Stel je persoonlijke vraag #28

Dat is met alles zo. Kijk je in de winter alpine skiën gaat het de hele tijd over de HALVE NEDERLANDER Marcel Hirscher.

En ook dat je 100x moet aanhoren dat Nico Hulkenberg Nederlands spreekt!!

Maar dit zal in elk land wel een beetje zo zijn :sweat_smile:

3 likes

Pas jij weleens kleding aan? Als in een broek innemen of korter maken, als iets niet perfect past

• Ja, dit doe ik zelf
  • Ja, dit laat ik doen
  • Nee, vrijwel nooit

0 stemmers

Wat doe je met kleding als er een naadje los laat en er dus een gat ontstaat?

• Zelf maken
  • Laten maken
  • Wegdoen

0 stemmers

1 like

Ik doe het soms zelf en laat het soms bij de kleermaker doen. Ligt eraan wat het is.

3 likes

Ik ben echt matties met mijn kleermaker. Ik ben wat tenger van stuk, dus laat nog wel eens iets innemen. Daarnaast koop ik veel tweedehands en past niet alles perfect zonder een kleine aanpassing. Ook gaat alles wat kapot is (hoe klein ook) naar hem toe. Ideaal!

Laatst kwam ik weer binnenlopen en toen was zijn reactie: heb je weer geshopt? Blijkbaar laat ik een bepaalde indruk bij hem achter :sweat_smile:

5 likes

Zelf maken a.k.a. mijn vriend laten doen

5 likes

Oeh ik ken niet veel mannen die zich daaraan wagen. Goed geregeld zeg

1 like

Mijn moeder past echt veel van mijn kleren aan. Repareren en vooral spijkerbroeken innemen, mouwen inkorten, taille innemen etc

1 like

Hahaha Sierd de Vos weet er zelfs nog de buurvrouw van de neef van de zus van willekeurige speler bij te halen omdat die 1x toevallig in Nederland is geweest :joy:

Hij had een keer een heel verhaal over de zus van een speler en ondertussen werd er gescoord en hij vet droog oh ja doelpunt maar goed waar ik was in mijn verhaal :joy:

12 likes

Hahaha vind dat echt geweldig van Sierd. Bij anderen kan ik dat niet hebben, maar Sierd is gewoon ma man

2 likes

Ik probeer vaak op kwaliteit te letten of dat het van natuurlijke materialen is en langer meegaat , maar veel duurzame merken daarvan vind ik het aanbod vrij matig. Te basic of alleen Popo de Clown items. En ik pas qua bovenleiding veel dingen niet. Dus mij keuze zou dan super beperkt zijn.

1 like

Naar aanleiding van @Stateofmind haar post over de Humongous Entertainment apps in de App Store kan ik nu niet kiezen welke nostalgie ik wil herleven. Dus, wat waren jullie favorieten:

• Putt-Putt redt de Zoo
  • Putt-Putt 2: De reis door de tijd
  • Putt-Putt 3: De Autostad 500
  • Putt-Putt 4: In het Circus
  • Freddi Fish en het verhaal van de Verdwenen Zeewierzaadjes
  • Freddi Fish 2: Het Mysterie van de Spoken op School
  • Freddi Fish 3: De Zaak van de Gestolen Trompetschelp
  • Freddi Fish 4: De Kidnapping in de Zilte Zee
  • Freddi Fish 5: De Zaak Zeemonster
  • Pajama Sam: De Helse Jacht Op De Duistere Nacht
  • Pajama Sam 2: Doe Niet Onder Voor Bliksem En Donder
  • Pajama Sam 3: Je Bent Wat Je Eet, 't Is Maar Dat Je Het Weet
  • Pajama Sam 4: Het Is Niet Fijn Als Je Spullen Spoorloos Zijn!
  • Spy Fox in Operatie Melkweg
  • Spy Fox in Operatie Robotknop
  • Spy Fox in Operation Ozone

0 stemmers

Even alleen de Avontuur spellen, want sowieso leuker dan de Arcade games.

2 likes

Er is juist amper een België-identiteit, die komt enkel boven bij EK en WK. Zowel Vlaanderen als Luxemburg en Luik hebben een heel sterke regionale identiteit.

1 like

Ohhh nu wil ik dit allemaal weer spelen! Ik ben alleen wel bang dat het flink tegen gaat vallen haha, in mijn herinneringen waren al deze spelen fantastisch

4 likes

Ik speel Putt Putt ieder jaar nog wel eens :joy:

1 like

Omg kun je dit nu spelen??? Love it :heart:

1 like

Echt mn droom om put put weer te kunnen spelen.

1 like

@Soy.peor Je kunt het dus blijkbaar op je telefoon spelen! En ook op je laptop/pc via Steam (Bron: @Vaiana. Ik moet nog even uitzoeken of mijn laptopje dat ook kan, want vaak is dat niet het geval…).

1 like

image

Maar deze was leuker:

en image

Mijn lievelings pcgame zelf kleuren mengen en krijtjes maken.

17 likes

Omgggg :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Jaaaaaaa ook helemaal mee eens. :heart: