Stel je persoonlijke vraag #28

Ahhhh
Nou voor de duidelijkheid bedoelde ik in het geval van mijn hond wel gekwetst gekwetst ik doe hem geen pijn in afwezigheid van mijn moeder!!

10 likes

Hekwetst

43 likes

:dog: pitbulls, poedels en chiwawa’s als het moet maar meestal labradors en golden retrievers :smiling_face_with_three_hearts: :dog2:

1 like

Dat zijn alleen maar West Vlaamse honden.:grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahahhaha dan denken ze echt Deze Snowflake moet ff GEWOON NORMAAL DOEN

4 likes

Ik heb ook niet gezegd dat hij zijn normale honden dingen niet meer zal kunnen doen maar als je als mens een hond 10x op die glijbaan zet terwijl die hond versteven is van angst gaat hij geen aangename herinnering hebben daaraan en hij gaat niet geneigd zijn om die persoon nog te vertrouwen of om in de buurt te komen van die glijbaan.

@Eddie, inderdaad, weer iets geleerd vanavond :smiley:.

Ook gekwetst eigenlijk :woman_shrugging:t2:
Maar mijn gekwetst was echt wel de gewond gekwetst :smiley:

2 likes

Ik gebruikte het als voorbeeld om aan te tonen dat een hond trauma’s kan hebben, ik heb nooit gezegd dat het bij deze hond zo is of dat deze hond een trauma heeft, het zou kunnen.

2 likes

Mijn nieuwe psycholoog is Vlaams, mag ik bij jou in de leer voordat het helemaal mis gaat lopen?
‘Ja ik was wel een beetje gekwetst.’
– ‘Gekwetst? Waar dan?’
‘Eh tja?? Eh geen idee? In m’n hart I guess?’
– ‘Is je hart gekwetst!!!’ :ambulance: :dizzy_face:

7 likes

Zou ik bij een Nederlandse psycholoog ook niet zo snel vragen maar thanks voor de wijze raad :sweat_smile:

2 likes

Ik vind dat mooier

1 like

Nee geen trol, vind ‘zeker en vast’ gewoon veel mooier klinken!

1 like

:pleading_face::heartbeat:

Surimi stick dat is toch gewoon vies.

• Ja klopt
  • Nee ik vind dat wel lekker
  • Ik eet geen vis en mijn mening is dus irrelevant

0 stemmers

2 likes

Surimi is gewoon gemaakt van die plastic soep in de zee

19 likes

Dit vind ik eigenlijk wel de perfecte omschrijving voor die troep

3 likes

Hoe zou je het vinden als deze hond een klein kind was? Papa en mama zeggen dat het leuk is, dus ik ga het doen. Zit op de glijbaan en vind het doodeng en vooral dat onverwachte moment dat je het diepe water in gaat.
Het kleine kind gaat er ook niet de hele week sip om zijn, maar was wel bang op het moment zelf.

Vind je dat niet zielig?

1 like

Dat is toch eerlijk gezegd een beetje hoe kinderen leren of ze iets leuk of niet leuk vinden? Door het te proberen

3 likes

Ja klopt, maar dan vind ik het alsnog zielig op het moment zelf.

Dit vind ik juist grappiger dan die hond

11 likes