Stel je persoonlijke vraag #28

Ik kan nu wel zeggen, je moet je niet onzeker voelen. Alleen dat is natuurlijk een cliché en makkelijker gezegd dan gedaan. Wat ik wel wil zeggen dat mensen altijd wel kijken en/of oordelen. Ik ben altijd vrij slank geweest en paar jaar geleden door stress veel afgevallen. Met als resultaat dat iedereen daar ook een mening over had. Vaak echt super vervelende opmerkingen ongevraagd. Destijds voelde ik me zo ongemakkelijk in bikini. Iedereen keek naar me voor mijn gevoel. Ik kon daarom niet goed genieten van het moment. Maar nu vraag ik mijzelf af, is het mij waard om daar aandacht aan te besteden? Ja, mensen kijken en hebben wellicht een (negatief) oordeel over mij. Maar ik geniet wél intens van de zon en de mensen met wie ik samen ben. Klinkt misschien als een warrig verhaal misschien, maar wil zeggen: je bent mooi zoals je bent🥰

2 likes

Iel ik hoop niet dat iemand ‘daddy’ gaat kiezen haha

2 likes

Ja das nog een slagje kutter dan papa hè

1 like

Ik kan niet stemmen?

Ik heb een partner maar we wonen niet samen (zonder kinderen), ben ik dan alleenstaand in deze poll?

2 likes

huh ik snap het denk ik niet, je kan ook een relatie hebben en niet samenwonen toch?
of geen rela/partner maar wel samenwonen, maar dat bedoel je denk ik niet?

ik vind het allemaal lastig en stem maar gewoon

• student

0 stemmers

1 like

Je burgerlijke stand toch?

1 like
  • Single en ik kijk wel of ik pringle

0 stemmers

7 likes

Waarom ben je jaloers op mensen die 4 x per dag moeten poepen? Lijkt me best onhandig

2 likes

ooooooja
wat achterhaald ook echt zeg
wist niet dat ze daar ook een onderscheid maakte tussen met en zonder kinderen

Same girl saaame. Poepen is zo fijn.

5 likes

Neen het onderscheid is of aan je de gemeente hebt gezegd of je samenwoont of getrouwd bent. Heb je een relatie met kinderen en woon je niet samen met je partner dan ben je officieel alleenstaand.

1 like

thanks ik snapte het ook niet :sweat_smile:

1 like

Masturberen is gezond sorry religies en een vermindert stress. Ik snap de mensheid soms niet.

5 likes

Nou, dit! Klaarkomen (na masturberen) helpt bij mij top tegen stress. En om lekker in slaap te vallen. En om me gewoon goed te voelen.

18 likes

Jaa maar alleen als een groep pubers samen ergens is en ik alleen ben. Dan hebben sommige jongens nog wel eens zoiets van “Ik heb zo weinig zelf vertrouwen maar ik wil chickies fixen dus laat ik heel makkelijk een dik persoon na roepen, wel pas als ze een stuk verder op is anders vind ik het eng”
Maar verder eigenlijk niet.

Wil je stukje van mijn prikkelbare darm? :joy:

3 likes

Goed dik haha. Maar het is meer zo van " Heeey lekkertjee" of gekreun ofzo. Beetje zo van omg ik doe of ik haar sexy vind maar ze is helemaal niet sexy hihaho.

Nou jokes on them want ik ben wel sexy maar dat snapt hun puberbrein nog niet.

36 likes

https://www.ad.nl/binnenland/fake-treincoupe-brengt-herinneringen-van-ouderen-met-dementie-terug~a022ae29/

In een speciaal nagemaakte coupé kunnen ouderen met dementie tóch een treinreisje beleven. De Hoofdreiscoupé, een initiatief van NS en Alzheimer Nederland, maakt komend jaar een tournee langs verpleeghuizen.

Waar heb jij denk je later behoefte aan, wat betreft nagebouwde zaken als je hoogbejaard bent?

• Småland
  • bruincafé
  • Febo inclusief snacks uit de muur
  • Chill Out van de Bijenkorf
  • Praatpaal
  • Telefooncel
  • Kijkshop display en zuil met kaartjes om een bestelling op te schrijven
  • Computer uit 1999 inclusief inbelverbindigngeluid
  • Woonkamer van Samson & Gert
  • TMF bar met enkele stoelen
  • Hotel de rozenboom uit GTST
  • snoepscheppen bij de Jamin
  • Nagebouwde python van de eftelling (maar dan met schermen en niet over de kop)
  • Stukje van een chinees restaurant met afhaaloptie
  • Loempiakraam op lokaal marktplein
  • NS-treincoupé met vuilnisbakken die een teringherrie maken
  • Miniplaybackshow van Hennie Huisman (inclusief kledingrek en mini podium)
  • Anders
  • Geen van dit alles

0 stemmers

• De Boomhut van Ketnet
  • Het hek waarop je kan zitten van Zaai
  • Geldautomaat inclusief briefgeld van guldens
  • Opgezette Amergo en outfit van sinterklaas met tabberd en baard
  • Van die apparaten waar je kauwgomballen uit kunt halen maar ook stuiterballen en waaraan je moet draaien
  • Tegeltuin met overkapping etc in ibizastyle

0 stemmers

• bushalte met vervelende rokende mensen en statische reclames
  • Nokia 3210 waarmee je lekker kan smijten
  • oliebollenkraam
  • Mega Blubber Power Race van Telekids
  • regenboogzebrapad

0 stemmers

7 likes

Heb je als je vaak masturbeert minder zin in seks?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe vaak heb jij hoofdpijn?

• (bijna) dagelijks
  • Paar keer per week
  • Wekelijks
  • Paar keer per maand
  • Maandelijks
  • Om de maand
  • Paar keer per jaar
  • Een keer per jaar