Stel je persoonlijke vraag #28

Ik wil graag bezwaar aantekenen tegen het feit dat aardappelwedges patat worden genoemd. Ik bestelde een keer patat en toen kreeg ik dat en toen moest ik huilen.

31 likes

image

Lucifer frietjes :heart_eyes: lekker dun en krokant

17 likes

13 likes

Of deze :heart: me favo

7 likes

Nu wil ik dit!

2 likes

Jumpsuits (kleding, niet @Jumpsuit)

• Yay
  • Nay

0 stemmers

Broekrokken

• Yay
  • Nay

0 stemmers

Tuinbroeken

• Yay
  • Nay

0 stemmers

Hoe lang duurt een etmaal volgens jou (zonder op te zoeken)

• 12 uur
  • 24 uur
  • Geen idee

0 stemmers

Ik vind het helemaal prima dat mensen dit doen. Maar nuet 3 uur lang recht voor de ingang gvd!!!

6 likes

Ja bij een groot bedrijf is dat inderdaad misschien onhandig, maar ik denk dat er ook steeds minder grote bedrijven zijn die helemaal dicht zijn met feestdagen tegenwoordig. Op mijn werk zou dat prima kunnen, we hebben allemaal een eigen sleutel en eten voor de lunch ligt gewoon in de koelcel en kun je zelf pakken, maar thuiswerken zou inderdaad ook gewoon kunnen!

Voor de mensen die dialect spreken

App jij in het dialect?

• Ja
  • Nee
  • Ik spreek geen dialect

0 stemmers

Zo ja, met wie?

• Gezin
  • Familie
  • Vrienden
  • Kennissen
  • Collega’s
  • Iets anders
  • Ik spreek nog steeds geen dialecf

0 stemmers

Zin in friet door die polls. En heb dat afgelopen week al op dus moet me inhouden :weary:

3 likes

Als je naar de wc gaat op een openbare plek, ga je dan meestal naar het zelfde hokje (stel dat ze allemaal beschikbaar zijn)?

• Ja, de eerste
  • Ja, (een van) de middelste
  • Ja, de laatste
  • Nee

0 stemmers

1 like

Haha dan heb ik denk ik geluk dat ik “noord Limburgs” spreek. Det is lekker mekkelijk zonder al dea troep :sweat_smile:

2 likes

Niet hele zinnen, dat kan ik zelfs pratend niet, maar bepaalde woorden

Ik spreek geen dialect, maar vind het wel leuk om op zn Haags te appen met mn familie

1 like

Ik las ooit dat het eerste hokje het schoonste is omdat de meeste mensen liever de laatste of middelste kiezen maar of dat ook echt zo is i don’t know

6 likes

Vind ik zelf wel een beetje onder dialect vallen… meer t taaltje van jouw regio dus eigenlijk. Of dat nou Haags, Amsterdams, Limburgs of Fries is. Dat bedoelde ik meer met de vraag haha

Wij noemen dat steppegras.

4 likes

Ik kijk altijd in alle 3 de apps waar het het goedkoopst is, scheelt soms echt een paar euro.

7 likes

Ik ben voor 3 snipperdagen die je mag inzet wanneer je zelf wilt.