Stel je persoonlijke vraag #28

Voor linksonder moet je echt fan van lichaamsbeharing zijn wel. .

2 likes

Mijn favo rode duivel is Toby Alderweireld :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

7 likes

Ben jij een right brainer of een left brainer?
(Ik snap dat dit niet echt zo werkt, gewoon benieuwd wat de verdeling is).

• Linkerduim boven: right brainer/creatief
  • Rechtersduim boven: left brainer/analytisch

0 stemmers

Komt dit overeen met je dominante hand?

• Ja, ik ben rechtstandig en had mijn rechterduim boven
  • Ja, ik ben linkshandig en had mijn linkerduim boven
  • Nee, ik ben linkshandig maar had mijn rechterduim boven
  • Nee, ik ben rechtshandig maar had mijn linkerduim boven
  • Nvt, ik heb geen dominante hand/heb maar één hand/etc

0 stemmers

Komt het vermeende resultaat overeen met hoe je jezelf ziet? We doen even alsof het inderdaad zwart-wit is en je alleen maar een van de twee kan zijn :stuck_out_tongue:

• Ja, ik ben inderdaad meer creatief dan analytisch
  • Ja, ik ben inderdaad meer analytisch dan creatief
  • Nee, er kwam creatief uit maar zie mezelf meer als analytisch
  • Nee, er kwam analytisch uit maar zie mezelf meer als creatief

0 stemmers

1 like

Nee, dat is wel echt Vlaams hoor, geen Nederlands. Hij verloochent zijn afkomst.

1 like

@sushi, dat hij de man is van Eva De Roo wist ik zelfs niet, pas toen ik hem had opgezocht. Ik zag ook dat hij dj is bij stubru maar daar luister ik zo niet naar :slight_smile:

@Eddie, is inderdaad een Nederlander. Ik wist dit ook niet tot hij meedeed aan “op de man af”. Daar vertelde hij daar kort over en dat als hij kwaad is hij “vloekt” in het Nederlands ipv Vlaams.

1 like

Ik vind Lieven zo schattig in tv programma’s. En ik mis Gilles de Coster in dit rijtje

8 likes

Ik vind Lukaku echt een schatje (naast dat ie er goed uitziet of course haha), hij heeft zoveel shit over zich gekregen maar gelukkig is dat nu minder, we kunnen ook echt niet zonder 'm

1 like

Alleen als Matthias er zo uit ziet, die in de collage hell no

19 likes

Zou hij in zn vrije tijd een bril dragen?
@Sedana

haha ik ken hem van De Ideale Wereld, wist wel dat hij NL is maar dacht dat hij zeker uit een grensdorpje zou komen en daarom zo praat
maar: Otto-Jan Ham (Eindhoven,[1] 17 november 1978)

in Eindhoven praten ze als accent geen ABN maar zeker niet zoals hij toch?

2 likes

Oh nee ziet er uit als een vieze gluiperd, dan heb ik liever Tom waes

7 likes

Black box revelation zegt me wel iets maar moest ik een nummer moeten zeggen kon ik er geen enkel opnoemen denk ik. Dit is inderdaad best goed :slight_smile:

1 like

Haha nee zo praten we in Eindhoven echt niet :joy:

2 likes

Idd creatief, zoals ik al dacht/weet maar dan niet in de definitie van creëren of handig zijn, maar in: flexibel, verschillende oplossingen/perspectieven?
Of zoals mijn vroegere teken lerares zei; “jammer dat je niet goed bent in de uitvoering want je hebt altijd wel hele originele ideeĂ«n!”

Maar, die Otto Jan werkt toch gewoon al 20 jaar in BelgiĂ« (vanaf 2001 bij stubru lees ik op Wikipedia) dus is toch gewoon een Nederlander die helemaal ‘vervlaamst’ is? Mijn zwager woont ook al 8 jaar ofzo in BelgiĂ« en klinkt ook als een halve Vlaming, ik begrijp niet zo goed waarom daar zo verbaasd over gedaan wordt?
Edit: je hoort trouwens in dat filmpje ook wel dat zijn intonatie nog een beetje Nederlands is, zeker in vergelijking met de andere mensen die je hoort praten daar.

1 like

Dit is mijn favo Belg

Bockie de Repper

14 likes

Het is dat ik deze vent zo irritant vind, maar qua uiterlijk vind ik hemđŸ‘ŒđŸ»

1 like

Ok, nouja ik vind m Nederlandser klinken dan de ‘doorsnee’ Vlaming, maar ik weet er misschien niks van.

1 like

ja, en in de rouille et d’os. Had 'm op dat eerste plaatje niet zo snel herkend.

2 likes

Vincent Banic was m’n eerste (denk eigenlijk ook enige?) Belgische crush

3 likes