Stel je persoonlijke vraag #28

Zou je het terecht vinden als deze vrouw een straf krijgt?

• Ja, een hoge straf
  • Ja, maar wel een milde straf
  • Nee, het was zelfverdediging
  • Ik weet het niet/anders

0 stemmers

Ik was er niet bij, maar het overschrijdt ā€˜zelfverdediging’ wel, iemands lul afsnijden. Niet dat hij het niet verdient, maar goed. Milde straf dus.

4 likes

Noodweerexces, ik zou het goedkeuren

9 likes

Zo’n pot met feta blokjes in olie met kruiden

• Stinkt
  • Ruikt prima
  • Heb ik nog nooit een geur van opgemerkt
  • Heb ik nog nooit opengemaakt

0 stemmers

1 like

Voor mijn gevoel wordt het juist minder! Maar misschien omdat ik met de cup minder door heb dat ik ongesteld ben, en daarom ook minder snel pijn voel? Geen gouden tip in ieder geval hahah, sorry

5 likes

Ik heb toevallig laatst de Organicup meegenomen, ik had een Meluna! Op hoop van zegen haha

1 like

Vind jij jezelf weleens toxic in vriendschappen?

• Komt vaak voor
  • Komt weleens voor
  • Neutraal
  • Komt vrijwel niet voor
  • Komt nooit voor
  • Ik heb geen idee
  • Eerder wel, nu niet meer

0 stemmers

En wat betreft liefde/relaties?

• Komt vaak voor
  • Komt soms voor
  • Neutraal
  • Komt bijna nooit voor
  • Komt nooit voor
  • Ik weet het niet
  • Kwam voor, nu niet meer

0 stemmers

1 like

Witte kaas *
Ik ben normaal niet zo heel erg op het ā€˜buiten griekenland mag je het geen feta noemen’
Maar die meuk is geen feta.

34 likes

Goedzo sgat, ben trots op je lekkere kaasjes

3 likes

Wat is toxic zijn?

Ik lees dat zo vaak hier maar ik vind het altijd maar een irritante term. Iedereen is wel eens een klootzak, maar giftig? Wats dat?

Idk is toch ook vooral een wisselwerking. Ik heb een voormalige vriendin die ik echt niet meer kan uitstaan maar andere mensen hebben een prima vriendschap met haar omdat ze een andere persoonlijkheid hebben dan ik. Denk niet dat zij per se giftig is, maar onze mix is gewoon verrot

22 likes

Ja heb je een punt. Het is ook maar hoe je het interpreteert. Ik bedoel er zelf denk ik mee dat je ā€œongezondeā€ trekken hebt die niet opbouwend zijn voor een gezonde relatie tot de ander. Maar het is inderdaad een speelveld en lang niet zo zwart wit.

2 likes

Ja uhu iedereen heeft zn dingen, maar als je daar nooit op reflecteert bijvoorbeeld en dan het projecteert op anderen of het bij een ander neerlegt oid. Dat er een ongezonde balans door ontstaat.

1 like

Toxic zijn is niet je verantwoordelijkheid pakken denk ik. Alles op die ander schuiven.
Dus in jouw geval @Zemraluani misschien uit je naad gaan en dan zeggen ja hallo je weet toch dat ik onuitstaanbaar wordt als ik honger heb, niet zo zeiken. Niet echt goed voorbeeld maar moeilijk zo concreet maken.
Je juist als slachtoffer gedragen tov de ander is ook wel toxic denk ik.

5 likes

Toxic = manipuleren dan toch?
Denk zoiets

3 likes

Ik bin en blief Nederlander

Hoe?! Oke ik ga nu googlen

Gewoon voordat je het stuurt

1 like

Als ik een gif vanuit de Whatsapp database wil sturen, krijg ik die opties iig niet. Met gifjes vanuit m’n galerij wel! Leuk!

1 like

Bij mij is het dus precies omgekeerd somehow

3 likes

Ben jij zo iemand die verhitte discussies kan voeren over Apple versus Samsung, of Nike versus Adidas bijvoorbeeld?

• Ja, vind ik belangrijk
  • Ja, om te trollen
  • Nee, boeit mij nul

0 stemmers