Stel je persoonlijke vraag #28

Haha dat was zo’n boek wat ik wel honderd keer leende uit de bieb

5 likes

Ik vind dit echt naar dat hier ja op wordt geantwoord als je weet wat dit allemaal voor mega ellende heeft veroorzaakt in China en wat ook nog generaties lang zijn sporen nalaat.

23 likes

Ik ging stuk toen een vriendin mij een keer een egoist noemde omdat ik geen kinderen wilde. Que?!? Zij heeft er inmiddels drie uitgepoept dus dat compenseert weer voor mij, zullen we maar zeggen.

Anyway, iedere dag blij dat ik geen kinderen heb. Lekker genieten van mijn vrijheid :heart:

20 likes

Ja die vergeet ik ook altijd bij het shoppen, totdat ik dingen bestel/pas want niksss staat leuk (qua pasvorm, ben vrij kort)

2 likes

Echt love weekday mijn halve kast is weekday en heb ook tassen riemen zonnebrillen etc

2 likes

Naja, iemand moet straks ons pensioen gaan betalen. Jij redt de wereld, zij onze pensioenen, prima in balans zou ik zeggen.

2 likes

Eigenlijk moeten die kinderen gewoon allemaal emigreren en zeggen rot op met je pensioen mama ik wilde helemaal niet geboren worden als jouw oudedagsvoorziening, Ciao!!

8 likes

Dat was de grap :frowning:

2 likes

Ik las hier eerst “… de enige legitieme reden waarom je een kind moet zijn is omdat je een kind wilt zijn” en dat zegt alles over hoe ik in deze kwestie sta :thumbsup: don’t grow up, it’s a trap!!!

Ik was een paar jaar geleden echt een enorme Monki fan, maar had het er toevallig pas nog met een vriendin over dat ik vind dat zij echt zo niet vernieuwend zijn qua collectie dat ik er gewoon zwaar op uitgekeken ben. Ze hebben hun kledingstukken standaard in dezelfde modellen, 3 of 4 verschillende materialen die ze gebruiken, en dan gewoon iedere collectie een serie nieuwe printjes (waarvan ze dan een jurk, een blouse, een culotte en een tshirtje hebben). Dit is een klein beetje overdreven want er zitten soms wel net ff wat andere dingetjes tussen, maar dan nog lijkt het allemaal op elkaar. Jammer wel.

20 likes

De enige waarvan ik wat pas is monki. Vind other stories wel heel mooi maar hahaha daar past mn pols net in

2 likes

Ik kan dit bijna niet zeggen tegen mijn omgeving of ze denken dat ik suïcidaal ben. Terwijl, ik zie het gewoon nuchter. Was ik er niet geweest, had ik het niet geweten, dus ook prima als ik er niet was.
En ze snappen het ook niet als argument om te twijfelen over een kinderwens, terwijl ik dat heel valide vind. Een kind vraagt er niet om om geboren te worden, waarom moet ik hem/haar dat dan “aandoen”?

Ik had trouwens wel verwacht dat meer mensen hadden gestemd dat ze blij zijn dat ze er zijn. Dat komt door mijn omgeving dan denk ik.

18 likes

Karnemelk

• Lekker
  • Mwah
  • Vies

0 stemmers

Vind ik

• Een zomers drankje
  • Een winters drankje
  • Eh geen idee?

0 stemmers

Oh dit herken ik zo erg! Bij sommigen moet je ook echt niet beginnen over dat kinderen slecht zijn voor het milieu. Echt persoonlijk beledigd zijn ze dan. “Maar ik minder al qua vlees eten, en hoezo moet ik nadenken over of dit slecht is voor het milieu? Hallo het gaat om ons voortplanten hoor”. Ok punt blijft dat een mens en dus het krijgen van een kind het meest het milieu aantast, maar dat wordt inderdaad echt nul meegenomen in hun overweging.

Bij mij wel, maar ik denk ook dat emoties heel erg meespelen dus dat ik misschien toch overstag ga door emoties en hormonen.

2 likes

Ja op zo’n moment ben ik blij dat ik gewoon niet aan emoties doe :cold_face:

6 likes

Lol, ik woon alleen en ik spreek m’n beste vrienden niet eens elke dag, m’n ouders ook niet, ik zou gerust in het nieuws komen met “lag al een week dood in huis en niemand had het door”

18 likes

Heh kak ik hoopte dat jij nog een kind wou… Dan moet ik maar iemand anders zoeken die van reizen houd die me wilt adopteren

Op het moment dat ik de poll beantwoorde zat ik in een ruimte met 10 andere mensen (bibliotheek), denk dat die het wel doorhebben als ik ineens weggezapt zou worden. :joy:

Lieverd zie ik er avontuurlijk uit? Ik wil alleen reizen om te vreten en te shoppen.
Nja trouwens… sex vakantie met @Oprah is ook wel leuk

11 likes

Bij onze supermarkt is de karnemelk bijna standaard uitverkocht bij warm weer, dus daarom heb ik zomers drankje gestemd :smile: Ik vind het zelf niet heel bijzonder trouwens, wel oké.

1 like