Stel je persoonlijke vraag #28

Jaaaa plzzz!

Begin gewoon een vooruitstreven feministische filmmaatschappij.

1 like

Lakt(e) jouw (ex)-partner wel eens (een deel van) jouw nagels? Bijvoorbeeld je dominante hand omdat het anders lelijk werd.

• Ja
  • Nvt (geen relatie gehad of draag nooit nagelak)
  • Nee, wel relatie (gehad) en wel eens nagelakdragend

0 stemmers

1 like

Heeft België trouwens ook thuisbezorgd? Duitsland heeft bijvoorbeeld Lieferando en ook exact hetzelfde logo als thuisbezorgd.

Edit: oh dat heet takeaway?

Ja zat het net idd. Van duitsland verbaasd het me niet dat het lieferando daar heet aangezien zij overal een eigen naam voor willen hebben. Maar in heel veel landen heet het dus gewoon takeaway of justeat.

Dat is geen pixar film :no_mouth:

5 likes

Nee maar ik lak wel de teennagels van m’n vriend. Hij wil glitters en allerlei kleurtjes altijd omdat hij dan feest tenen heeft. Ons buurjongetje van 3 zag dat en riep: huh dat is voor meisjes dus m’n vriend zei: nou ik ben toch geen meisje dus het is niet alleen voor meisjes en toen zag je gewoon wat verschuiven in dat koppie. Heel leuk om te zien!

55 likes

In België had je vroeger én takeaway én justeat. Waren echt 2 verschillende apps. Maar blijkbaar altijd hetzelfde bedrijf geweest dan?

1 like

We zijn op de 2e helft van het jaar! Voelt dat voor jullie ook zo?

• Is het niet nog maart?
  • Ja het voelt precies als de helft van het jaar
  • Voor mijn gevoel is het al bijna 2022
  • Anders

0 stemmers

2 likes

In Nederland ook, maar takeaway heeft justeat overal overgenomen

1 like

:pleading_face:

3 likes

Waarschijnlijk is het onderwerp in dit topic allang verschoven, maar wilde toch even zeggen dat ik het niet zo aardig vind wat je schrijft, over de mensen die zich niet willen laten vaccineren. Er zijn helaas ook mensen die niets liever willen maar een te kwetsbare gezondheid hebben!
Waarschijnlijk bedoelde je het niet verkeerd, maar het schoot me toch een beetje in het verkeerde keelgat.

1 like

Ok, maar ze schreef: “voor wie moeten we in lockdown, voor mensen die zich expres niet laten vaccineren?” Terwijl een potentiële lockdown toch niet alleen is voor die groep, maar juist voor iedereen die niet beschermd, is, vrijwillig of onvrijwillig.
Daarom vond ik het een vervelend berichtje.

Edit: dit was gericht @Dombo maar ik zie dat ze haar bericht heeft verwijderd.

1 like

Ja dit, en daarnaast kunnen sommige mensen ook kwetsbaar worden ondanks dat ze gevaccineerd zijn, omdat je door een andere behandeling (tijdelijk) een verminderd immuunsysteem hebt.

5 likes

ja bij mij ook! alleen m’n oom en tante uit 1970 en 1971 :joy: de rest inderdaad allemaal '60, '80, '90 en '00

1 like

Veel familieleden, ik heb juist meer een gat in de jaren '60 qua familie. (Ouders jaren 40 / 50, kinderen jaren 70 en vroege jaren 80).
Ik heb wel diverse collega’s uit de jaren '60.

2 likes

Een paar zwagers uit de jaren 60, mijn man, ik mijn zus en mijn schoonzussen en zwagers allemaal uit de jaren 70.
Mijn gat is de jaren 90. Behalve wat collega. En vanaf 2000 nichtjes!

1 like

Ik heb wel een gat

2 likes

Ik vind Olive oa heel leuk, en kijk ook in veel vegan tijdschriften om wat meer inspiratie te krijgen. Lees eigenlijk van alles, veel Amerikaanse zijn bijv veel te zoet maar hebben soms geweldige cocktailrecepten.

1 like

Mijn man :grin:

2 likes