Stel je persoonlijke vraag #29

Wat doe je wel eens door je thee?

• Melk
  • Suiker
  • Kaneel
  • Honing
  • Ik drink geen thee

0 stemmers

Ja ik heb geen idee? Ik heb dat niet aangevinkt. Vond het ook vreemd.

Ik kreeg altijd standaard bij de buurvrouw van mn ouders thee met koffiemelk erin. ze vroeg ook nooit naar de smaak. Ontzettende theeleut die gewoon bijna 24/7 een theepot had staan.

Waarom geen optie niets? Ik drink elke dag thee, voeg alleen niets toe.

32 likes

Mijn oma heeft nog zo’n ouderwetse suikerpot met zo’n glij staafje erin, als je hem omkiept komt er een dosis suiker uit. Zij doet dat echt een keer of 3 per kopje waardoor er zoveel suiker in zit dat je instant een suiker overdosis krijgt :dizzy_face: Mijn vriend zegt ook iedere keer “niet teveel suiker hè”, maar ze blijft eigenwijs en is het dus suiker met thee ipv andersom. Echt een suikeroma :rofl:

2 likes

Ik vind suiker in thee zo smerig

4 likes

Maar dan hoef je de poll niet in te vullen. :ghost:

@Xiomara ik vind dat suiker echt thee helemaal kan verpesten.

1 like

Alleen suiker in de Earl Grey

3 likes

Ik begin de dag altijd met een kop aardbeienthee met een schepje suiker, vind dat zoooooo lekker dat ik aardbeienthee zonder suiker niet meer te nassen vind. Drink verder alleen suiker in theesmaken die niet te zuipen zijn en als er geen andere keuze is (earl grey, English blend, andere fruitsmaken).

1 like

De meeste thee doe ik niks in, maar assamthee vind ik heel lekker met suiker en soms ook een beetje melk. En ik maak soms zelf bubble tea (zonder het schudden dus eigenlijk geen echte bubble tea, maar wel met tapiocaparels) en daar doe ik ook altijd suiker en soms melk door!

1 like

Ik zou dit hilarisch vinden en lief dat hij er zoveel moeite in steekt, zelfs al is de uitvoering een beetje cringey. Alleen het misbruiken van dieren (paard in dit geval) voor eigen vermaak vind ik niet leuk, arm beestje.

Mijn partner zou dit trouwens een zenuwinzinking krijgen bij alleen al de gedachte hieraan dus hoef me geen zorgen te maken dat dit ooit echt gebeurt haha.

3 likes

Ik heb soms al dusdanige sociale angst dat ik ophang als mijn vriend me belt terwijl ik in de trein zit en ons gesprek te lang stil is geweest en andere mensen dat kunnen horen, dus als mijn vriend me zo publiekelijk ten huwelijk had gevraagd zou ik echt huilen van ongemak en wegrennen (negerend dat ik dan waarschijnlijk juist op dumpert terecht zou komen).

6 likes

Dan is deze vraag niet voor jou.

1 like

Als m’n vriend dit bij mij zou doen kent hij me duidelijk to-taal niet dus beter trouwen we dan maar niet :joy:

1 like

Ik ben nog aan het bijlezen, dus misschien is mijn reactie onnodig. Maar op 50m2 kun je echt prima met z’n tweeën wonen! Ik heb zo 3 jaar met mijn vriend gewoond en het was echt een leuke tijd. Wij hadden maar een slaapkamer, een kantoortje erbij was juist wel chill geweest. Dus ik denk dat jullie super zitten!

1 like

Ewl dit lijkt me heel vies, maar op theegebied wil ik wel alles uitproberen. Hoe kom je daar zo op? Of is dat echt een ding?

Stiefvader is er al zo lang, die is gewoon ouder. Vaders partner is er pas sinds ik al ruim volwassen was, dus daar heb ik een heel ander soort band mee. Als ik traditioneel weggegeven zou moeten worden, zou het door mijn beide papa’s zijn. Maar ik ga nooit trouwen.

2 likes

Heb jij ooit een woord of uitspraak bedacht welke toen echt een ding werd? En dan wel iets breder dan alleen je eigen vriendengroep?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Bepaalde uitspraken van mij zijn overgenomen door iemand op de werkvloer en later bij bepaalde presentaties gebruikt en doorgegeven aan een grotere groep mensen. Ik ga ze hier niet vermelden, anders ben ik meer privacy kwijt. Maar het heeft te maken hoe we in deze tijd anders moeten omgaan met een bepaalde doelgroep.

4 likes

Oh nice!

Neem jij wel eens de magazines van een supermarkt mee (zoals de Allerhande en andere supermarkten hebben dat denk ik? ook wel)

• Ja, en dan lees ik ze ook echt
  • Ja, en dan blader ik ze door
  • Ja, maar ik vergeet ze te lezen
  • Nee, die pak ik (bijna) nooit

0 stemmers