Huh bestaan er werkende printers dan?
Enige reden om een printer te willen is dat ik makkelijker via Vinted kan verkopen. Maar verder heb ik echt 0 redenen om zo’n onding nog in huis te hoeven hebben
Eigenlijk Timon&Pumba ijs met insecten en knetters
Oeh joekels helemaal vergeten
als je daar te lang op zoog dan kreeg je allemaal karton in je mond bah
Die taco ijsjes!
Oh die kreeg ik niet als kind hoor
dan zat ik er na 1 hap helemaal onder
Ik heb dit echt nog noooit gezien maar het ziet er echt goed uit
meeste ijsjes waren er nog niet in mijn jeugd.
Edit: de prikkebeen en het agentje 
Het hét ijsmerk was dus caraco!!
Ja natuurlijk! Every body is a bikini body 
Al die mensen zijn sowieso veel te druk bezig met zichzelf om om jou te letten. En zelfs al vinden ze er wel wat van, dan is dat hun probleem, niet het jouwe. Gewoon lekker aandoen dus, hij staat je vast prachtig!
Ja speedy!!
Snap echt niet dat die weg zijn én dat ze nog niet terug zijn. Rip.
Ik merk dat mijn omgeving er toch wel zo over denkt, meestal met een reactie en daarna een ‘oh eigenlijk kan zo’n opmerking niet’. Of: dat trek je toch niet aan met X lichaam. En ik stoor me er echt aan. Hou eens op met bemoeien wat een ander aan moet, of wel of niet moet eten. Met die opmerking help je werkelijk niemand. Ik weet ook nooit wat ik met zulke opmerkingen moet. Discussie aangaan wordt de bekende: jaaa, maaaaarrr. Dus meestal zeg ik maar ‘oke dan’. Maar ook bij mezelf merk ik de andere kant: wow wat ben je dun, eet je wel goed, heb je al gegeten vandaag. Een soort ‘bezorgdheid’ die niks met bezorgdheid te maken heeft.
Edit: mijn antwoord heeft niet perse met je vraag te maken haha.
Iedereen op het strand is bezig met zichzelf.
Ja, het is gek hoe dat werkt he. Ik snap het wel, want omgekeerd is mijn eerste gedachte bij dunne mensen ook wat ik benoemde, al corrigeer ik mezelf snel en zeg ik er niks over. Het wordt ook langzaam minder. Maar het duurt echt lang om het eruit te krijgen. Misschien ook omdat er altijd een focus op ligt van je omgeving. Of je nu “te dun of te dik” bent
Ik had dat oordeel vroeger en ik walg nu van mezelf. Ik zei ooit (10 jaar terug ofzo) iets als “een naveltruitje trek je toch niet aan als je een dikke buik hebt” en toen zei een vriendin heel terecht: wie de fuck ben jij om te bepalen of JIJ een lichaam mooi of niet mooi genoeg vindt om een bepaald kledingstuk aan te doen.
Zo terecht van haar en 100% waar. Fak de mensen die zo denken en dat ze beter heel snel tot het besef komen dat ze niemand zijn om te bepalen wat iemand anders wel of niet mag. @anon94399943
Ben wel benieuwd naar de motivatie van de nee-stemmers
Dit inderdaad. Waarom moet je je bemoeien met iets wat niet van jou is, ook al hoort de ander het niet.
Ik was blij dat er geen nee stemmers waren, maar ben inderdaad benieuwd naar die mening nu er toch stemmen op nee staan
Bewust stoppen met masturberen, de NoFap challenge, vanwege bovenstaande argumenten.
- Vind ik gek, kan me er niet in vinden waarom je dat zou doen
- Kan ik me wel in vinden, klinkt wel logisch
- Kan ik me in vinden, maar niet in de argumenten uit dit artikel
0 stemmers
Geen zin om het artikel te lezen, maar het klinkt weer als EO propaganda
Het is van Spuiten en Slikken, dus denk dat dat wel meevalt