Mits veilig
Voor de ja-stemmers: En als dit nu echt gebeurde, dus er werd nu bij je aangebeld door een onbekende en het moest nu gebeuren/een afspraak maken wanneer het plaats gaat vinden deze week. Zou je dan balen?
- Ja oeps eigenlijk wel
- Nee ik sta achter mijn keuze
0 stemmers
Is toch gewoon een bordspel uit de jaren 50? Vroeger speelde iedereen dat en denk niet dat mijn oma vervloekt is
10 jaar zorgeloos leven zie ik als 10 jaar niet werken en een goed salaris krijgen. Ik zou wel balen maar voor 500.000 euro zou ik best een uurtje seks hebben met een onbekende. Ik vind seks niet heilig ofzo
Niet helemaal fair, want ik verhuisde binnen dezelfde stad en gebruikte dus 10 dozen die ik dan weer uitpakte in m’n nieuwe huis en dan weer inpakte in het oude huis. Hadden ook 2 maanden klussen om ook alles te verhuizen rustig aan in die tijd.
Dit is asmr, eigenlijk moet je je collega dankbaar zijn
Ik verhuisde binnen dezelfde straat dus heb er 2 weken voor uitgetrokken en gewoon af en toe wat overgebracht dus ook niet bepaald representatief
Ik denk dat ik er 20 a 40 zou hebben mocht ik het echt in dozen gedaan hebben. Ik zat al richting de 20 vanaf m’n studentenkamer naar een studio geloof ik
Had bijna 50 dozen nodig, maar stopte de dozen niet helemaal efficient vol en ook onze kleding ging bijna allemaal in dozen.
Vind jij benzine lekker ruiken?
- Ja, heerlijk
- Nee, bah
- Mwah
0 stemmers
Tanken is dus oprecht een van mijn favoriete bezigheden. <3 die geur
Ik verbaas me dat zoveel met ja antwoorden, omdat ik juist geld totaal niet zaligmakend vind. Zeg dat wel vanuit m’n positie nu; als ik in armoede leefde en ook nog kinderen zou hebben zou ik ongetwijfeld andere keuzes maken. Maar ik kan me eigenlijk niets voorstellen wat ik tegen m’n zin zou doen enkel en alleen voor geld (hoeveel ook).
Ik had denk ik ook nog wel 15 big shoppers van de action gebruikt
Dus je werkt liever 20.000 uur bv op kantoor dan 1 uur sekswerk? Ik niet iig
Heb je wel eens seks gehad met iemand waarvan je wist dat ie een partner had?
- Ja en spijt
- Ja en geen spijt
- Nee
0 stemmers
Het lijkt me echt een vreselijk idee om een willekeurige man toestemming te geven mijn lichaam te gebruiken voor zijn behoeftes.
Nou kom ik ook zelden mensen tegen die ik aantrekkelijk vind. Dus seks moeten hebben met iemand waar ik helemaal geen seks mee wil hebben, nee doe mij dan maar die kantooruren.
Haha oja klopt dat was ik
Ik kan niet zwemmen
Oh het gesprek over zwemmen was allang voorbij nou dat was mijn inbreng nog ff
Van zwemmen krijg je ook zo lekker trek, ik kon me zo verheugen op dat half doorbakken patat altijd
Wat doe je als je niet kunt slapen? Juist, alle lyrics van Bohemian Rhapsody ophalen. Hoeveel heb jij er goed?
- 0-100
- 101-150
- 151-200
- 201-250
- 251-300
- 301-353
- 354
0 stemmers
Ik had er 348 goed (gelukkig zijn er ook veel dubbele woorden).
Was me even teveel werk haha. Wel leuke quiz!