Ik mis een beetje de optie: wtf I’m too old for this
HET WERKT! Begonnen met Spy Fox want iets meer uitdaging (behalve dat ik nog steeds precies weet hoe dit spel ging en alles dus super soepel doorloop) qua leeftijdscategorie. Erg content hiermee.
Zout
- Liever niet
- Klein beetje
- Normale hoeveelheid
- Meer dan gemiddeld
- Halve potje aub
0 stemmers
Ohhh Max, wow dit roept herinneringen op! Dit was mijn favoriet, ik hoor gewoon nog hoe hij praatte
Love love zout. Geen nieren meer over straks maarja, je moet er iets voor over hebben.
Keek je vroeger GTST?
- Ja
- Nee
- Ik kijk nog steeds
0 stemmers
Zo ja, kijk je nu soms nog een aflevering om even te kijken hoe het met iedereen is?
- Ja
- Nee zeg
0 stemmers
Ik ben nu random een aflevering aan het kijken waar Ludo paddo’s doet, er zijn blijkbaar nog steeds dingen die die man nog nooit heeft gedaan.
Wooow einselijk weet ik hoe dit spel heet haha. Die zat diep in mn geheugen. Geweldig spel.
Hoe is het met Laura Selmhorst
Laura heeft verkering
Dit komt me allemaal maar vaag bekend voor, dus volgens mij heb ik dit nooit gespeeld.
Maar ik moest laatst ineens aan een andere game denken die ik vroeger speelde en waarvan ik me de naam echt niet meer kan herinneren. Het was een soort detectivespel geloof ik over een groep vrienden, met allemaal verschillende settings in een stad? Volgens mij was er ook iets met een autogarage, maar kan het ook mis hebben. Iemand een idee welke game dit was? Ik weet bijna zeker dat dit ook al een keer op EGF langs is gekomen haha.
Edit: Inmiddels gevonden, het was Cap & Co.
Junior Detectives? En dan had je verschillende moeilijkheidsgraden, groep 5, groep 6, enz. Dat speelde ik ook altijd!
Jaaa die waren echt leuk! Ik heb die van Egypte heel vaak gespeeld volgens mij.
Nee, dit was het helaas niet.
Oke bereid je voor op de meest vage beschrijving van een spel ooit. Er was vroeger een tekenfilm van een kat met een slangen vriend. Die slang had een schoen aan en stond recht op. En in zijn stad waren allemaal dieren.
En dat spel was dus met die kat en die slang en dan moest je allemaal dingen verzamelen om dingen te bouwen…
Maak er ff een poll van dan! We willen stemmen
Ooh een worm. Omg die waren het jaa.
Het staat op youtube ik ga gelijk kijken.
Geloven jullie dat je op een eerlijke manier miljardair kan worden?
Dus dat iedereen die voor jou werkt genoeg salaris krijgt, er niemand door jou benadeeld wordt en het niet ten koste van het milieu gaat.
- Ja
- Misschien
- Nee
0 stemmers
En miljonair?
- Ja
- Misschien
- Nee
0 stemmers
Ik vind dit een moeilijke, ik kan bijvoorbeeld een ovenschotel maken waar ik 10 min werk aan heb en dan 45 min moet wachten.
Ik zit meestal 45 min à 1 uur.