Ken jij in het echt een of meerdere:
- tweeling
- drieling
- vierling
- vijfling
- zesling
- nogmeerling
0 stemmers
(anoniem) ben jij deel van een
- tweeling (niet het sterrenbeeld)
- drieling
- vierling
- vijfling
- zesling
- nogmeerling
- geen van deze
0 stemmers
Ken jij in het echt een of meerdere:
0 stemmers
(anoniem) ben jij deel van een
0 stemmers
Ik was deel van een tweeling, maar mijn moeder heeft een miskraam gehad.
Ik wilde als kind altijd tweeling zijn, omdat ik dacht dat je dan altijd iemand had om mee te spelen.
Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemlijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.
Wat lijkt jullie (voor jezelf dus niet in het algemeen) het meest ongemakkelijke om aan mee te doen?
0 stemmers
Ik heb dus Lang Leve de Liefde gestemd maar ergens wel twijfel want lijkt me ook zo ongemakkelijk als er de hele tijd een camera op mijn neus staat terwijl ik zit te eten. Ga slecht op mensen die kijken hoe ik eet namelijk haha.
Vooral tijdens de winterspelen in Vancouver, dat was ook nog wel te doen (vaak rond een uur of 1 als ik het me goed herinner)
De OS beginnen op dezelfde dag als mijn vakantie, dus bij belangrijke wedstrijden moet het nu ook wel lukken om wakker te blijven of een wekker te zetten.
Tijdens de OS in Rio leefden we van 13:00 - 5:00u om alle sport te zien, soms op vier schermen tegelijk.
En in 2008 zette ik ook al mijn wekker om zwemmen te kunnen zien 's nachts.
Ik ben heus geen olympisch fan
Ik vind dat first dates meer potentie heeft voor ongemakkelijke momenten: de groet, het lopen naar het tafeltje, de kaart doornemen, gerechten uitspreken, eten wetend dat je gefilmd wordt, DE REKENING, in de camera moeten zeggen of je elkaar vaker wil zien, het afscheidsloopje
Eigenlijk zowat het hele programma.
Bij lang leve de liefde zit je nog in een soort huiskamersfeer en dat lijkt me relaxter
Ik heb typles gehad op zo’n ding en ik ben niet eens zó oud
De zeven zussen
0 stemmers
Niet voor sport maar wel voor verkiezingsuitslagen
Je ontmoet iemand nieuws, waar je daarna vaak mee te maken hebt. Als in: je ziet die persoon ten minste wekelijks. Op werk, studie, of via via o.i.d. Check je die persoon dan op social media?
0 stemmers
Ik kijk dus bijna altijd wel ff op iemands Facebook, LinkedIn of Instagram. Om een beetje beeld te vormen van hoe iemand in elkaar steekt.
Ik heb de helft van het 1e boek gelezen en ik vond het intens slecht.
In 2016 woonde ik toevallig tijdens de OS een maandje bij mijn ouders. En dat was zo gezellig, zat ik soms 's nachts ineens met mijn moeder sport te kijken. Mijn vader riep altijd de avond van tevoren ‘vannacht om 3 uur opstaan hè!’, maar die lag juist áltijd te slapen hahaha.
Die schrijfster is net overleden las ik.
Ik denk dat dat ook de aanleiding was om die vraag te stellen
Draag jij wel eens corrigerend ondergoed omdat het zo fijn tegen je lichaam drukt?
0 stemmers
Ik vind het compressie gevoel echt chill, ook tijdens het sporten bijv.
Zo zonde van het water die zwembadjes!
Ik heb een vaste jacuzzi in de tuin (zat bij het huis toen we hem kochten), dus die verversen we iets van 1 keer per kwartaal.