Haha ik heb hardop moeten lachen. Alleen jammer dat ie nooit een kans krijgt
Ja wilde net zeggen die heeft een case of Henry van Loon
Maar qua gezichtssmalte doet ie me ook denken aan wat mijn vader altijd over Kevin Strootman zegt: die man heeft vastgezeten tussen liftdeuren
Ter referentie, deze voetballer
Was een groot schandaal nog en net naar aanloop van WK 2014 denk ik. Elke dag krantenkop:” Kevin spreekt nog steeds niet met Thibaut”
Haha ik weet wel een liedje dat Jan dan wil zingen
Ik ben zelf Belg maar ken er maar enkele sorry weinig interesse in voetbal
Echt mijn pet peeve als mensen aan mij gingen vragen welke ik aanbeveel, jij moet het toch opeten niet ik!
Ik ken Alderweireld en Vertonghen omdat ze voor Ajax gespeeld hebben haha
same haha
Ik heb ooit ruzie gekregen met een vriendin omdat we samen een handtekening vroegen aan Sean Dhondt en hij er bij mij een hartje bij had gezet en bij haar niet Geen idee hoe dat mijn fout was, maar oké
Ik ken niet eens veel Nederlandse voetballers laat staan voetballers uit andere landen
5 minuten dus ik heb gestemd op 0-5 minuten.
Vroeger was ik ook 5-10 minuten van tevoren al in de meeting maar ik was vrijwel altijd de enige. En ik ben nu zo Zoom-/Teams-moe dat ik probeer zo kort mogelijk in een vergadering te zitten.
‘Gewoon’ vergaderen in een kantoor kost me gek genoeg veel minder energie.
Haha dat is de enige van die foto’s die ik oprecht wel een beetje aantrekkelijk vind. De rest droog ik vanop als een gortdroge woestijn.
Hahaha de rest is ook niet perse mijn jam maar van rechtsonder vind ik het bijna knap hoe weinig persoonlijkheid erin lijkt te zitten
Omg tegelijk mag Dieter Coppens er ook nog bij?
1 minuut later zodat ik ongemakkelijke small talk kan ontwijken
Oke geen meerkeuze dus hoop dat het mag, maar:
Wat is iets in een app dat je zou willen dat zou kunnen, maar het kan niet?
Ik dacht dit omdat ik iets wilde opzoeken op insta, maar je kan maar naar een hashtag tegelijk zoeken. Niet bijvoorbeeld naar #hotspots + #paris oid
Topidee, ik zou het gebruiken
Lijkt me verschrikkelijk die mate van inspanning, ga liever beetje rustig fietsend door het leven tot ik 85 ben.
Over het algemeen: was jij je beha’s met de hand of in de wasmachine?
- Wasmachine
- Met de hand
- N.v.t.
- Iets anders, namelijk…
0 stemmers
Vroeger droeg ik altijd goedkope bh’s in een hele verkeerde maat. Nu ik weet wat mijn maat is, en die is helaas niet zo gangbaar, was ik ze met de hand (want die bh’s zijn ook heel duur en wil graag dat ze lang meegaan)