Ik lees dit nog steeds als eenmaal per week. Een wekelijkse column kan volgens jou dus ook van maandag tot en met vrijdag uitkomen?
- Vans
- Converse
0 stemmers
Al vind ik die onderste streep wel te zwart
Converse maar met een andere zool
Ik check m’n nieuwe collega’s op LinkedIn. Zonder incognito modus . Ook bij sollicitanten doe ik dat. Is misschien meteen een trigger voor ze om het op peil te houden.
@Blush wil je die allstars om de dikkere/hogere zool? Want volgens mij zijn die allstars er ook wel zonder die dubbele streep en met hoge zool.
Tweewekelijks
- Twee keer per week
- Eens in de twee weken
0 stemmers
Ik heb random de eerste foto van google geplukt van platform converse haha! Wil idd een hoge gymp met plateau, alleen weet ik nog niet welke.
Haha ik heb exact hetzelfde.
Als partner van mijn ouder maar ik was ook al 18+ toen hij erbij kwam, dus had wss anders geweest als ik nog veel jonger was. Wel hele goede band met hem.
Sorry hoor maar die gans heet maarten
Die hele gans schreeuwt Ludovico
Ik vind het op zich niet stom, maar wel een heel duidelijk geval van NMSVPE. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ik met iemand zou willen trouwen die verwacht dat ik hier ook maar een beetje blij van zou kunnen worden, ik zou gillend wegrennen om hoe erg het niet bij me past.
Ik zou echt door de grond zakken van schaamte. Je hoort ook iemand in die video zeggen van ’ haha zo erg’ . Maar ze zijn 9 jaar samen dacht ik te horen? Ik hoop dat ie zn vriendin dan wel goed genoeg kent dat ze dit wel kan waarderen.
Maar vooral omdat het zo slecht opgezet is. Ga dan helemaal in prinsenpak a la James Marsden in Enchanted ipv een simpele cape.
Die sneakers er ook zo onder lol . En hij trekt die vriendin heel lomp hard rennend mee?! Why
hahaha dit doe ik ook! vooral bij nieuwe collega’s denk ik dan altijd: omg dit komt agressief over man, zonder gêne lekker iemands hebben en houden bekijken.
1 ) bericht/mail dat we nieuwe collega hebben
2 ) Enthusiam heeft uw
profiel bekeken