Watermeloen
- Fruit
- Groente
0 stemmers
Watermeloen
0 stemmers
Nou het is blijkbaar groente
??? Groente?
Alleen maar omdat het groen is van buiten?
De suikermeloen en watermeloen groeien beiden aan een eenjarige kruidachtige plant. Deze vruchten worden bij gebruik van bovenstaande indelingen als groente beschouwd (net zoals alle andere eetbare vruchten van planten uit de komkommerfamilie).
Eten tijdens een vergadering of bespreking
0 stemmers
ligt aan wat je eet, de tijd en de bespreking.
Same.
En ik bedenk me nu ook dat ik altijd wel geluidjes maak als ik dingen doe? Dus van: ugh, uhl, meh, hmmmm. Of als er iets misgaat van hoooo, oeps etc.
Of tussendoor een ‘kut’ of ‘fack’ terwijl niemand luistert ofzo, maar toch hardop.
Wat ben ik irri zeg 🥲
oh en ik doe ook wel eens als ik met iets bezig ben van ‘padalalada piewpiewpom meeeeeew’ maar alleen als ik alleen ben haha. Maar een hele tijd terug hoorde ik mijn collega ook geluiden maken op zijn kantoortje dus nu doe ik het ook soms als we nog alleen met z’n tweeën zijn haha
Bittergarnituur en frisdrank tijdens je rapportvergaderingen? Wat een werkplek
Ik heb de irritante tik om heel veel dingen te zingen die ik aan het doen ben, echt van kinds af aan al. Echt zo dom, maar het gaat vanzelf. ik doe nu mijn sokken aan en straks ga ik lekker naar het weeerkkk, tralala
whawha
Dit ben ik. Is dat erg?
Oh sorry
Ugh ja walgelijk. Ik vind het ook gewoon niet oké naar de spreker toe. Laatst zat ik me er zó aan te ergeren dat 1 van m’n collega’s van die hele krokante snackkomkommers zat te eten (als enige) dat ik na een poosje gewoon ontplofte (wil je NU STOPPEN met dat geknaag?! Kan echt niet dit!). Was echt tot het onredelijke geïrriteerd erdoor.
Iden met appels, peren en wortels.
Vooral tijdens team meetings. Ik heb een collega die een appel eet tijdens online meetings en haar microfoon niet wil muten. Want dan kan ze niet meteen ergens op inhaken als dat moet
Ik snap dan echt niet dat je precies op dat moment een appel moet gaan eten.
Wij worden geacht tijdens de lunchpauze aan te sluiten bij besprekingen of voordrachten dus sowieso dat ik dan aan het eten ben hoor
Hoe verzinnen werkgevers dit toch he. Tijdens je lunchpauze een bespreking hebben is dus een bespreking en geen pauze.