Oja Goffer terwijl ik zelf met de trein wilde
Wat vind je er van?
- Mee eens
- Niet mee eens
- Ik heb nergens een mening over
- Misschien
0 stemmers
Ik zal vlugger naar Gent gaan dan naar Brussel (ik woon in het midden), ik vind de winkels in Gent ook leuker en er hangt ook een leukere sfeer.
Brussel boven alles!
Welke tafelkleed vind je het minst lelijk? Ook als het allemaal niet je ding is kies dan toch die gene die je het minst laat kotsen.
Ik wil een op maat gemaakte zeil bestellen voor op de salontafel, zal er zeker niet altijd liggen maar wel op de momenten dat kans groot is dat er drinken over tafel gaat of veel dingen staan die krassen geven etc. Vooral op goeie chill avonden dus.
- Linksboven
- Linksonder
- Rechtsboven
- Rechtsonder
0 stemmers
Wassen wanneer nodig (scheelt als je thuiswerkt). Beddengoed eens in de 2 weken. Elke zondag weekboodschappen en elk weekend ook schoonmaken. Geeft echt rust in mn hoofd om vaste taken op vaste dagen te doen.
Niet de letterlijke betekenis maar waar denk jij aan bij een echtpaar:
- Kan van alle leeftijden zijn
- Is vaak wat ouder
- Is vaak wat jonger
- Ik weet niet wat dit woord betekent/anders
0 stemmers
Ik las net iets op insta. Een meisje haar vader is ziek en het gaat niet zo goed. Haar vriend gaat op vakantie en ze is boos op hem.
- Terecht. Hij moet thuisblijven om haar te steunen.
- Hij hoeft niet thuis te blijven, als hij op vakantie wil gaan moet hij dat doen.
- Ligt er aan of die vakantie al geboekt is, als het al geboekt is snap ik dat hij gaat, boekt hij dan pas: asshole
0 stemmers
En ook wat er precies is met die vader. Gaat het zo slecht dat ie binnen nu en een paar weken komt te overlijden dan ben je wel echt een eikel. En vind het ook wel uitmaken of hij 5 dagen of 2 weken op vakantie gaat.
Ja klopt, die info had ik allemaal niet. Ik ga er vanuit dat het wel ernstig is en geen griepje ofzo.
Was een influencer die zo’n sticker waar je op kan antwoorden geplaatst met de vraag ‘hoe gaat het met je’ of iets dergelijks en toen had iemand dus geantwoord met dat! (Je kan dus niet zien wie)
Yes ik ook. Zou ook absoluut hetzelfde doen voor mijn partner, vind diegene steunen in een moeilijke situatie belangrijker dan mijn eigen vakantieplannen en eventueel weggegooid geld. Zou dan ook wel hetzelfde terug verwachten.
Ja sorry ik heb toch meer info nodig om te kunnen judgen
Ik vind het in zo’n situatie absoluut uitmaken waar het meisje zelf behoefte aan heeft. Aangezien zij boos is, is het duidelijk dat ze zou willen dat haar partner thuisblijft om haar te steunen. Als je als partner dan toch op vakantie gaat vind ik dat niet ok.
Maar natuurlijk allemaal nuances zoals hoe slecht het gaat met vader en hoe serieus de relatie is etc.
Als je al op vakantie bent en je wordt door je partner gebeld dat zijn/haar vader ernstig ziek is. Kom je naar huis?
- Ja, direct om mijn partner te steunen
- Als mijn partner graag wil dat ik terugkom wel, anders niet
- Nee, ik kom na mijn vakantie terug
- Ik kom alleen terug als het echt heel ernstig is
0 stemmers
Die meid heeft dat niet op social media gezet he! Ze had dat gereageerd op zo’n vraagsticker van een influencer dus ik heb geen idee wie het is, niemand kan dat zien behalve die influencer zelf dan. Of vind je dat nog steeds erg?
Ja ook dit is weer van zoveel dingen afhankelijk. Hoe lang de vakantie nog duurt bijvoorbeeld, en wat de situatie is (wat is de prognose, hoe is de band met de schoonfamilie, is mijn partner omringd door vrienden/broers/zussen om te steunen, etc). Heb wel gestemd maar vind het eigenlijk te moeilijk om te antwoorden.
Voor de mensen die stemmen “ik was het zelf”, was dit echt zo, kreeg je dit ook terug vd aanwezigen? Of zat het meer in je hoofd, door aanwezige zenuwen en viel het mee?
Als jullie al hier iets over willen vertellen natuurlijk
Zou jij je partner bellen als hij op vakantie is en er is iets met jouw ouders. De situatie is slecht maar niet zo slecht dat je ouders doodgaan tijdens zijn vakantie. Het enige waarvoor je je partner zou bellen is steun.
- Ja ik wil dat hij/zij/die er voor me is. En dat diegene naar huis komt
- Nee ik laat diegene vakantie vieren en ik zoek mn steun bij mensen om me heen en vertel het hem erna.
- Ik vertel het diegene wel gelijk en laat de keuze bij hem/haar/diens
0 stemmers
Jaa ook wel waar. Alleen dan denk ik dat er toch een soort druk is. Want ookal zegt je partner “Nee joh blijf gewoon.” Je voelt je dan toch een lul.