Ik werk bij mensen thuis dus poep daar dan liever niet maar als ik echt moet kan ik 't helaas niet ophouden vind dat best ongemakkelijk maarja
Ik werk nog steeds vooral thuis, ga af en toe naar kantoor. Bij ons op kantoor is het hartstikke goed geregeld (afstand, mondkapjes, weinig mensen per ruimte, desinfectie enz) maar het gebouw is korter open en ik merk dat ik steeds in een soort hypervigilance zit qua corona waardoor ik me niet zo goed kan concentreren. Die combi maakt dat ik in drukke periodes liever thuis werk.
Ik heb één corrigende onderbroek (moest ooit voor een dansvoorstelling een broekje met pijpjes voor onder een fladderig rokje en dit was het enige wat de Hema had toen haha) en draag die altijd op de zwaarste dag van m’n menstruatie, heb echt het idee dat dat die lichte druk helpt?
Edit: nou @grace je bent iig niet de enige haha
Nu alleen nog iemand met business skills om dit uit te rollen want die heb ik zeker niet
Post jij wel eens dingen op LinkedIn, bijvoorbeeld wanneer je aan een nieuwe studie/cursus/opleiding begint of juist afgerond hebt? Of dingen die je meemaakt in de praktijk?
- Gebruik geen linkedin
- Nee, nooit
- Ja, verhalen uit de praktijk en hoe ik iets gedaan heb
- Ja. Wanneer ik iets afgerond heb of ergens voor geslaagd ben.
- Ja, wanneer ik aan een nieuwe uitdaging/baan/cursus/studie begin
- Nog iets anders
0 stemmers
Ik vind het zo ongemakkelijk op de een of andere manier haha. Terwijl ik het bij anderen wel leuk vind om te lezen waar ze zoal mee bezig zijn.
Tegenwoordig lees ik op LinkedIn ook trouw aankondigingen en ook veel goede doelen (ziekte van familie/kennissen)
Wordt wel steeds breder gebruikt zie ik
Ik vind het zo zonde want LinkedIn zou zo’n leuk en interessant platform kunnen zijn. Maar dat cultuurtje van valse bescheidenheid interessantdoenerij verpest voor mij echt een beetje de lol erin.
Alleen de keren als ik iets (voor werk) organiseer en dat onder de aandacht wil brengen.
1 keertje. Wilde het helemaal niet maar moest van de communicatie van m’n bedrijf. Kwam ook helemaal iemand foto’s maken bij de uitreiking enzo
“Met gepaste trots kan ik mededelen dat…”
Als dyslect ben ik echt allergisch voor die extra streepjes. Iets lezen in Times new Romans is echt lastig voor me.
Hangt ervan af wie ik bel. Als ik mijn moeder bel en het haar niet uitkomt, dan geeft ze dit wel aan. Hetzelfde geldt voor mijn partner en vriendinnen. Maar als ik klanten bel vraag ik dit meestal wel. Het kan zijn dat het moment net niet uitkomt en niet iedereen geeft dat zelf makkelijk aan. Ik vind het zelf ook prettig als instanties/bedrijven dit wel doen (i.p.v. gelijk te beginnen met een heel verhaal)
ik interpreteer het misschien fout, maar ik update alleen m’n profiel met behaalde opleidingen/cursussen en als ik van baan wissel. Geen zeikverhalen of posts. Deel soms ook wel wat, iets relevants in mijn vakgebied ofzo, maar nooit incl. eigen boodschap
Jaa nee bedoel echt posts, dus wat typen. Niet je profiel updaten met bv behaalde cursus (dat komt niet op je tijdlijn te staan toch?)
Ja LinkedIn is het nieuwe Feesboek
Mascara
- Alleen op bovenste wimpers
- Alleen op onderste wimpers
- Boven + onder
- Geen mascara
0 stemmers
Onder wel echt verwaarloosbaar, raak de buitenste haartjes 1x licht aan
Ja precies! Ik neem alleen de buitenste hoekjes een beetje mee.