Karnemelk
- Lekker
- Mwah
- Vies
0 stemmers
Vind ik
- Een zomers drankje
- Een winters drankje
- Eh geen idee?
0 stemmers
Karnemelk
0 stemmers
Vind ik
0 stemmers
Oh dit herken ik zo erg! Bij sommigen moet je ook echt niet beginnen over dat kinderen slecht zijn voor het milieu. Echt persoonlijk beledigd zijn ze dan. âMaar ik minder al qua vlees eten, en hoezo moet ik nadenken over of dit slecht is voor het milieu? Hallo het gaat om ons voortplanten hoorâ. Ok punt blijft dat een mens en dus het krijgen van een kind het meest het milieu aantast, maar dat wordt inderdaad echt nul meegenomen in hun overweging.
Bij mij wel, maar ik denk ook dat emoties heel erg meespelen dus dat ik misschien toch overstag ga door emoties en hormonen.
Ja op zoân moment ben ik blij dat ik gewoon niet aan emoties doe
Lol, ik woon alleen en ik spreek mân beste vrienden niet eens elke dag, mân ouders ook niet, ik zou gerust in het nieuws komen met âlag al een week dood in huis en niemand had het doorâ
Heh kak ik hoopte dat jij nog een kind wou⊠Dan moet ik maar iemand anders zoeken die van reizen houd die me wilt adopteren
Op het moment dat ik de poll beantwoorde zat ik in een ruimte met 10 andere mensen (bibliotheek), denk dat die het wel doorhebben als ik ineens weggezapt zou worden.
Lieverd zie ik er avontuurlijk uit? Ik wil alleen reizen om te vreten en te shoppen.
Nja trouwens⊠sex vakantie met @Oprah is ook wel leuk
Bij onze supermarkt is de karnemelk bijna standaard uitverkocht bij warm weer, dus daarom heb ik zomers drankje gestemd Ik vind het zelf niet heel bijzonder trouwens, wel oké.
Karnemelk met maple syrup, zo lekker
Ik werkte een tijd in een provinciaal restaurant waar gecombineerde arrangementen waren als in ergens een molen bezoeken, kaarsen maken oid en lunchtafel bij ons. Een zomer was het onder de Duitsers (die vaak zoân arrangement hadden) een trend om siroop in de karnemelk te doen. Daarna heeft nooit meer iemand daarom gevraagd, volgens mij ook nooit iemand buiten zoân arrangement die erom gevraagd heeft. Was echt zoân mystery
Mijn oppaskindjes deden dit vroeger ook!
Toevallig Duitse oppaskindjes?
en âkarnejusâ mix van sinaasappelsap en karnemelk is ook een ding blijkbaar
karnemelk is een congres drank. op mijn bijbaan moest ik dat altijd klaarzetten, verder ken ik maar weinig mensen die regelmatig karnemelk drinken
Haha nee
Op welk antwoord is jouw gebruikersnaam het beste/leukste antwoord?
0 stemmers
Rafael mag wel mijn achtergrondvocalen bezorgen
Oh dit heb ik vroeger ook wel eens gedronken, je krijgt dan een soort zure optimel
Oprah ik ben klaar voor een bestorming
&other stories past wel bij mij, maar niet bij mijn portemonnee helaas