same haha
Ik heb ooit ruzie gekregen met een vriendin omdat we samen een handtekening vroegen aan Sean Dhondt en hij er bij mij een hartje bij had gezet en bij haar niet Geen idee hoe dat mijn fout was, maar oké
Ik ken niet eens veel Nederlandse voetballers laat staan voetballers uit andere landen
5 minuten dus ik heb gestemd op 0-5 minuten.
Vroeger was ik ook 5-10 minuten van tevoren al in de meeting maar ik was vrijwel altijd de enige. En ik ben nu zo Zoom-/Teams-moe dat ik probeer zo kort mogelijk in een vergadering te zitten.
‘Gewoon’ vergaderen in een kantoor kost me gek genoeg veel minder energie.
Haha dat is de enige van die foto’s die ik oprecht wel een beetje aantrekkelijk vind. De rest droog ik vanop als een gortdroge woestijn.
Hahaha de rest is ook niet perse mijn jam maar van rechtsonder vind ik het bijna knap hoe weinig persoonlijkheid erin lijkt te zitten
Omg tegelijk mag Dieter Coppens er ook nog bij?
1 minuut later zodat ik ongemakkelijke small talk kan ontwijken
Oke geen meerkeuze dus hoop dat het mag, maar:
Wat is iets in een app dat je zou willen dat zou kunnen, maar het kan niet?
Ik dacht dit omdat ik iets wilde opzoeken op insta, maar je kan maar naar een hashtag tegelijk zoeken. Niet bijvoorbeeld naar #hotspots + #paris oid
Topidee, ik zou het gebruiken
Lijkt me verschrikkelijk die mate van inspanning, ga liever beetje rustig fietsend door het leven tot ik 85 ben.
Over het algemeen: was jij je beha’s met de hand of in de wasmachine?
- Wasmachine
- Met de hand
- N.v.t.
- Iets anders, namelijk…
0 stemmers
Vroeger droeg ik altijd goedkope bh’s in een hele verkeerde maat. Nu ik weet wat mijn maat is, en die is helaas niet zo gangbaar, was ik ze met de hand (want die bh’s zijn ook heel duur en wil graag dat ze lang meegaan)
Ik zou dit ook niet willen als ik er gewoon 90 mee zou worden. Er is niets in mij dat zo avontuurlijk zou willen leven.
Horen al die polls van al die foto’s hierboven allemaal niet in het je moet kiezen topic thuis 🥲
Dit bestaat, de app heet Hoge Nood en er staat ook bij waar je baby’s kan verschonen en welke wc’s rolstoeltoegankelijk zijn.
Heb jij een balkon of een tuin?
- Ik woon in een huis en heb geen tuin
- ik woon in een huis en heb een tuin
- Ik woon in een appartement/studio en heb een balkon/dakterras
- Ik woon in een appartement/studio en heb geen balkon/dakterras
0 stemmers
Ik zit as we speak buiten naar m’n plantjes en bloemen te kijken en was me net aan het verwonderen hoe ik 15 jaar geleden echt geen ene fuck gaf om planten in en om het huis, terwijl m’n ouders altijd graag getuinierd hebben en we binnen ook veel planten hadden, maar ik zag het vooral als gedoe. Nu kan ik niet meer zonder
Haha zo herkenbaar! Laf mijn tuin en kan echt genieten van planten die goed groeien. Als ik bij mijn ouders kom is een van de eerste dingen die ik 9/10 keer zeg “zo die rodondendron/camelia/hortensia groeit goed!” 15 jaar geleden had ik gezegd iel planten.
Haha ja dit, m’n ouders zijn nog regelmatig verbaasd over plantennamen die ik ineens blijk te kennen. Als puber hielp ik - met zeer veel tegenzin - wel eens met onkruid wieden en wat een gezucht en gesteun was dat, zó veel werk voor iets… waar je niet eens écht iets aan hebt? (Ja ja zuurstof en insecten en vogels en afwatering wist ik allemaal wel maar stond het echt in verhouding tot al ons werk??)
Nu zou ik in staat zijn een webcam op m’n bloemen te zetten om de groei nog beter te kunnen volgen
Oké grapje. Maar weinig dingen doen zo veel voor m’n humeur als het groen en de kleuren op m’n terrasje