Ik wil graag bezwaar aantekenen tegen het feit dat aardappelwedges patat worden genoemd. Ik bestelde een keer patat en toen kreeg ik dat en toen moest ik huilen.
Lucifer frietjes lekker dun en krokant
Nu wil ik dit!
Jumpsuits (kleding, niet @Jumpsuit)
- Yay
- Nay
0 stemmers
Broekrokken
- Yay
- Nay
0 stemmers
Tuinbroeken
- Yay
- Nay
0 stemmers
Hoe lang duurt een etmaal volgens jou (zonder op te zoeken)
- 12 uur
- 24 uur
- Geen idee
0 stemmers
Ik vind het helemaal prima dat mensen dit doen. Maar nuet 3 uur lang recht voor de ingang gvd!!!
Ja bij een groot bedrijf is dat inderdaad misschien onhandig, maar ik denk dat er ook steeds minder grote bedrijven zijn die helemaal dicht zijn met feestdagen tegenwoordig. Op mijn werk zou dat prima kunnen, we hebben allemaal een eigen sleutel en eten voor de lunch ligt gewoon in de koelcel en kun je zelf pakken, maar thuiswerken zou inderdaad ook gewoon kunnen!
Voor de mensen die dialect spreken
App jij in het dialect?
- Ja
- Nee
- Ik spreek geen dialect
0 stemmers
Zo ja, met wie?
- Gezin
- Familie
- Vrienden
- Kennissen
- Collega’s
- Iets anders
- Ik spreek nog steeds geen dialecf
0 stemmers
Zin in friet door die polls. En heb dat afgelopen week al op dus moet me inhouden
Als je naar de wc gaat op een openbare plek, ga je dan meestal naar het zelfde hokje (stel dat ze allemaal beschikbaar zijn)?
- Ja, de eerste
- Ja, (een van) de middelste
- Ja, de laatste
- Nee
0 stemmers
Haha dan heb ik denk ik geluk dat ik “noord Limburgs” spreek. Det is lekker mekkelijk zonder al dea troep
Niet hele zinnen, dat kan ik zelfs pratend niet, maar bepaalde woorden
Ik spreek geen dialect, maar vind het wel leuk om op zn Haags te appen met mn familie
Ik las ooit dat het eerste hokje het schoonste is omdat de meeste mensen liever de laatste of middelste kiezen maar of dat ook echt zo is i don’t know
Vind ik zelf wel een beetje onder dialect vallen… meer t taaltje van jouw regio dus eigenlijk. Of dat nou Haags, Amsterdams, Limburgs of Fries is. Dat bedoelde ik meer met de vraag haha
Wij noemen dat steppegras.
Ik kijk altijd in alle 3 de apps waar het het goedkoopst is, scheelt soms echt een paar euro.
Ik ben voor 3 snipperdagen die je mag inzet wanneer je zelf wilt.