Ligt eraan welk programma en wat ze van me willen
Ik heb als kind mee gedaan aan kids for animals. En ik heb een keer ergens in gefigureerd. Nu denk ik echt girl… no
Ik zat een keer in Piets Weer.
Aahw kids for animals is toch leuk!
Oh dit is een moeilijke. Ik ben te lui om het zelf te doen maar ik vind zon robot maaier zielig.
Robotmaaier sowieso. Wij hebben een robotstofzuiger en ik kan er echt van genieten dat ie vanzelf de hele benedenverdieping doet 's nachts om 3:00 en dat dan de volgende ochtend alles gewoon gezogen is. Lijkt me echt fantastisch met gras ook.
Dan zou ik voor de John Deere X125 gaan. Dan kun je zitten
Afhankelijk van hoe groot mijn grasveld is. Als t genoeg is om fatsoenlijk op de John deere te rijden zou ik die doen. Anders de tesla
Ik resideer voor 2 maanden in Amsterdam.
Aha, ik dacht dat je bedoelde dat ik een heel sterke mening hierover had geuit maar i really don’t care
Dit is echt mijn lievelings vies-lekker gerecht
Ik heb sinds oktober last van stankoverlast en ik kan dit beamen, zelfs na jaren geluidsoverlast
Heb jij wel eens gehuild om iets dat je in het nieuws las of zag?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja, die nu op TV is haha, van de Lidl
Het is niet te geloven maar je krijgt een vrieslollie oh my gaaawd. Welke smaak kies je?
- Cola
- Kers
- Citroen
- Framboos
- Perzik
0 stemmers
Ik vind het wel knap als iemand met nul tv ervaring heel gevat en relaxed erbij zit in een talkshow ofzo
als diegene vanuit werk of iets dat ze hebben meegemaakt, meepraten, goed doordachte formuleringen
Denk ik: wow al die lichten, prikkels, voor het eerst op camera - hoe knap. En hoe zou ik dan reageren? Daar ben ik wel heel benieuwd naar maar never nooit dat ik me ga opgeven
M’n moeder is 55 ofzo en die benoemt nog iedere keer als ik daar ben dat ze toch écht vwo heeft gedaan en écht vwo niveau heeft (en toen ik jonger was benoemde ze ook vaker dat als je vmbo doet je dom/niet slim/geen toekomst perspectief hebt. Leuk met 2 vmbo kinderen)
Ben jij een etenssnob?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Hello Fresh is te min voor mij
- Raspatat is goor
- Ik kijk neer op mensen die tatta pasta maken
- Pesto uit een potje is een misdaad
- Geen van dit allen
0 stemmers