Lijkt me echt iets dat ik ooit in een museum heb gezien of op foto’s van vroeger ofzo, maar volgens mij nooit in het echt (maar wel ergens gezien dus?). Heb me ook nooit gerealiseerd dat dit gewoon een zakdoek is en geen mutsje haha
Wat vind jij
- Over het algemeen zitten er te veel uren in een dag
- Over het algemeen zitten er te weinig uren in een dag
- Het aantal uren per dag vind ik over het algemeen goed zo
0 stemmers
Ik heb het 3x gelezen maar ik snap het niet, wat bedoelen ze dan met of ze nog rijdt?
Drugs dealen, denk ik
Haha ik las het net nog een keer en uit de antwoordopties concludeer ik dat die vriendin een nummer heeft overgenomen van iemand die als drugsdealer werkt? Anders weet ik het ook niet
Ik dacht (illegale) taxi of ben ik nou naïef
Ja uit naïviteit zou ik dat aangeven bij de werkgever. Maar haar voorganger gebruikte dus zijn/haar werktelefoon als dealernummer?
Nu ik weet dat het dealer is zou ik gewoon negeren en nummers blokken. Mss nog iets sturen van: heb dit nr nieuw, niet meer appen voor dit soort dingen ajb
Onze kat is duidelijk een meisje met een hoog stemmetje. Echt een divaatje. Soms wat bang maar stiekem ook ondeugend.
Mijn vader draagt dit weleens. Heeft een kaal hoofd en hij moet zich beschermen tegen de zon. Is luchtiger dan een petje, wat hij in de winter vaak op heeft
Geen idee wat ze ermee bedoelen, maar ik zou nummer blokkeren of terug appen en vragen: wat bedoel je? Kan natuurlijk ook gewoon om carpoolen gaan. Al is wat iemand net al noemde iets waarschijnlijker
Want met een wuppie wuppie wuppie, pakken wij dat wereldcuppie
Ja, we worden kam-pi-oeoeoen!
Heb jij vaste tijden of dagen voor bepaalde huishoudelijke dingen? Zoals elke woensdag planten en elke zaterdag de was?
- Ja
- Nee
- Met een aantal dingen
0 stemmers
Ik heb het idee dat het nooit allemaal af/gedaan is en heb daardoor vaak een soort onrust. Zo van ik kan chillen maar ik moet eigenlijk echt nog ff stofzuigen want dat is al 2 weken niet gebeurd etc. Of ik vergeet de planten etc.
Tips zijn welkom.
Deze zomer
- Geen vakantie voor mij
- Ga ik op vakantie binnen Nederland
- Ga ik op vakantie naar een buurland met de auto
- Ga ik op vakantie naar een buurland met het vliegtuig
- Ga ik op vakantie binnen Europa met de auto
- Ga ik op vakantie binnen Europa met het vliegtuig
- Ga ik op vakantie buiten Europa
0 stemmers
Ma, di en vrij voor schoonmaakklussen. Stofzuigen iedere dag. Sorry, succes adult wat dat betreft
Ja, elke maandag maak ik het hele huis schoon. Dat wil zeggen: afstoffen, keuken/badkamer/toilet schoonmaken, stofzuigen en dweilen. Beddengoed verwissel ik altijd op vrijdag. Tussentijds stofzuig ik indien dit nodig is en in de avond (of voordat ik naar mijn werk ga) draai ik soms wat wasjes, beetje afh. van hoeveel er ligt. Als ik bijvoorbeeld niet thuis ben op maandag of vrijdag kies ik vaak een andere dag. Maar normaliter ben ik daar vrij routinematig in. Dit scheelt zoveel tijd. Hele huis heb ik in 2 uur schoon (100 vierkante meter). Dit is wel excl. was doen, was opruimen en buiten dingen (bijv. ramen wassen en tuin opruimen). Maar goed, misschien moet je dit niet aan mij vragen want <3 schoonmaken🙃 (ja, echt)
Ik heb nog geen plannen. Ik heb samen met mijn partner sinds dit jaar een bedrijfje en geen back-up, dus vakantie wordt lastig dan. Misschien dat ik nog wel een paar daagjes wegga met mijn moeder (binnen Nederland wss). Buitenland zie ik ook nog niet zo zitten ivm corona
Welke stad is leuker om een dag rond te dwalen in je eentje?
- Gent
- Brussel
0 stemmers
Hent
Ik zeg Brussel maar dat is omdat ik van Gent ben en wellicht wat te gewend aan m’n eigen stad