Stel je persoonlijke vraag #28

Mijn salaris van mijn bijbaantje ging echt op aan alle mogelijke tijdschriften. Was dan ook mijn droom om ooit voor een van de bekende namen te mogen werken. :joy:

Gelukkig niet die droom achterna gegaan want alles valt, helaas, een voor een om…

6 likes

En soms ook tegenstrijdig

Tijdschrift: ā€œLuister niet naar mannen, we hebben ze niet nodig. Leer hier hoe je masturbeert en hier de top 10 van de seksspeeltjesā€

Ook het tijdschrift een editie later: ā€œ hoe kan je je man het best plezieren en zorg je ervoor dat hij je nooit verlaat?ā€

26 likes

Gewoon “leuke“ tijdschriften koop ik heeeeel zelden, paar keer per jaar, meestal de Linda dan.

Heb wel een paar abonementen op tijdschriften uit mn vakgebied maar die lees ik echt vrijwel nooit, dus krijg elke week zo’n blaadje in mn bus en die komt dan op de stapel ongelezene die steeds hoger wordt :grimacing: en ik wil het maar niet opzeggen want soms lees ik er dan wel een paar achter elkaar weg en denk ik ā€˜oh dit is best leuk om bij te houden, ga ik nu weer doen!’ en dan toch niet :sweat_smile:

1 like

Ik zit nu 10 minuten te kijken maar waar gaat het in hemelsnaam over

3 likes

Ik heb een abo op Readly, en echt no spon, maar ik vind het fantastisch. Megaveel tijdschriften, ook buitenlandse. Vind ook veel kooktijdschriften leuk en die kosten altijd een miljoen in de winkel.

Heel soms koop ik nog een los tijdschrift, maar echt sporadisch.

5 likes

Wow dit is zo toevallig! M’n werk was laatst gebruikt als bruiloftlocatie en ik zat het hele weekend te denken wie het waren want ik herkende het bruidspaar. Viel opeens het kwartje en hebben ze dus meegedaan aan Generatie 2010!!

3 likes

Hetzelfde van mensen die zichzelf heel gek vinden :crazy_face::crazy_face:

2 likes

Ik wou op uberburgerlijk stemmen maar mijn scherm versprong :angry:

Je kunt het gewoon aanpassen als je op ā€˜show vote’ klikt.
Ik zou het maar gauw doen want anders denkt iedereen dat je zelf überburgelijk bent :stuck_out_tongue:

Ik heb ik wel 1000 foto’s van recepten op mijn ipad.
Moet nog een goede manier bedenken om die te ordenen.

1 like

De app Whisk! Maar dan moet je eigenlijk de url hebben

1 like

Oh thanks voor de tip! Heeft deze burgerlijke trut weer wat geleerd :crazy_face:

1 like

Ik kijk vooral bij UK, Ierland, Zweden en Italiƫ. Of Amerika als ik me wil verbazen.
UK heeft ook wel wat spirituele tijdschriften, maar dat moet je ding zijn. En de Cosmopolitan UK vind ik wel leuk.

1 like
Favoriete Pixar
  • Toy Story
  • A Bug’s Life
  • Monsters, Inc.
  • Finding Nemo
  • The Incredibles
  • Cars
  • Ratatouille
  • WALL-E
  • Up
  • Brave
  • Inside Out
  • The Good Dinosaur
  • Coco
  • Onward
  • Soul
  • Luca

0 stemmers

Minst favoriete Pixar
  • Toy Story
  • A Bug’s Life
  • Monsters, Inc.
  • Finding Nemo
  • The Incredibles
  • Cars
  • Ratatouille
  • WALL-E
  • Up
  • Brave
  • Inside Out
  • The Good Dinosaur
  • Coco
  • Onward
  • Soul
  • Luca

0 stemmers

Dat stukje in up waarin de levensloop van dat oude koppeltje wordt benadrukt is zowat het enige filmfragment waarvan ik van ga tranen.

25 likes

Brave is kut

3 likes

Brave viel vet tegen ik was enorm teleurgesteld want het oorspronkelijk idee en de setting zijn zo vet. :sob::sob::sob:

5 likes

Krijg je ervan als een sexist de vrouwelijke regisseur voor een man vervangt

Als ik miljarden erf van een kassiewijle CEO dan ga ik die film opnieuw laten opnemen na een rewrite-sessie en hetzelfde met Game of Thrones. En verdien ik al die investeringen weer terug.

4 likes

Ik werk er voor ƩƩn! Maar meer in de kunst/cultuurhoek dan iets als de Elle haha. Maar op kantoor hebben we wel altijd veel andere tijdschriften ook dus via daar blijf ik aardig op de hoogte

3 likes