nee
  • Ja hoor

0 stemmers

Urk is nu niet echt mijn droomwoonplaats, maar lijkt me echt chill om nooit meer huur/hypotheek te betalen voor een huis wat verder aan al mijn eisen voldoet. Zou zoooo veel extra geld besparen die ik dan weer zou kunnen steken in leuke dingen.

9 likes

Ja extra geld voor 356 dagen per jaar op vakantie zodat je niet thuis hoeft te zijn

50 likes

Bijvoorbeeld. Of om na 10 jaar wel een huis in een leuke stad te kunnen betalen.

1 like

Over Urk: ja sowieso. Is toch handig om altijd een gratis uitvalsbasis te hebben?

3 likes

Never forget toen ik als piepjonge, onzekere stagiaire (docent Nederlands) in plaats van samenstellingen samenslettingen op het bord schreef. 🥲

(Is geen taalfout maar moest er ineens aan denken)

41 likes

En op mooie haard vuren als ze de test locaties in de fik steken.

14 likes

Ja dit ziet er best gezellig uit

Voor 1 dagje

21 likes

Love broccoli maar niet de scheetjes daarna

Lievelingsgroente :green_heart:

4 likes

Want iedereen die single is is natuurlijk op zoek naar een relatie, dat is het hoogste doel in het leven :roll_eyes:

(Geen reactie op jou uiteraard, maar op die vrouw. How about no)

4 likes

Zoo hatelijk altijd als je aan iemand vraagt ‘hoe gaat het?’ en dat iemand dan zegt ‘jaaa drukdrukdruk’

Oke? Is dat positief? Gaat het dan goed of niet

Druk druk druk

• Ik zie dat over het algemeen als iets positiefs
  • Ik zie dat over het algemeen als iets negatiefs
  • Ik zie dat neutraal

0 stemmers

1 like