Stel je persoonlijke vraag #28

Karnemelk

• Lekker
  • Mwah
  • Vies

0 stemmers

Vind ik

• Een zomers drankje
  • Een winters drankje
  • Eh geen idee?

0 stemmers

Oh dit herken ik zo erg! Bij sommigen moet je ook echt niet beginnen over dat kinderen slecht zijn voor het milieu. Echt persoonlijk beledigd zijn ze dan. “Maar ik minder al qua vlees eten, en hoezo moet ik nadenken over of dit slecht is voor het milieu? Hallo het gaat om ons voortplanten hoor”. Ok punt blijft dat een mens en dus het krijgen van een kind het meest het milieu aantast, maar dat wordt inderdaad echt nul meegenomen in hun overweging.

Bij mij wel, maar ik denk ook dat emoties heel erg meespelen dus dat ik misschien toch overstag ga door emoties en hormonen.

2 likes

Ja op zo’n moment ben ik blij dat ik gewoon niet aan emoties doe :cold_face:

6 likes

Lol, ik woon alleen en ik spreek m’n beste vrienden niet eens elke dag, m’n ouders ook niet, ik zou gerust in het nieuws komen met “lag al een week dood in huis en niemand had het door”

18 likes

Heh kak ik hoopte dat jij nog een kind wou
 Dan moet ik maar iemand anders zoeken die van reizen houd die me wilt adopteren

Op het moment dat ik de poll beantwoorde zat ik in een ruimte met 10 andere mensen (bibliotheek), denk dat die het wel doorhebben als ik ineens weggezapt zou worden. :joy:

Lieverd zie ik er avontuurlijk uit? Ik wil alleen reizen om te vreten en te shoppen.
Nja trouwens
 sex vakantie met @Oprah is ook wel leuk

11 likes

Bij onze supermarkt is de karnemelk bijna standaard uitverkocht bij warm weer, dus daarom heb ik zomers drankje gestemd :smile: Ik vind het zelf niet heel bijzonder trouwens, wel oké.

1 like

Karnemelk met maple syrup, zo lekker :heart:

1 like

Ik werkte een tijd in een provinciaal restaurant waar gecombineerde arrangementen waren als in ergens een molen bezoeken, kaarsen maken oid en lunchtafel bij ons. Een zomer was het onder de Duitsers (die vaak zo’n arrangement hadden) een trend om siroop in de karnemelk te doen. Daarna heeft nooit meer iemand daarom gevraagd, volgens mij ook nooit iemand buiten zo’n arrangement die erom gevraagd heeft. Was echt zo’n mystery :sweat_smile:

2 likes

Mijn oppaskindjes deden dit vroeger ook!

Toevallig Duitse oppaskindjes?

1 like

en “karnejus” mix van sinaasappelsap en karnemelk is ook een ding blijkbaar

1 like

karnemelk is een congres drank. op mijn bijbaan moest ik dat altijd klaarzetten, verder ken ik maar weinig mensen die regelmatig karnemelk drinken

1 like

Haha nee

2 likes

Op welk antwoord is jouw gebruikersnaam het beste/leukste antwoord?

• Als ik maar 1 iets mocht nemen naar een onbewoond eiland dan nam ik mee _______.
  • Ik als ________ beland altijd op de stapel van jammere cadeaus om aan iemand anders te geven.
  • Als iemand mij in de kringloop vindt, dan ben ik ____ vast en zeker die persoons white whale (iets wat men droomt te vinden).
  • Nederland stuurt dit jaar Gordon naar het songfestival met een nummer dat de volgende titel heeft: __________ en Rafaella zal de achtergrondvocalen bezorgen.
  • Als mensen gratis _______ kregen dan zouden zij zich wel laten vaccineren voor corona.
  • Mark Rutte stapte eindelijk op na _______-gate waar nog lang over gesproken zou worden.
  • Een vriendin van mij zei laatst mannen die het vooral hebben over _______ hebben een lil’ kleine.
  • Menig influencer maakt op dit moment reclame hierover, _________, waaronder Monica Geuze en Enzo knol
  • Gerda, Ank en Truus kunnen niet zonder ___________.
  • Ik las laatst dat het innemen van ______ schadelijk kan zijn voor de volksgezondheid.

0 stemmers

9 likes

Rafael mag wel mijn achtergrondvocalen bezorgen
giphy

22 likes

Oh dit heb ik vroeger ook wel eens gedronken, je krijgt dan een soort zure optimel

Oprah ik ben klaar voor een bestorming

21 likes

&other stories past wel bij mij, maar niet bij mijn portemonnee helaas

6 likes