Stel je persoonlijke vraag #28

Belachelijk. Pauze is prive tijd dus je mag zelf bepalen wat je doet.
Als je alsnog met werk bezig bent is het dus geen pauze.

2 likes

Medische wereld:

11 likes

Ja precies dit. We willen jullie wat bijbrengen maar willen ook de patientenzorg door laten gaan dus plannen we alles of tijdens jullie pauze of na 17 u (werkdag begint om 8) :clown_face:

3 likes

op mijn geitenwollensokken montessorischool hadden we dus veterstrikplankjes die je meer naar huis kon nemen om te oefenen voor het veterstrikdiploma :o_o:

Kun je haar niet muten?
Edit: heb ik ook wel eens gedaan bij iemand met heel vervelend achtergrondgeluid. En toen diegene wilde spreken nonchalant zeggen “Oh dinges, let op je staat op mute! Gek hoe dat ineens kan”

7 likes

Sinds dat ik weet hoe makkelijk zelf maken is doe ik het altijd zelf maar het is allebei lekker

1 like

dit was in mijn klas ook zo (2002) mijn moeder moest lullen als brugman maar op het gymnasium werd ik met mijn citoscore warm onthaald, dus.

Lust jij haring?

• Ja heerlijk
  • Nee
  • Mwah

0 stemmers

Zo ja, heb je al Hollandse nieuwe op?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar wil ik wel snel gaan doen

0 stemmers

En wat is je favoriete manier om haring te eten?

• Aan de staart
  • Op een broodje
  • In stukjes gesneden
  • Met ui
  • Met augurk
  • Anders

0 stemmers

Ik denk altijd mmm heerlijk haring maar na een hapje ben ik er dan al klaar mee

Hahahahahahahshahahahahahaaaaaaq

1 like

Vertellll hahaha

1 like

100 ml vocht op 200 ml kaas (mag meer uiteraard maar in deze verhouding)
Vocht met beetje maizena (evt) aan de kook brengen en als het kookt voorzichtig de kaas toevoegen, goed roeren en klaar

Je merkt het vanzelf wel als het te dik of dun is maar gewoon lekker blijven roeren

Vocht = wijn, bier, kirsch, whatever, ik heb het een keer met rosé gedaan omdat we niks in huis hadden
Kaas = kan van kaasboer zijn, lekker emmentaler, mixje van vanalles of gewoon verschillende smaakjes geraspte kaas van de supermarkt

En dan citroentje erbij of knoflook of peper of helemaal niks en dan lekker dippen

6 likes

Met Teams kan dat door op de 3 puntjes te klikken en dan mute.

1 like

Volgensmij gewoon door op hun schermpje te klikken! Of bij puntjes oid weet het even niet uit mijn hoofd

1 like

Voor iedereen.

1 like

Super lekker :heart_eyes: dankje!!

Zeg jij

• Geraspte kaas
  • Strooikaas

0 stemmers

Eerste keer dat ik het woordje strooikaas hoorde was een paar weken geleden. Wist wel wat bedoeld werd maar kreeg toch even een korte error haha

1 like

Strooikaas noemen wij die stinkende parmezaanse kaas in strooibus :nauseated_face:

21 likes

Bij strooikaas denk ik aan dat poederige spul, uit een bakje/blikje. Niet geraspt iig.

2 likes

Die het zei bedoelde wel echt geraspte kaas haha @Madam-Mikmak parmezaanse kaas klinkt wel logischer

1 like