Het internet staat toch juist vol met homevideo’s van kinderen die domme dingen doen en op hun smoel gaan. Volgens mij zijn er heel veel mensen die dat grappig vinden.
Mooi staaltje deëscalatie dit
Ik vind het niet super zielig als iemand even iets eng vindt. Je moeder verliezen of als kind in het Maxima kinderziekenhuis liggen vind ik ‘heel zielig’, de glijbaan spannend vinden is gewoon dikke pech.
Nee dat vind ik niet zielig. Dat is onderdeel van leren hoe het leven werkt, wat je leuk vindt het wat niet, je eigen grenzen leren kennen etc etc.
Als m’n kind jankend van een glijbaan komt zal ik hem heus wel troosten en zeggen dat ‘ie niet nog een keer hoeft maar dat het goed is dat hij het geprobeerd heeft. Maar zielig vind ik hem dan zeker niet.
Verrader!
Ik hou van alle natuur zelfs spinnen etc maar er zijn 2 uitzonderingen: kakkerlakken en kreeften. Die mogen dood van mij
Ik weet niet of je Too Hot To Handle kijkt, maar op een gegeven moment hebben twee mensen een best ‘serieus’ gesprek - voor de standaard daar dan - en ineens landt er een enórme kakkerlak op zijn voorhoofd. Moest er zo hard om lachen maar dacht zelf ook
Nee kijk ik niet en ga ik na dit verhaal ook niet doen Wij hadden die hele grote een tijdje in huis en dat was zo walgelijk, als die op me zou vallen zou ik echt huilen.
Ik spoot toen altijd haarlak op ze omdat ze mega snel kunnen rennen en door die haarlak kunnen ze niet goed weg en dan had ik tijd om ze dood te slaan. Pas had ik na een jaar tijd weer eens gewoon haarlak voor in mijn haar gebruikt en ik kreeg helemaal flashbacks van die geur.
Stond zo in de badkamer:
Ze stinken ook, dragen ziektes mee en voor elke kakkerlak die je ziet zitten zijn er blijkbaar 100 ergens in je muur
60% vindt fokken wel prima?
Ik was als kind in mexico op vakantie en toen ging ik douchen en toen ging er een vliegende kakkerlak op mijn been zitten, heb echt geschreeeeuwd toen. Sindsdien kakkerlakkentrauma.
Nee ik eet geen kreeft ik ben vegetariër. Ik weet niet zo goed waar het vandaan komt ik vind ze er gewoon walgelijk uitzien. Vooral die lange voelsprieten (die kakkerlakken ook hebben) en die gore pootjes
Ik vind motten en muizen dan weer totaal niks mis mee haha!
Dat is een van de onderwerpen waar ik te weinig over weet om een mening over te hebben, dus dan selecteer ik die stelling niet
Ja en op mijn bord
Stelling: Wij mensen hebben onszelf als soort te hoog zitten
- Eens
- Oneens
0 stemmers
Je hebt een presentatie gegeven of iets anders gedaan voor een groep mensen. Jij vond het zelf niet heel goed gaan, maar je krijgt van je collega’s (met wie je goed omgaat) te horen dat je het goed hebt gedaan. Geloof je dit?
- Ja, anders zouden ze het niet zeggen
- Nee, dat zeggen ze alleen maar om beleefd of vriendelijk te zijn
0 stemmers
ik vind het zielig maar niet in de aah zielig maar meer jezus man wat een gedoe dat basejumpen en dan heb je ook nog je hond nodig om het leuk te hebben.
Ja bah kakkerlakken. Ik was ooit op vakantie en toen ik in bed lag, werd ik wakker want er kriebelde wat op mijn gezicht. Ik dacht dat het mijn haar was, maar vervolgens liep het echt over mijn hele gezicht iehh. Ik ging meteen rechtop zitten en toen sprong het op mijn hand. Was het een kakkerlak gadver zo vies en naar, krijg nog kippenvel
Welke ‘kinky’ plant zou jij in je huis zetten? (van boven naar beneden)
- Clitoria ternatea (Kittelbloem)
- Amorphophallus titanum (reuzenaronskelk)
- Ceropegia ampliata (horny wonder/condoomplant)
- Mammillaria (tepelcactus)
- Bulbophyllum vaginatum (vagina bulbo/poesplant)
- Orchis italica (hanging naked men/aapjesorchidee)
- Allemaal natuurlijk!
- Geen een.
0 stemmers
Ik houd heel erg van de blauwe thee van de kittelbloem, die zou ik sowieso graag willen!