Ja is waar. Vroeger het vaker laten vragen is ook een matige oplossing voor een veel groter probleem
Dat je meer beloning vind passen bij de verantwoordelijkheden in de functie, dat je een ander aanbod hebt met hoger salaris en daardoor twijfelt, dat je anders je vaste lasten niet kunt betalen, dat je onderzocht hebt dat er meer mogelijk moet zijn qua salaris in die branche, op welke termijn er opnieuw onderhandeld kan worden. Afspraak maken dat je bij goed functioneren na proeftijd of x aantal maanden bijv 100 euro omhoog gaat. Etc. Of onderhandelen in secundaire arbeidsvoorwaarden.
Ik had zogezegd tot mân 2 jaar niks en dat mag ik nog steeds aanhoren ze zeggen dan gelukkig wel dat nu wel een prachtige haardos heb haha
Aangezien het soms zo per sector kan verschillen, zou je ook via een vakbond of vakvereniging kunnen onderzoeken wat de mogelijkheden zijn. In mijn sector wordt bijv. vaak aangenomen dat je salaris vast samenhangt met je eigen opleidingsniveau en het niveau dat je lesgeeft, terwijl ik zelf ook onder meerdere directeuren heb gewerkt, die dat onzin vonden en vooral wilden kijken naar wat je daadwerkelijk doet.
Mijn hogere inschaling kwam eigenlijk onverwachts, maar ik merk dat het me enorm heeft gestimuleerd om me verder te ontwikkelen. Ik wil mân salaris als het ware waard zijn en daardoor pak ik makkelijker verantwoordelijkheden op en ben ik zelfverzekerder geworden in mân werk. Het geld zelf is voor mij ondergeschikt daaraan (en gaat toch linea recta naar de belastingdienst en DUO )
Mn vader dacht dat ik kaal zou blijven en wilde met me naar de huisarts
Doordeweeks elke dag overnight oats met fruit, in het weekend meer variatie: vaak iets van fruit met yoghurt en een lekker broodje (croissant of chocoladebroodje), heel soms leftovers of zelfgebakken pancakes.
Ja wel eens gehoord. Iemand zou al wat achteruit gaan op salaris, wel leukere functie, maar zo laag als in de vacature stond kon niet ivm vaste lasten.
Denk niet dat het overal kan werken. Voor jou net zo goed een ander. Maar als je in een krappe sector zit(met veel vraag) of jij bent echt de beste kandidaat, lijkt het me zeker te werken.
(En sowieso is het tegenwoordig met die 4/4,5x de huur als inkomenseis helemaal insane. Als ik dat had geweten had ik ook echt onderhandeld met dit punt in gedachten).
Hahahaha
Ik vind kale babies altijd wel enger dan babies met haar. Op Twitter volg ik een semi bekende twitteraarster en die post soms fotoâs van haar kinderen en eentje is helemaal geen piepjonge baby meer maar wel echt sprĂ©kend Ferd Grapperhaus.
Haha ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Ik vind babies die op volwassen mannen lijken (al dan niet de vader) altijd een beetje freaky. Het haar of gebrek daaraan helpt daarbij niet mee.
Ik had lang stijl haar toen ik werd geboren. Mijn moeder zei altijd dat de verloskundige helemaal verbaasd was dat ik zoveel haar had is ook nooit helemaal uit gevallen, wel heel kort geknipt/geschoren toen ik paar maanden oud was.
Haha eens en mijn baby is veel blonder dan ik dacht waardoor hij soms kaal lijkt. Maar soms is het net een oude vent haha.
Hij heeft wel veel haar trouwens, maar ja je ziet het niet.
Haha ja ik weet wie je bedoelt en het is spot on
De Grapperbabyâs. Never not funny.
Maar het kan toch ook een combi zijn bijv. Hbo master , wo bachelor. Gatverdamme wat het hoogstgenoten is.
Ik vind deze poll focking confronterend. Joejoe
Lief, en dat weet ik ook wel!
Is meer dat het me weer even pijnlijk duidelijk wordt dat ik met van alles bezig was in mn tienerjaren - behalve school en/of leren.
Misschien deze maar even pinnen in de openingspost? Of beter nog, een apart topic geven dat permanent gepind is.
Oja jij bent altijd super grappig. Maar dan gewoon helemaal niet.
Girl.
Huh? Wat is jouw probleem