Ik zou dit ook niet willen als ik er gewoon 90 mee zou worden. Er is niets in mij dat zo avontuurlijk zou willen leven.
Horen al die polls van al die fotoâs hierboven allemaal niet in het je moet kiezen topic thuis đ„Č
Dit bestaat, de app heet Hoge Nood en er staat ook bij waar je babyâs kan verschonen en welke wcâs rolstoeltoegankelijk zijn.
Heb jij een balkon of een tuin?
- Ik woon in een huis en heb geen tuin
- ik woon in een huis en heb een tuin
- Ik woon in een appartement/studio en heb een balkon/dakterras
- Ik woon in een appartement/studio en heb geen balkon/dakterras
0 stemmers
Ik zit as we speak buiten naar mân plantjes en bloemen te kijken en was me net aan het verwonderen hoe ik 15 jaar geleden echt geen ene fuck gaf om planten in en om het huis, terwijl mân ouders altijd graag getuinierd hebben en we binnen ook veel planten hadden, maar ik zag het vooral als gedoe. Nu kan ik niet meer zonder
Haha zo herkenbaar! Laf mijn tuin en kan echt genieten van planten die goed groeien. Als ik bij mijn ouders kom is een van de eerste dingen die ik 9/10 keer zeg âzo die rodondendron/camelia/hortensia groeit goed!â 15 jaar geleden had ik gezegd iel planten.
Haha ja dit, mân ouders zijn nog regelmatig verbaasd over plantennamen die ik ineens blijk te kennen. Als puber hielp ik - met zeer veel tegenzin - wel eens met onkruid wieden en wat een gezucht en gesteun was dat, zĂł veel werk voor iets⊠waar je niet eens Ă©cht iets aan hebt? (Ja ja zuurstof en insecten en vogels en afwatering wist ik allemaal wel maar stond het echt in verhouding tot al ons werk??)
Nu zou ik in staat zijn een webcam op mân bloemen te zetten om de groei nog beter te kunnen volgen
OkĂ© grapje. Maar weinig dingen doen zo veel voor mân humeur als het groen en de kleuren op mân terrasje
Tenzij betongrijs de enige vertegenwoordigde kleur is in die ruimtes vind ik dat het telt
Heb jij last van hooikoorts?
- Nee
- Vroeger wel, nu niet meer
- Ja, sinds dit jaar
- Ja, sins 2-4 jaar
- Ja, sinds 5-10 jaar
- Ja, sinds 11-15 jaar
- Ja, al langer dan 15 jaar
0 stemmers
Nog nooit gehad gelukkig, bof ik echt mee
Vandaag is het echt zo erg! Medicijnen werken niet meer lekker alles onderniezen met permanente kriebel in mijn neus. Het wordt elk jaar erger geloof ik
Hoorde vanochtend op de radio dat het op het moment zo erg is, dat zelfs mensen die geen hooikoorts hebben nu klachten kunnen ondervinden. Doordat het zolang koud / nat is geweest, komen alle soorten pollen nu tegelijk in de lucht.
@Dombo ik was gister ook gewoon echt chagrijnig en verdrietig erdoor. Ik gebruik nu gewoon maximale dosering medicatie en wilde gister er meer nemen.
Tijd voor de herfst.
Ik woon in een appartement met tuin en balkon, ik weet niet waar ik op moet stemmen
Ik heb teveel mannenhoofden voorbij zien komen de afgelopen 24 uur. Hierbij een soortgelijke poll maar dan met sommige van onze Oranje Leeuwinnen!
Met wie ga jij de bloemetjes buiten zetten?
-
- 1 Daniëlle van de Donk
-
- 2 Lineth Beerensteyn
-
- 3 Lieke Martens
-
- 4 Sherida Spitse
-
- 5 Vivianne Miedema
-
- 6 Merel van Dongen
-
- 7 Stefanie van de Gragt
-
- 8 Shanice van de Sanden
-
- Alleen 1 van deze als Hert ook meegaat
0 stemmers
Vandaag is tot nu toe echt de ergste dag van het jaar, elk zintuig doet zeer en jeukt. Voel me ook zo wazig
Vandaag nog niet zoveel buitengeweest, maar gisteren was idd ook echt verschrikkelijk. Naast hooikoortspil ook maar gewoon overgegaan op paracetamol om de hoofdpijn en vermoeidheid te onderdrukken
Ik heb een parkeerplaats. En er staan stoelen, maar⊠het is nog steeds een parkeerplaats. Gelukkig voor de deur een speeltuintje met bankje en picknicktafel, daar zit ik wel eens als er geen kinderen zijn
Ik heb het normaal nu ook niet, alleen de es bloeitijd.
Maar nu is het echt feest en heb ik weer last!
Slik dan âŠ. per dag. Pffffff
Edit: misschien niet de bedoeling om te melden wat ik slik
Het verschilt bij mij heel erg per jaar, laatste 3-4 jaar bijna nergens last van gehad maar nu is het inderdaad echt ellende.