Stel je persoonlijke vraag #28

Vincent Cassel.

4 likes

ik vind gert gewoon zo naar sinds hij heel k3 heeft afgewerkt en toen weer terug kwam bij zijn vrouw

11 likes

Toby is m’n jeugdliefde :heart_eyes: ik heb nog een foto met hem van toen ik 17 was en die hangt nog steeds in m’n woonkamer hahaha helemaal verkleurd door de zon en ik schaam me er niet voor!!!

5 likes

:heart_eyes:

Ja ik sta bij al deze Vlaamse mannen polls steeds klaar om Gilles de Coster en Tom Waes te kiezen maar :cry: dan maar zo:

rIM-Gy9l_400x400
Gilles

Tom

Naast wie wil jij wel wakker worden?
  • Gilles de Coster
  • Tom Waes
  • Beide (liefst tegelijk)
  • Beide niet

0 stemmers

Zo leuk :heart_eyes: ik heb nog wel ergens een foto van mezelf met Vertonghen. Echt 2 babyfaces haha!
Ik vind Jan en Toby allebei echt leuk. Bij een date met Jan zou ik sowieso naar de karaoke bar gaan :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Omg ik vergeet altijd dat ik op de foto heb gestaan met Sean Dhont haha, was bij een event van JIM ofzo en het was getrokken met m’n beste vriendin’s ipad dus de foto trok op niet veel maar ach :sweat_smile:

1 like

Ik heb nog met hem gebeld tijdens zo’n herfstvakantie special op JIM tv hahaha, mooie tijden. Ben wel op hem afgeknapt na hoe hij Allison behandelde

Deze vind ik echt moeilijk kiezen haha.
EN DE KEEPERS DAN? Mignolet is ook echt een lieverd lijkt me :sweat_smile:

Ik heb nog nooit een poll gemaakt :cold_sweat:

Eden en Dries zijn lijk een 1m70 groot. Ik vind niet erg meer Lukaku voor mij.

Ik heb wel hard getwijfeld tussen Kevin en Youri.

Ja ik moest Dries kiezen omdat ie voor m’n club heeft gespeeld dus loyal

Maar irl veel liever lukaku idd en Eden hazard heeft gewoon wat ookal is ie een miniman

Enige wat ik verder weet van Belgische elftal is dat de vriendin van KdB vreemd ging met Courtois en dat is toch wel echt goeie goss

4 likes

De ex man van Monica Belucci

3 likes

De keepers: (collage is me net wat te veel werk)

iD0XgMM-
SELS_Matz_1 133658

• Thibaut Courtois (1)
  • Simon Mignolet (2)
  • Koen Casteels (3)
  • Matz Sels (4)
  • Thomas Kaminski (5)

0 stemmers

(Mijn eerste poll :partying_face: en wie kent die Thomas, geen idee)

5 likes

Haha ik heb hardop moeten lachen. Alleen jammer dat ie nooit een kans krijgt :rofl:

2 likes

Ja wilde net zeggen die heeft een case of Henry van Loon

Maar qua gezichtssmalte doet ie me ook denken aan wat mijn vader altijd over Kevin Strootman zegt: die man heeft vastgezeten tussen liftdeuren

Ter referentie, deze voetballer

23 likes

Was een groot schandaal nog en net naar aanloop van WK 2014 denk ik. Elke dag krantenkop:” Kevin spreekt nog steeds niet met Thibaut” :joy::joy:

4 likes

Haha ik weet wel een liedje dat Jan dan wil zingen :joy:

2 likes

Ik ben zelf Belg maar ken er maar enkele :sweat_smile: sorry weinig interesse in voetbal

5 likes

Echt mijn pet peeve als mensen aan mij gingen vragen welke ik aanbeveel, jij moet het toch opeten niet ik! :weary:

1 like

Ik ken Alderweireld en Vertonghen omdat ze voor Ajax gespeeld hebben haha

10 likes