Ik krijg t meeste commentaar in het ov of hier dicht bij mn oude middelbare school. En het zijn dan ook vaak pubers. Die haat ik sws al hahaha ook zonder opmerkingen.
Gatverdamme.
Dit is ook meer het soort klassieke kak of zo, terwijl je tegenwoordig juist veel het vespa havercappu corpsmeisje kak hoort. Ik denk dat dit een uitstervende soort is tbh.
Goddamn wat jij hebt meegemaakt met je borsten klinkt echt afschuwelijk.
En wat je daarna zegt is idd een heel goed punt en doet me denken aan de quote hieronder die ik heb opgeslagen.
Ik hoor tijdens colleges bij een vak steeds iemand ongeveer zo praten (ook een langzamer en dieper), maar dacht huh klinkt echt als een oudere man. Bleek na een paar weken ook een oudere man te zijn toen hij een keer zân camera aan deed.
Femke Halsema kan dit ook, cringe elke keer als ik haar weer op tv hoor (puur om deze manier van praten dus)
Ik kan nu wel zeggen, je moet je niet onzeker voelen. Alleen dat is natuurlijk een clichĂ© en makkelijker gezegd dan gedaan. Wat ik wel wil zeggen dat mensen altijd wel kijken en/of oordelen. Ik ben altijd vrij slank geweest en paar jaar geleden door stress veel afgevallen. Met als resultaat dat iedereen daar ook een mening over had. Vaak echt super vervelende opmerkingen ongevraagd. Destijds voelde ik me zo ongemakkelijk in bikini. Iedereen keek naar me voor mijn gevoel. Ik kon daarom niet goed genieten van het moment. Maar nu vraag ik mijzelf af, is het mij waard om daar aandacht aan te besteden? Ja, mensen kijken en hebben wellicht een (negatief) oordeel over mij. Maar ik geniet wĂ©l intens van de zon en de mensen met wie ik samen ben. Klinkt misschien als een warrig verhaal misschien, maar wil zeggen: je bent mooi zoals je bentđ„°
Iel ik hoop niet dat iemand âdaddyâ gaat kiezen haha
Ja das nog een slagje kutter dan papa hĂš
Ik kan niet stemmen?
Ik heb een partner maar we wonen niet samen (zonder kinderen), ben ik dan alleenstaand in deze poll?
huh ik snap het denk ik niet, je kan ook een relatie hebben en niet samenwonen toch?
of geen rela/partner maar wel samenwonen, maar dat bedoel je denk ik niet?
ik vind het allemaal lastig en stem maar gewoon
- student
0 stemmers
Je burgerlijke stand toch?
- Single en ik kijk wel of ik pringle
0 stemmers
Waarom ben je jaloers op mensen die 4 x per dag moeten poepen? Lijkt me best onhandig
ooooooja
wat achterhaald ook echt zeg
wist niet dat ze daar ook een onderscheid maakte tussen met en zonder kinderen
Same girl saaame. Poepen is zo fijn.
Neen het onderscheid is of aan je de gemeente hebt gezegd of je samenwoont of getrouwd bent. Heb je een relatie met kinderen en woon je niet samen met je partner dan ben je officieel alleenstaand.
thanks ik snapte het ook niet