Stel je persoonlijke vraag #28

Karnemelk met maple syrup, zo lekker :heart:

1 like

Ik werkte een tijd in een provinciaal restaurant waar gecombineerde arrangementen waren als in ergens een molen bezoeken, kaarsen maken oid en lunchtafel bij ons. Een zomer was het onder de Duitsers (die vaak zo’n arrangement hadden) een trend om siroop in de karnemelk te doen. Daarna heeft nooit meer iemand daarom gevraagd, volgens mij ook nooit iemand buiten zo’n arrangement die erom gevraagd heeft. Was echt zo’n mystery :sweat_smile:

2 likes

Toevallig Duitse oppaskindjes?

1 like

en “karnejus” mix van sinaasappelsap en karnemelk is ook een ding blijkbaar

1 like

karnemelk is een congres drank. op mijn bijbaan moest ik dat altijd klaarzetten, verder ken ik maar weinig mensen die regelmatig karnemelk drinken

1 like

Op welk antwoord is jouw gebruikersnaam het beste/leukste antwoord?

• Als ik maar 1 iets mocht nemen naar een onbewoond eiland dan nam ik mee _______.
  • Ik als ________ beland altijd op de stapel van jammere cadeaus om aan iemand anders te geven.
  • Als iemand mij in de kringloop vindt, dan ben ik ____ vast en zeker die persoons white whale (iets wat men droomt te vinden).
  • Nederland stuurt dit jaar Gordon naar het songfestival met een nummer dat de volgende titel heeft: __________ en Rafaella zal de achtergrondvocalen bezorgen.
  • Als mensen gratis _______ kregen dan zouden zij zich wel laten vaccineren voor corona.
  • Mark Rutte stapte eindelijk op na _______-gate waar nog lang over gesproken zou worden.
  • Een vriendin van mij zei laatst mannen die het vooral hebben over _______ hebben een lil’ kleine.
  • Menig influencer maakt op dit moment reclame hierover, _________, waaronder Monica Geuze en Enzo knol
  • Gerda, Ank en Truus kunnen niet zonder ___________.
  • Ik las laatst dat het innemen van ______ schadelijk kan zijn voor de volksgezondheid.

0 stemmers

9 likes

Rafael mag wel mijn achtergrondvocalen bezorgen
giphy

22 likes

Oh dit heb ik vroeger ook wel eens gedronken, je krijgt dan een soort zure optimel

Oprah ik ben klaar voor een bestorming

21 likes

&other stories past wel bij mij, maar niet bij mijn portemonnee helaas

6 likes

Weten zijn ouders het inmiddels al?

Ik zou zeggen: wat een hondelul, maar vind ik eigenlijk zielig voor honden

8 likes

Damn, geen zin om de te informeren met bijv. een leuk kaartje ofzo?

5 likes

Ik heb zo’n zin om de reactie van zijn ouders te zien. Ik zou er van 15 kanten een camera opzetten.

Ik ben trouwens in permanente staat van paraatheid om hem te bedelven onder Multivlaai en hem te bewerken met een deegroller.

17 likes

We kunnen wel een genderrevealtaart bij z’n ouders laten bezorgen?

40 likes

Je bent ergens, bij een drankjestent of broodjestent of wat dan ook, en je kan niet kiezen tussen 2 opties, wat doe jij dan meestal? Het liefst wil je beide proberen, het is een plek waar je niet snel nog eens zal komen.

• Gewoon een kiezen
  • De medewerker vragen welke die aanbeveelt
  • Alle twee halen

0 stemmers

Hoop dan altijd dat m’n vriend ook niet kan kiezen zodat we kunnen delen

19 likes

Lunch haal ik gewoon eentje maar een taartje ofzo bestel ik er twee. @Bunnyslippers im looking at you :eyes:

4 likes

Ja doe ik ook altijd. Morgen wil ik bubble tea halen bij the tea guys, maar ik ga alleen, en wil 2 smaken proberen, dus denk dat ik ze alle 2 gewoon ga nemen. Anders vraag ik me nog weken af hoe die andere had geweest :weary::rofl:

5 likes

Of je gaat overmorgen weer…

2 likes