Ik vind het grappig dat het hoogste 5> is. Ben denk ik al rond de 50 keer naar Starbucks geweest dit jaar 
Ik dacht ook veel meer
Maar volgens mn rekening 21x sinds 2019
Baantjer?
- Leuk
- Gaat wel/neutraal
- Niet leuk
- Nooit gezien
- Wat is dat
0 stemmers
Ik heb alle afleveringen gezien haha. Begon ook echt met kijken toen ik 10 was ofzo, terwijl sommige dingen best heftig waren voor die leeftijd. Het is een van mijn favoriete series.
Je moeder is een poll
maar wat is de lol nog van trollen als je het standaard doet? dan heeft het toch totaal geen werking meer?
Humor uitleggen werkt nooit
Ja volgens mij mocht ik in eerste instantie dan even niet kijken als ze de moord in beeld lieten zien haha
Luister je wel eens naar soundtracks?
- Ja, regelmatig
- Ja, soms
- Nee, nooit
- Ja, van films
- Ja, van series
- Ja, van iets wat ik op dat moment actief kijk
- Ja, van iets wat ik recent bekeken heb
- Ja, ook van dingen die ik langer geleden heb gezien
- Ja, ook van dingen die ik nog nooit heb gezien
- Ik luister überhaupt geen muziek
- Anders, namelijk
0 stemmers
En als je een lievelingssoundtrack hebt wil ik weten welke!
Ik heb nog steeds een fascinatie/interesse voor crime enzo en mijn ouders plagen me daar wel eens mee
Dan denk ik hallo jullie lieten me als tienjarige naar best wel heftige moorden kijken bij Baantjer hahaha
Yann Tiersen (Amélie, Goodbye Lenin zijn favoriet).
En de soundtracks van Sweeney Todd, One Hour Photo, Into The Wild, Marie Antoinette en Intouchables.
Jaa de Into The Wild soundtrack is zo fijn
en Intouchables en Amélie ook, de rest ken ik eigenlijk niet zo goed maar ga ik eens luisteren! Mijn all time fave is de Virgin Suicides soundtrack, zo goed 
Route 12 van Thomas Newman! Zo mooi 
De soundtrack van It Follows 

QUANTA FRETTA, MA DOVE CORRI, DOVE VAI
(niet mijn lievelingsoundtrack maar een liedje uit een soundtrack dat ik nu veel luister)
de soundtrack van matchpoint
Mijn hele muzieksmaak ongeveer is voortgekomen uit The OC 
Same!!
De scène van Forever Young staat nog op m’n netvlies. En death cab for cutie en Goodnight and Go van imogen heap.
Echt trip down memorylane dit
atm van Outlander
Maar Time van Inception en veel van de Harry Potter soundtracks blijft ook voor altijd favoriet.
Oh en confession: Ik vind de soundtrack van Twilight (alleen de eerste film) ook echt top haha