Masturberen is gezond sorry religies en een vermindert stress. Ik snap de mensheid soms niet.
Nou, dit! Klaarkomen (na masturberen) helpt bij mij top tegen stress. En om lekker in slaap te vallen. En om me gewoon goed te voelen.
Jaa maar alleen als een groep pubers samen ergens is en ik alleen ben. Dan hebben sommige jongens nog wel eens zoiets van âIk heb zo weinig zelf vertrouwen maar ik wil chickies fixen dus laat ik heel makkelijk een dik persoon na roepen, wel pas als ze een stuk verder op is anders vind ik het engâ
Maar verder eigenlijk niet.
Wil je stukje van mijn prikkelbare darm?
Goed dik haha. Maar het is meer zo van " Heeey lekkertjee" of gekreun ofzo. Beetje zo van omg ik doe of ik haar sexy vind maar ze is helemaal niet sexy hihaho.
Nou jokes on them want ik ben wel sexy maar dat snapt hun puberbrein nog niet.
In een speciaal nagemaakte coupé kunnen ouderen met dementie tóch een treinreisje beleven. De Hoofdreiscoupé, een initiatief van NS en Alzheimer Nederland, maakt komend jaar een tournee langs verpleeghuizen.
Waar heb jij denk je later behoefte aan, wat betreft nagebouwde zaken als je hoogbejaard bent?
- SmÄland
- bruincafé
- Febo inclusief snacks uit de muur
- Chill Out van de Bijenkorf
- Praatpaal
- Telefooncel
- Kijkshop display en zuil met kaartjes om een bestelling op te schrijven
- Computer uit 1999 inclusief inbelverbindigngeluid
- Woonkamer van Samson & Gert
- TMF bar met enkele stoelen
- Hotel de rozenboom uit GTST
- snoepscheppen bij de Jamin
- Nagebouwde python van de eftelling (maar dan met schermen en niet over de kop)
- Stukje van een chinees restaurant met afhaaloptie
- Loempiakraam op lokaal marktplein
- NS-treincoupé met vuilnisbakken die een teringherrie maken
- Miniplaybackshow van Hennie Huisman (inclusief kledingrek en mini podium)
- Anders
- Geen van dit alles
0 stemmers
- De Boomhut van Ketnet
- Het hek waarop je kan zitten van Zaai
- Geldautomaat inclusief briefgeld van guldens
- Opgezette Amergo en outfit van sinterklaas met tabberd en baard
- Van die apparaten waar je kauwgomballen uit kunt halen maar ook stuiterballen en waaraan je moet draaien
- Tegeltuin met overkapping etc in ibizastyle
0 stemmers
- bushalte met vervelende rokende mensen en statische reclames
- Nokia 3210 waarmee je lekker kan smijten
- oliebollenkraam
- Mega Blubber Power Race van Telekids
- regenboogzebrapad
0 stemmers
Heb je als je vaak masturbeert minder zin in seks?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoe vaak heb jij hoofdpijn?
- (bijna) dagelijks
- Paar keer per week
- Wekelijks
- Paar keer per maand
- Maandelijks
- Om de maand
- Paar keer per jaar
- Een keer per jaar
- Minder dan een keer per jaar
0 stemmers
Laatste tijd heb ik het om de dag zoân beetje zo irritant
- Van te veel masturberen zou je hoofdpijn kunnen krijgen
- het denken aan masturberen maar niet eraan kunnen toegeven kan je hoofdpijn berzorgen
- door masturberen zou hoofdpijn kunnen doen verdwijnen
- AndersâŠ
- Geen enkel vergezocht verband kan
- het idee dat er mensen bestaan die zonder masturbatie kunnen bezorgt mij hoofdpijn
- Ik heb liever dagelijks lichte hoofdpijn dan ik nooit kan masturberen
0 stemmers
Heeft de coronacrisis bij jou de behoefte groter gemaakt om een keer (weer) naar het rijksmuseum te gaan.
- ja
- nee
- geen idee
0 stemmers
Hahahaha
Ja dat zeggen ze soms toch? Dat je door masturberen (of klaarkomen?) minder pijn zou kunnen hebben?
Ja ik kom altijd weer met the office aan maar ik vind het zoohoo grappig als jim, dwight nadoet en dan zegt. âMother, im married, tell fatherâ. Ik krijg zelf echt geen papa uit mn strot, dus gewoon pap, maahaam, is het meestal, of mam. Vind mama ook heel kinderachtig. Maar hoorde dat mam of pap ook als kak kan worden gezien.
Ja toen ik een keer dagen super erge kiespijn had, was ik echt ten einde raad en masturberen hielp echt om de pijn te verlichten. Heel even maar, maar het hielp!
Stel je voor, extreme couponing zoals in de usa is ook mogelijk in Nederland. Je bent er wel net zoveel tijd aan kwijt als de personen in dat programma (best veel dus). Zou je aan extreme couponing doen?
- Nee vrij zeker van niet
- Ja denk wel dat ik daar een hobby/gewoonte van zou maken
- In de weekenden of vakanties of voor grotere boodschappen denk ik wel ja
0 stemmers
Lijkt me heerlijk ontspannend, beetje knippen en in mân mapje doen Alleen denk niet dat ik de tijd ervoor wil/kan vrijmaken. Maar an sich lijkt de activiteit me geweldig
Edit o en die enorme voorraden hoef ik ook niet in huis
Hmm ja misschien dan wel maar op boodschappendag zelf lopen ze altijd mega gestrest door die supermarkt rond.
Haha ik denk altijd dat die montage met die muziek enzo het ook extra spannend doet lijken. Heerlijk tv-programma sowieso
Oh dat zou best kunnen, ik zal het eens proberen en houd je op de hoogte hahaha
Haha mij ook en dat je dan ook zo een stockpile kamer hebt. Lekker je eigen winkeltje met alles gespiegeld na een succesvolle shop dag
Ik voel mij soms met een 1+1 bonus aanbieding of bij de etos op shampoo en tandpasta al een extreme couponer
Ja das wel waar haha! Maar ik zit in slechte periodes wel echt vaker dan 4x te poepen, en dan denk je echt dat je op de plee woont
Leren jasje van 20 jaar
Wollen jas van 15 jaar
En zo heb ik nog wel meer kledingstukken die 10+ jaar zijn.
Hahahaha love deze antwoordopties