Ik hoop gewoon eindelijk weer naar familie te kunnen… maar laat het afhangen van wanneer ik m’n vaccinatie kan krijgen.
Een week weg noem ik… een week weg. Dat voelt voor mij te kort voor vakantie. Al zeg ik wel op kantoor “ik heb die week vakantie.”
Eigenlijk alleen als ik naar het buitenland ga, en dan maakt het niet uit of het 3 dagen is of 8.
Dus een weekendje Antwerpen is op vakantie gaan en 2 weken op de camping op Texel niet?
Ik vind langer dag een midweekje weg echt vakantie. Dat kan op een camping naast je huis zijn of ver weg.
Ik ga twee maanden naar Amsterdam maar ik vind dat geen vakantie maar als ik zeg dat ik er ga wonen vinden mensen dat ook raar ‘want het is maar twee maanden’ haha
Maar je gaat er toch letterlijk wonen?
Ik maak in gesprekken wel onderscheid tussen weekendje weg (1-3 nachten, NL of buitenland) en vakantie (langer dan weekend, NL of buitenland), maar vind weekendje weg ook een type vakantie
Nouja, antwerpen niet per se. Italië ofzo wel. En nee ik vind binnen NL weg niet echt op vakantie gaan, voelt niet zo.
Oh wat jammer dat je dat niet zo ervaart, Nederland is zo chilllllll
(En ik vind een weekend Rome gewoon een weekendje Rome, niet een ‘ik ga op vakantie naar Italië’ maar goed )
Ja vind ik ook jammer, maar ben nog nooit naar de waddeneilanden geweest en daar hoor ik wel veel goede dingen over dus wil ik graag nog heen.
Ken jij iemand die een au pair heeft, inwonend?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja er was ooit een discussie op het forum dat er mensen zijn die dan zeggen ja ik heb een half jaar in het buitenland gewoond en dat dat dan erasmus was en dus niet telde ofzo?
Edit: hahaha oeps het was geen discussie het was alleen @hummus
Viktor en Gert
Ja ik vind hier echt niks leuks aan haha
Ik mis Dieter Coppens!
Ik ben Belg en ik heb Jan Paternoster moeten opzoeken omdat ik niet wist wie hij was
Ik denk dat Witsel mijn moeders favoriete Rode Duivel is gewoon omdat ze hem zo’n ‘mooie jongen’ vindt Ik zou voor Lieven of Otto-Jan kiezen vanwege de humor, want ze zijn allemaal niet m’n type qua uiterlijk. Doe dan maar Matteo Simoni ofzo
edit: @LoLLeKeN ik ook haha, wist alleen dat het de man is van Eva De Roo , en wat een outfit voor een rode loper ook hahaha
Otto Jan is toch Nederlands?