Geen idee wie Tony Stark is dus I couldn’t care less
Ik vind jouw dan ook niet het type voor van die pasta gemaakt van wortel en linzen.
Onder invloed of met sneeuw/ijzel
Beter, want dan heb waarschijnlijk nooit zo’n gassie ontmoet
@EleanorRigby als een man dit zegt moet je dus wegrennen. Geloof me
Maar die is juist geweldig in van die tatta macaroni schotels van maggi.
Hahaha ok ik heb een mental note gemaakt
Moet denken aan vroeger dat ik bij een vriendinnetje ging eten en zij aten macaroni met ketchup en een gebakken ei ben daar dus nooit meer wezen eten
Fucking hell, hoezo staat dit niet in een spoiler!
Dit is kindermishandeling.
Doet me denken aan het “macaroni gerecht” van mijn moeder aka de grootste culinaire barbaar van de regio.
Pasta veel te lang koken samen met 2 eieren.
De eieren verkruimelen over de pasta.
Lepels vol mayo en ketchup erbij
Kerriepoeder erbij
Snufje peper en zout
Lekker omscheppen (met zo’n ranzig soppend geluid) en kotsen maar.
Dit is echt precies hoe mijn moeder het maakt! Ik liet het aan mijn man zien en hij zei “wow precies zoals die van je ma” hahaha wat erg. Ik vind 't trouwens vies lekker. Zo eens in het jaar ofzo, beetje nostalgisch. Maar zou het zelf nooit zo maken.
W T F
Ik moet zeggen, dit heeft mij wel van mijn meest erge katers af geholpen want vet en carbs galore.
Dan vrat ik altijd (na uren creperen en niet durven eten) friet of macaroni met echt superfuckingveel extra belegen kaas erover.
Maar echt WIE heeft dat ooit verzonnen? Mayo, ketchup, kerrie, gekookt ei?!?!?!?!
Ja wss iemand anders met een kater
En zonder smaakpapillen of ogen
Klein voordeel: wel goedkoop.
Dus een ECHT recept uit de rijke Hollandse keuken.
Dus eigenlijk gewoon eiersalade met macaroni?
Verfijnd!
Hier begon het en toen ging het daaronder verder, maar het is niet zo boeiend als dat ik dacht hoor
Iemand van mijn middelbare school heb ik nu al in meerdere spotjes voorbij zien komen. Ze heeft wel echt een mainstream hoofd.
Had je het als kind leuk gevonden om op tv te komen?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet meer
0 stemmers
En zou je dat nu leuk vinden?
- Alleen voor een heel specifiek onderwerp leuk
- Nee, allemaal vreselijk
- Ja hoor lijkt me wel leuk
0 stemmers