Stel je persoonlijke vraag #28

Is gewoon confronterend. Dat andere forummers wel duidelijke, concrete polls kunnen maken.

25 likes

Seeeeeeuw echt heeeeel veel reacties, maar geen polls. Haha

Heb jij een veterstrik diploma?

• Ja
  • Nee maar ik kan het wel!!
  • Nee en ik draag daarom altijd instappers/klittenband schoenen

0 stemmers

Maak je geen zorgen. Ik heb mn diploma maar mn veters gaan gvd nog steeds los de heletijd :rage:

1 like

Wat is je hoogste zwemdiploma?

• Geen
  • A
  • B
  • C
  • Een hoger niveau dan C

0 stemmers

Konijnenoortjes zijn een prima manier om je veters te strikken.

Ja ik ben misschien 20 jaar later nog steeds zuur over het feit dat ik geen veterstrikdiploma heb.

3 likes

Komt natuurlijk doordat je geen PhD bent gaan doen.

3 likes

Ik HAAT zwemmen. Dus dat ik niet verzuip was wel voldoende met mijn A diploma.

12 likes

Was niet door gegaan voor C omdat ik de zwemlerares eng vond die les gaf aan die groep

Had trouwens ook niks aan m’n zwemkunsten bijgedragen denk want m’n vriend zegt dat ik zwem als een hond

3 likes

Nog steeds een trauma van door dat gat zwemmen, wat een hel was dat.

12 likes

50 meter :sob: ik suck(te) in zwemmen

1 like

Ik moest per se voor mijn B maar daarna hebben mijn ouders het opgegeven. Stond ik daar weer te bibberen in dat bad met natte kleding aan, brrrr. Ging er ook met buikpijn naartoe

4 likes

Ik zwom er altijd tegen aan omdat ik met 1 hand m’n neus dicht kneep, ogen dicht en met de andere hand dus dat gat probeerde te zoeken :joy:

Zo duik ik overigens nog steeds. Neus dicht knijpen en ogen toe hahaha

6 likes

Ja ik ook! Ik weet nog dat ik steeds naar achteren ging als we in de rij stonden en gewoon echt niet durfde! Toen ben ik er maar af gegaan :frowning:

1 like

Mijn cito score was zo laag dat de score er niet eens tussen staat 🥲

1 like

Ja daarom mocht ik ook niet op voor m’n B, wist niet door welk gat ik moest en raakte helemaal in paniek, dus ipv er gewoon een te kiezen kwam ik weer boven en toen mocht ik niet afzwemmen :cry:

2 likes

Maar dan moet ik wel weten waar ik godsnaam ik jaloers op moet zijn.

• Yoghurt
  • Kwark

0 stemmers

Ik heb het ook zo vaak moeten doen omdat ik niet door het gat durfde en daarom maar gewoon weer naar boven te komen, duurde heel erg lang voordat ik op mocht voor m’n A.

1 like

Hoezo weten mensen hun citoscore? Is dat normaal om te weten?

14 likes

Cito weet ik wel, gemiddelde van mijn examen VMBO weer niet.

Ik wilde persé naar havo en wist toen welke score je daar ± voor moest hebben, die had ik niet :nerd_face: Was er kapot van als onzekere tiener, daarom weet ik het nog.

1 like