Vincent Cassel.
ik vind gert gewoon zo naar sinds hij heel k3 heeft afgewerkt en toen weer terug kwam bij zijn vrouw
Toby is mân jeugdliefde ik heb nog een foto met hem van toen ik 17 was en die hangt nog steeds in mân woonkamer hahaha helemaal verkleurd door de zon en ik schaam me er niet voor!!!
Ja ik sta bij al deze Vlaamse mannen polls steeds klaar om Gilles de Coster en Tom Waes te kiezen maar dan maar zo:
Gilles
Tom
- Gilles de Coster
- Tom Waes
- Beide (liefst tegelijk)
- Beide niet
0 stemmers
Zo leuk ik heb nog wel ergens een foto van mezelf met Vertonghen. Echt 2 babyfaces haha!
Ik vind Jan en Toby allebei echt leuk. Bij een date met Jan zou ik sowieso naar de karaoke bar gaan
Omg ik vergeet altijd dat ik op de foto heb gestaan met Sean Dhont haha, was bij een event van JIM ofzo en het was getrokken met mân beste vriendinâs ipad dus de foto trok op niet veel maar ach
Ik heb nog met hem gebeld tijdens zoân herfstvakantie special op JIM tv hahaha, mooie tijden. Ben wel op hem afgeknapt na hoe hij Allison behandelde
Deze vind ik echt moeilijk kiezen haha.
EN DE KEEPERS DAN? Mignolet is ook echt een lieverd lijkt me
Ik heb nog nooit een poll gemaakt
Eden en Dries zijn lijk een 1m70 groot. Ik vind niet erg meer Lukaku voor mij.
Ik heb wel hard getwijfeld tussen Kevin en Youri.
Ja ik moest Dries kiezen omdat ie voor mân club heeft gespeeld dus loyal
Maar irl veel liever lukaku idd en Eden hazard heeft gewoon wat ookal is ie een miniman
Enige wat ik verder weet van Belgische elftal is dat de vriendin van KdB vreemd ging met Courtois en dat is toch wel echt goeie goss
De ex man van Monica Belucci
De keepers: (collage is me net wat te veel werk)

- Thibaut Courtois (1)
- Simon Mignolet (2)
- Koen Casteels (3)
- Matz Sels (4)
- Thomas Kaminski (5)
0 stemmers
(Mijn eerste poll en wie kent die Thomas, geen idee)
Haha ik heb hardop moeten lachen. Alleen jammer dat ie nooit een kans krijgt
Ja wilde net zeggen die heeft een case of Henry van Loon
Maar qua gezichtssmalte doet ie me ook denken aan wat mijn vader altijd over Kevin Strootman zegt: die man heeft vastgezeten tussen liftdeuren
Ter referentie, deze voetballer
Was een groot schandaal nog en net naar aanloop van WK 2014 denk ik. Elke dag krantenkop:â Kevin spreekt nog steeds niet met Thibautâ
Haha ik weet wel een liedje dat Jan dan wil zingen
Ik ben zelf Belg maar ken er maar enkele sorry weinig interesse in voetbal
Echt mijn pet peeve als mensen aan mij gingen vragen welke ik aanbeveel, jij moet het toch opeten niet ik!
Ik ken Alderweireld en Vertonghen omdat ze voor Ajax gespeeld hebben haha